حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

hossam_02_03_2023

END 14/6/2024

END 15/05/2024_9699

END_27/06/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قـسـم الـ SroKing Bot هذا القسم يشتمل على كل ما يخص الـ SroKing Bot

قديم 11-08-2009, 05:27 PM   #1

TOTAL
عضو لامع

الصورة الرمزية TOTAL

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3102
• المشـــاركـات » 1,307
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
TOTAL صـاعـد

TOTAL غير متواجد حالياً

لحظه من فضلك

انا كنت هتكلم معاكم بخصوص البوت اللى ناس بتشتكى منه طبعا الموضوع اكرر كتير بس ده ممكن يكون مختلف لانى هوضح بعض النقط بعد عمل بحث شامل للسروكينج
1- كل الناس اللى قالت انها اتسرقت من مصر فقط او من العرب عموما ليه مسالتش نفسك اشمعنا باقى الدول زى امريكا او اوربا عامتا او اسيا محدش اشتكى و قال انى اتسرقت اتحدى اى واحد يجبلى حد اجنبى قال انه اتسرق !!!
2-انا عملت تقرير فى السروكينج وضحت فيه بعض الامور للناس اللى اتسرقت
طبعا الموضوع اتمسح لانى شرحت وظيفه ملفين مهمين ممكن تضر سروكينج ان ممكن حد يعملها هاك عن طريقهم فالمشرف قالى معلش انا حمسح الموضوع فى رساله خاصه

تعالى نشوف التقرير و نتكلم بعقلنيه و بعلم شويه محدش يزعل من اللى انا اكتبه يا شباب :)

Some people say its hacked by SroKing after he use it , this not true i will tell you why

first: all is hacked from Egypt i don't heard one of the other country say he hacked

كنت بقول هنا نفس الكلام اللى فى نقطه واحد اللى لسه متكلمها معاكم انه السروكينج مش بيهكر حد
second : how you hacked ? by a lot of thing :
1- if you share your account information with any one
2- if you play at net cafe it so easy to hacked you
3-if not protect your PC by anti-virus or internet security because some site like sroarbia or silkroad4arab or site sell gold and other site some people hack this sites by key-logger or something like that when you enter site it download in your pc if you not have good protect and you know what will happen after this

هنا بقول ازاى ممكن انك تتسرق؟
1-لو انت معرف حد بياناتك ممكن تتعرض للسرقه عن طريقه اذا كان هوه فعلا عايز يسرقك او انت زعلته و بينتقم منك او اهمال منه و طبعا ساعتها هقولك مش انا
2-لو انت بتلعب فى مقهى نت بمعنى بعض الاحيان ناس بتعرف تفك ديب فريز بتاع الجهاز و يحط عليه كى لوجر و ده سهل ان اى حد ممكن يعمله
3-لو انت فى البيت و مش بتروح مقهى النت برده ممكن تتسرق عن طريق مواقع النت اللى انت بدخلها من غير ما يكون عندك انتى فيرس محترم او انترنت سيكيورتى ازاى مثلا من فتره كان حصل فى الموقع ده انه في ناس بتحط الكى لوجر عليه و بتحمل فى جهازك تلاقئيا من غير ما تعرف زى صفحات المواقع اللى بتتفتح لما تدخل اى موقع تلاقى موقع اتفتح فى صفحه جديد لوحده نفس الحركه ديه بتتعمل مع الكى لوجر فا من غير حمايه اكيد هتعرف ايه هتكون النتيجه و حصلت معايا مره انا بستخدم انتى فيرس avast محترم جدا دخلت على موقع لسيلك رود بدون ذكر اسماء الانتى قيرس حزرنى من الموقع و قالى لازم اقطع اتصالك بالموقع قولت لما اشوف الموضوع لقيت الموقع اول لما تفتحه يبنزل على جهازك الكى لوجر

هنا هعمل اسكان لملفات السروكينج و نشوف فين الفيروس و نحاول نفهم الدنيا فيها ايه

thirdly : come make scan SroKing by site Virus Total will scan file by file
1-Launcher.exe
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
is clean

الملف نظيف

2-Adapter.dll
1 virus by AVG called Win32/NSAnti
now you will say virus
what you about this virus ?
i will tell you Simply it help SroKing by obfuscated or encrypted in order to conceal itself from Game so you can run bot without any problem and don't see this massage
"DISCONNECTED FROM SERVER. WRONG CLIENT VERSION! PLEASE RE-INSTALL SILKROAD CLIENT"
so this function like virus Win32/NSAnti and not a virus if you good in programing you will know what i want to say

هنا لقينا بعد الاسكان فيرس تبعا هتقول اهه ادى الاثبات
انت تعرف ايه الفيرس ده ؟ طيب انت تعرف ايه فايده الملف ده او بيعمل ايه عشان البرنامج قال عليه انه فيرس؟
بس يا سيد ببساطه بعيد عن موضوع البرمجه المعقد الملف ده بيساعد السروكينج ازاى الملف ده فيه اوامر كتير من ضمن الاوامر ديه امر بيعمل نوع من انواع التشتفير او بمعنى اصح بخفى السروكينج من اللعبه ليه عشان سعتك ماتشوف رساله اعد تحمل اللعبه من جديد و يجليك DC و كمان بتحميك من اللعبه تعرف انك مبوت اصلا تمام
يبقى دلوقتى الامر ده زى الفيرس و مش الفيرس نفسه يعنى واخد جزء من صفاته انه بخفى شىء او بيعمل تشفير لشىء معين و يخلى البرامج اللى شغاله ما تشوفش
لو حد بيفهم فى البرمجه كويس و يعرف يفتح الملف هيعرف انا بقول ايه بالظبط
3-inter.dll
8 virus
now you will say WTF 8 virus a lot of virus and virus called W32/OnlineGames no it is really hack
i will tell you something you stupid because you say any thing without know any thing just say shit
this file help SroKing by it make SroKing connection to the Internet
why SroKing want to connection to the Internet ? a lot of thing start when you click on Launcher.exe but bot not have key-logger to know what you writ at id/password after you select your character start communicate with server by send and received information bot needed like you go new location want to make level up just writ range and and press start botting when bot back town to buy potion and back again to your location he ask server any way must he walk at it and so on
so some anti-virus think this hack for your game
than this file have function like virus but not a virus

نجيى هنا بقى لقينا انى الموقع طلع 8 فيروسات هما كلهم زى بعض بس باسماء مختلفه على حسب نوع الانتى فيرس ليه بقى لاقينا العدد الكبير ده
تعالى نعرف الملف بيعمل ايه الاول ببساطه الملف ده بيساعد السروكينج انه يتصل بالنت من اول لما تدوس على Launcher.exe ليه اول حاجه عشان تقدر تشغله يعنى تدخل id/pw بيتاع السروكينج و تتصل بسيرفر السروكينج اى واحد من الثلاثه بعد كده لما تفتح اللعبه بتطلعك نافذه باسم log ديه تاكيد انه السروكينج متصل بالسيرفر بنجاح و مع اللعبه بس خد بالك الملف ده مفهوش اى نوع من انواع الكى لوجر و هذا طبعا بعد الفحص الدقيق يعنى لما تيجى تكتب الاميل و الباسورد مش بيعرف انت بتكتب ايه بيدأ الملف ده يشتغل او ل لما تختار الشخصيه بتاعتك وده يعنى انه بخلى السروكينج على اتصال مباشر للسيرفر بحيث انه يبعت و يستقبل معلومات اللى محتاجه البوت هقولك زى ايه اول حاجه اذا كنت شاحن على السروكينج هعمل اتشك على الاكونت الخاص بالسروكينج و يشوف اذا كنت شاحن ولا لا على السروكينج عشان يفتحلك الخيارت المغلقه اللى فى البوت اللى بلون الاحمر ثانى حاجه جوه اللعبه مثلا انت بتلعب فى مكان معين شغال عنده البوت كل اللى انت بتعمله بتحدد الرينج و تضغط على ابدأ و يشتغل مع نفسه طيب لما يرجع و عايز يروح المكان تانى بسئل السيرفر يقولو انا عايز اروح المكان كذا يبدأ يعطيه المعلومات او لما تلاقى البوت اتظنىء مثلا فى الارض نفس الحوار يقول للسيرفر انا مش عارف اتحرك يقولك طيب ارجع عند احدثيات كذا و بعد كده بيكمل معاه

4-Impetus.dll
is clean

الملف نظيف

5-Logger.dll
is clean

الملف نظيف

6-gametaskcfg.eng
is clean

الملف نظيف

I hope for further progress SroKing and be good at the thought of all

انا اسف على الاطاله الكبير بس كنت عايز افهمكم صح

دلوقتى هتكلم عن نقطه تانيه خالص عشان بس معملش كذا موضوع كلوا معا بعض :)

هتكلم عن بعض المشاكل اللى ممكن تقابل الناس لما تجى تشغل البوت و حلها
انا برده كنت عامل تقرير عنه فى السروكينج هنشوفه دلوقتى مع بعض

first thing no one use loader testoterone use it if you want open account stall because this loader make a lot of bug with sroking like attacked monster and goes to the other without killing the first monster... and more of bug

please every one run game from bot and don't ask again about this bug

هنا انا بقول محدش يستخدم اللودر مع البوت لانه اللودر بغير بعض خصائص اللعبه فبتالى بحصل بعض الخلل فى البوت زى مثلا يضرب ضربه واحد للوحش و يروح يضرب واحد تانى من غير ما يموت الاول و هكذا لحد ما تلاقى بتاع 10 وحوش بضربوك و النتيجه انك تموت فياريت الكل محدش يستخدم اللودر مع البوت استخدمه لو عايز مثلا تفتح شخصيه وتعملها استال

second some player have bug when open bot or game with bot and some time take dc and crash all this from your system not from bot

بالنسبه للاخطاء التانيه مثلا البوت بيقفل اول لما اختار السيرفر و تضغط على تسجيل الدخول و ممكن برده لو بيحصل كراش للعبه او اى خطاء تانى اى كان هوه كل ده سببه الويندوز و ليس البوت حلها الاتى

so,I suggest you work the following
1- download Microsoft .NET Framework 3.5

for download عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

2- we will use Uniblue PowerSuite 2009

download عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

after install it ( do what i tell you )

run first DriverScanner

press start scan after finish see you need to update your drive or no

second Run RegistryBooster

select from tab Registry scan and select << perform a complete scan of your registry>> and press start scan after this finish select from menu Registry Defrag

last thing run SpeedUpMyPC

select << perform automatic optimization and cleanup after scan >> and press start scan when finish make restart for your PC

i hope this success with all and one one have any bug

i online on this عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

اظن ان الشرح بسيط مش محتاج ترجمه

يارب اكون ساعدت و وضحت بعض المفاهيم للناس و ارجو ان يكون الرد بهدوىء مش بغضب لو فى اى حاجه ديقتك و قول وجهت نظرك و ان شاء الله نوصل لحل

توقيع TOTAL :

التعديل الأخير تم بواسطة TOTAL ; 18-08-2009 الساعة 06:47 AM

إعلانات google

قديم 11-08-2009, 05:59 PM   #2

mesho2001
عضو فعال

الصورة الرمزية mesho2001

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 49693
• المشـــاركـات » 250
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mesho2001 صـاعـد

mesho2001 غير متواجد حالياً

مممممممشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررر لك واحب اكون اول واحد رد عليك ياباشا بس ممكن تطاعي علي الرابط ده كل لما اجاي اقتحه يعملي كده

توقيع mesho2001 :

..MyBE I@mOoT THe BEst BuT IC@n be BeTTeR TH@n YOu.....!!!

name : Mesho_Magico

serve: IRis

email: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

eamil hot: عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

ريح قلب وفضيه من الذنوب في2دقيتني بس
وامسح كل الذنوب حتي لو كانت مثل زبد البحر

قديم 11-08-2009, 07:56 PM   #3

mony2011
عضو مجتهد

الصورة الرمزية mony2011

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 31925
• المشـــاركـات » 162
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mony2011 صـاعـد

mony2011 غير متواجد حالياً

شكرا

توقيع mony2011 :
[ للتسجيل اضغط هنا ][/IMG]

قديم 11-08-2009, 08:00 PM   #4

Ugly_Ghost
عضو مميز

الصورة الرمزية Ugly_Ghost

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 35947
• المشـــاركـات » 519
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ugly_Ghost صـاعـد

Ugly_Ghost غير متواجد حالياً

شرح جميل و مجهود كبير

لكن ....

عايز أوضح أن :

1- مش مصريين أو عرب بس اللي ( قالوا ) أنهم اتسرقوا من سروكينج لأ ، بس انت ادخل منتديات أجنبية .

2- البوت بيسيب الوحوش اللي بيضربها مش بس علشان اللودر
أنا مابستخدمش لودر و عندي نفس المشكلة ديه + مشاكل تانية في الزيرك ... إلخ

3- الحل الوحيد علشان البوت يشتغل صح أنك تفتح اللعبة من Luncher في البوت ( يعني لازم تشغل اللعبة من البوت - يعني تفتح البوت قبل اللعبة ) و الكلام ده على لسان Deedee - من مبرمجي البوت - و أكيد أنت عارفه
بمعنى : أنك لازم تدخل بيانات اللعبة و البوت مفتوح !!!
و ديه ماكانتش موجودة في الاصدارات السابقة
طيب حاتقولي و ايه يعني ؟؟؟؟؟
شوفوا يا سادة
أنا و الكثير من مستخدمي سروكينج كنا بنفتح اللعبة قبل البوت و بعد ما ندخل اللعبة نبدأ نشغل البوت
لييييييه ؟؟؟؟؟
علشان ماندخّلش البيانات و البوت مفتوح فا نتفادى أي محاولة لسرقة البيانات و نبعد عن أي شك أن البوت بيسرق الاكونتات
علشان كده ...
لما الـ Bug ده حصل ( اللي ممكن أوي يكون مقصود ) كثير من مستخدمي البوت اشتكوا و كان الرد عليهم من مبرمجي البوت زي ما قولت أعلاه !!!
حتى النسخة الجديدة ما حاولوش يصلحوا المشاكل ديه !!! تفتتكر لييه ؟!!!

علشان كده أنا عن نفسي لسه بستخدم الطريقة بتاعتي و بستحمل مشاكل البوت و بحاول اتعامل معاها
و مستحيل أني أدخل بياناتي و البوت مفتوح ، على الرغم أني مش واثق أن البوت فيه هاك

لكن المؤمن كيّس فطن

توقيع Ugly_Ghost :

قديم 11-08-2009, 08:28 PM   #5

TOTAL
عضو لامع

الصورة الرمزية TOTAL

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3102
• المشـــاركـات » 1,307
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
TOTAL صـاعـد

TOTAL غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesho2001 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مممممممشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررر لك واحب اكون اول واحد رد عليك ياباشا بس ممكن تطاعي علي الرابط ده كل لما اجاي اقتحه يعملي كده
حاول يا اخى تغير مسار ملف البرنامج مثلا
D:\SroKing\

توقيع TOTAL :

قديم 11-08-2009, 08:29 PM   #6

TOTAL
عضو لامع

الصورة الرمزية TOTAL

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3102
• المشـــاركـات » 1,307
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
TOTAL صـاعـد

TOTAL غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mony2011 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا
العفو يا اخى الكريم

توقيع TOTAL :

قديم 11-08-2009, 08:37 PM   #7

TOTAL
عضو لامع

الصورة الرمزية TOTAL

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3102
• المشـــاركـات » 1,307
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
TOTAL صـاعـد

TOTAL غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة safsaf43 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شرح جميل و مجهود كبير

لكن ....

عايز أوضح أن :

1- مش مصريين أو عرب بس اللي ( قالوا ) أنهم اتسرقوا من سروكينج لأ ، بس انت ادخل منتديات أجنبية .

2- البوت بيسيب الوحوش اللي بيضربها مش بس علشان اللودر
أنا مابستخدمش لودر و عندي نفس المشكلة ديه + مشاكل تانية في الزيرك ... إلخ

3- الحل الوحيد علشان البوت يشتغل صح أنك تفتح اللعبة من Luncher في البوت ( يعني لازم تشغل اللعبة من البوت - يعني تفتح البوت قبل اللعبة ) و الكلام ده على لسان Deedee - من مبرمجي البوت - و أكيد أنت عارفه
بمعنى : أنك لازم تدخل بيانات اللعبة و البوت مفتوح !!!
و ديه ماكانتش موجودة في الاصدارات السابقة
طيب حاتقولي و ايه يعني ؟؟؟؟؟
شوفوا يا سادة
أنا و الكثير من مستخدمي سروكينج كنا بنفتح اللعبة قبل البوت و بعد ما ندخل اللعبة نبدأ نشغل البوت
لييييييه ؟؟؟؟؟
علشان ماندخّلش البيانات و البوت مفتوح فا نتفادى أي محاولة لسرقة البيانات و نبعد عن أي شك أن البوت بيسرق الاكونتات
علشان كده ...
لما الـ Bug ده حصل ( اللي ممكن أوي يكون مقصود ) كثير من مستخدمي البوت اشتكوا و كان الرد عليهم من مبرمجي البوت زي ما قولت أعلاه !!!
حتى النسخة الجديدة ما حاولوش يصلحوا المشاكل ديه !!! تفتتكر لييه ؟!!!

علشان كده أنا عن نفسي لسه بستخدم الطريقة بتاعتي و بستحمل مشاكل البوت و بحاول اتعامل معاها
و مستحيل أني أدخل بياناتي و البوت مفتوح ، على الرغم أني مش واثق أن البوت فيه هاك

لكن المؤمن كيّس فطن
كويس انك قولت لازم تشتغل اللعبه من البوت عشان انا نسيت اقولها مشكور جدا

اما موضوع انك مقلق انك تشغل اللعبه من خلال البوت فانا اقولك متقلقش
و موضوع اللى كان قبل كده تقدر تشغل البوت بعد ما تشغل اللعبه كان فى الاول بسبب جوى ماكس ماكنتش حطط الامن الجديد المشدد للبوت بعد وضعه بقى لازم تشغل اللعبه من البوت عشان لو لاحظت فى كلامى كنت بتكلم عن نقطه التشفير او اخفى السروكينج عن اللعبه السروكينج بيضع اللعبه على نظام معين بحيث ان البوت يحافظ على توازنه و عدم حدوث اى نوع من الخلل مثل اللى انت ذكرته
و عايز اقولك على حاجه كمان deedee انسه محترمه جدا و اتعملت معاها و هى على فكره من عائله كبيره و هى اللى داعمه سروكينج بالمال و على فكره عشان تعرف انها مرتاحه اوى لسه جايبه عربيه فولكس 2009 :D

توقيع TOTAL :

قديم 11-08-2009, 08:42 PM   #8

Ugly_Ghost
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 519
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ugly_Ghost صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TOTAL عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كويس انك قولت لازم تشتغل اللعبه من البوت عشان انا نسيت اقولها مشكور جدا

اما موضوع انك مقلق انك تشغل اللعبه من خلال البوت فانا اقولك متقلقش
و موضوع اللى كان قبل كده تقدر تشغل البوت بعد ما تشغل اللعبه كان فى الاول بسبب جوى ماكس ماكنتش حطط الامن الجديد المشدد للبوت بعد وضعه بقى لازم تشغل اللعبه من البوت عشان لو لاحظت فى كلامى كنت بتكلم عن نقطه التشفير او اخفى السروكينج عن اللعبه السروكينج بيضع اللعبه على نظام معين بحيث ان البوت يحافظ على توازنه و عدم حدوث اى نوع من الخلل مثل اللى انت ذكرته
و عايز اقولك على حاجه كمان deedee انسه محترمه جدا و اتعملت معاها و هى على فكره من عائله كبيره و هى اللى داعمه سروكينج بالمال و على فكره عشان تعرف انها مرتاحه اوى لسه جايبه عربيه فولكس 2009 :D
يا سيدي ربنا يسهلها ، بس برده أنا عن نفسي ( حاجة شخصية ) مستحيل حادخل بياناتي و فيه أي بوت مفتوح

توقيع Ugly_Ghost :

قديم 12-08-2009, 03:16 AM   #9

_TANGO_
عضو متألق

الصورة الرمزية _TANGO_

• الانـتـسـاب » Jun 2008
• رقـم العـضـويـة » 24648
• المشـــاركـات » 1,985
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_TANGO_ صـاعـد

_TANGO_ غير متواجد حالياً

شكرا ليك على المعلومات والافادة

تقبــل مرورى

توقيع _TANGO_ :

غارت النجوم وهدأت العيون وانت حى قيوم لاتخفى لك عين ولا تنام اللهم اهدأ ليلى وانم عينى

I Love My Xbow
Sooooon FF Dagger )) isa ))

F A L C O N

Kings of War

قديم 12-08-2009, 08:11 AM   #10

TOTAL
عضو لامع

الصورة الرمزية TOTAL

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3102
• المشـــاركـات » 1,307
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
TOTAL صـاعـد

TOTAL غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة safsaf43 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا سيدي ربنا يسهلها ، بس برده أنا عن نفسي ( حاجة شخصية ) مستحيل حادخل بياناتي و فيه أي بوت مفتوح

ماشى حاجه شخصيه بس انت كده بتخلى اللعبه تشغل nProtect GameGuard بتاع اللعبه و كده فى خطر على الاكونت انه ممكن يحصلك Ban فخلى بالك من النقطه ديه

و عشان تتاكد ده كلام شركه nProtect GameGuard

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لسه فى حب عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكرا ليك على المعلومات والافادة

تقبــل مرورى
مشكور يا اخى على مرورك الطيب

توقيع TOTAL :

قديم 12-08-2009, 08:40 AM   #11

land
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Jul 2008
• رقـم العـضـويـة » 27515
• المشـــاركـات » 148
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
land صـاعـد

land غير متواجد حالياً

اولا
مشكور اوي اوي اوي علي الكلام الجميل
وانا سبق وعملت موضوع عن اهمية وجود فيرس وهاكر علي اي بوت اونهم وبالرغم من ان برامج الحماية بتشوفهم انهم فيرس لكن هم غير ذلك زي الماكرو بتاع الورد او الاكسيل
ثانيا
احب ارد علي safsaf43
لو كلامك صحيح ماكنش حد اشتكي من السروكنج قبل الابديت الاخير
الناس بتكلم من اول نسخة نزلت منة
البوت كان مجاني ودلوقتي لا
مواقع الاستضافة و السيرفرات بقت ببلاش يعني ممكن ب 10 يورو تجيب دومين وهوست وسيرفر
وده مبلغ اقل بكتيييييييييييييييييير من السلكات الي الواحد بيشحنها شهري
انت لما بتكتب البيانات بتكتبها جوة اللعبة مش جوه البوت حتي لو بتفتح اللعبة من البوت او من الجارد نفسة
انا دخلت علي المنتديات الاجنبية في كل حتة انما الناس هناك بتفهم وتقتنع
الي بيتكلم بيترد علية ولو اقتنع تمام بيعلن انة كان غلطان ولو مقتنعش بيسكت انما هنا
كل واحد يقوم من النوم يقول اما اتشهر شوية في المنتدي يعمل اية يعمل اية ؟؟ يكتب ان السروكنج حرامي ^^
لي صديق كان يستعمل sbot
ونسي الباسورد بتاع اللعبة اساسا
المهم اننا حاولنا بكل الطرق لحد ما واحد تركي قالوا علي طريقة يجيب بيها اخر باسورد مستجل في البوت وفعلا جربناها ولاقينا الباسورد منور علي الشاشة ^^

قديم 12-08-2009, 09:14 AM   #12

iBorn2OwnU
عضو متألق

الصورة الرمزية iBorn2OwnU

• الانـتـسـاب » Jun 2009
• رقـم العـضـويـة » 62523
• المشـــاركـات » 1,911
• الـدولـة » أنـا هنـاك علـى طـول تـبـقـى تـعــال
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
iBorn2OwnU صـاعـد

iBorn2OwnU غير متواجد حالياً

44  

شكرا علي مجهودك

توقيع iBorn2OwnU :

عـلـمـتـنـى الـحـيـاة ،

بأن هنــاك أنــاس يمــرون في حياتــى ،

بعضهم اشتــاق إلى أن يعــودوا كمــا كانــوا ،

وآخــرون .. أسعد بمفــارقتــهم وكــأنهم لم يكونــوا

قديم 12-08-2009, 11:15 AM   #13

No_Rules
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية No_Rules

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• رقـم العـضـويـة » 63833
• المشـــاركـات » 17,136
• الـدولـة » ▒▒▒ДhLY▒▒▒
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
No_Rules صـاعـد

No_Rules غير متواجد حالياً

شرح جميل جدا وربنا يكرمك على مجهودك تقبل مرورى

قديم 12-08-2009, 11:56 AM   #14

THE_OFFICE
عضو مميز

الصورة الرمزية THE_OFFICE

• الانـتـسـاب » Aug 2009
• رقـم العـضـويـة » 63484
• المشـــاركـات » 515
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
THE_OFFICE صـاعـد

THE_OFFICE غير متواجد حالياً

شكرا يا جميل

توقيع THE_OFFICE :

قديم 12-08-2009, 09:20 PM   #15

Ugly_Ghost
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• المشـــاركـات » 519
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ugly_Ghost صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة land عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا
مشكور اوي اوي اوي علي الكلام الجميل
وانا سبق وعملت موضوع عن اهمية وجود فيرس وهاكر علي اي بوت اونهم وبالرغم من ان برامج الحماية بتشوفهم انهم فيرس لكن هم غير ذلك زي الماكرو بتاع الورد او الاكسيل
ثانيا
احب ارد علي safsaf43
لو كلامك صحيح ماكنش حد اشتكي من السروكنج قبل الابديت الاخير
الناس بتكلم من اول نسخة نزلت منة
البوت كان مجاني ودلوقتي لا
مواقع الاستضافة و السيرفرات بقت ببلاش يعني ممكن ب 10 يورو تجيب دومين وهوست وسيرفر
وده مبلغ اقل بكتيييييييييييييييييير من السلكات الي الواحد بيشحنها شهري
انت لما بتكتب البيانات بتكتبها جوة اللعبة مش جوه البوت حتي لو بتفتح اللعبة من البوت او من الجارد نفسة
انا دخلت علي المنتديات الاجنبية في كل حتة انما الناس هناك بتفهم وتقتنع
الي بيتكلم بيترد علية ولو اقتنع تمام بيعلن انة كان غلطان ولو مقتنعش بيسكت انما هنا
كل واحد يقوم من النوم يقول اما اتشهر شوية في المنتدي يعمل اية يعمل اية ؟؟ يكتب ان السروكنج حرامي ^^
لي صديق كان يستعمل sbot
ونسي الباسورد بتاع اللعبة اساسا
المهم اننا حاولنا بكل الطرق لحد ما واحد تركي قالوا علي طريقة يجيب بيها اخر باسورد مستجل في البوت وفعلا جربناها ولاقينا الباسورد منور علي الشاشة ^^
بصراحة أنا مش فاهم أنت عايز تقول إيه ، يعني ايه ماكنش حد اشتكى قبل الابديت و مواقع الاستضافة ببلاش ؟!!! عايز تقول ايه يعني ؟؟؟
و البوت سهل جداااااااااااا لو هوه فيه سكامر أنه يعرف البيانات اللي أنت حاططها في اللعبة ، لأنه ببساطة بيدمج نفسه في اللعبة !!!!
ده بيقرأ بيانات الأكونت و محتويات الشنطة و لبسك و لبس الاكونت اللي واقف جنبك !!!

عموماً Total كلامه مظبوط بالنسبة للـ GameGuard ، بس الـ Game Guard برده كان شغال من زمان و الحمد لله ماحصلناش حاجة
بس الاحتياط واجب و كلامك مظبوط ( Toatal ) علشان كده حاشتغل باللودر ( كده كده خربانة ) و حافتح منه اللعبة علشان مايشتغلش الـ Game Guard و برده حاشغّل البوت بعد ما أدخل الجيم :D
و لو سمحت عايز أسمع ردّك :)

توقيع Ugly_Ghost :

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)