|
|
#6 | ||||||||||
![]()
|
+3 سهله جداً وانا عملتها اكثر من مره بس لاحظت انها بتضبط كويس لما يكون لفل السلاح مايقل عن 32 انا جربتها في قليف لفل 32 عند نفس اللي بتبيع اللكي بودر ورى بعض بسرعه ركبت +3 ونفس الشي مع قليف سوس لفل 42 ركبت ثلاثه اكسير ورى بعض مايزيد عن 4 ثواني بتركب على طول بدون فشل ان شاء الله لكن حاولت في سبير لفل 24 ولفل 32 وكلها فشلت عند +2 ومعلومه لاحظتها : بعض الاحيان يكون السلاح +3 ويفشل لما تجي تخليه +4 وينزل صفر ولما تجي تزيدو مايزيد عن +1 بتقعد تضيف اكسيرات وبرضه يوصل لغاية +1 ويرجع صفر والحل في هذي الحاله انك تروح مكان مافيه احد وترمي السلاح عالارض وترجع تاخدو تاني وتروح تضيف اكسيرات بس اهم شي السرعه اذا عاوز تخليه +3 |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| ازاى احول سلاحى ل grade 12 | storm_man1 | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 3 | 06-01-2012 01:22 PM |
| مساعدة: ازاى اعمل سلاحى او لبسى seal of sun من ملف Media.pk2 | mr hacking | مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن | 4 | 28-09-2008 06:29 PM |