|
|
#4 | ||||||||||
![]()
|
اتكلمتــ مع الــ جى امـ و وضحلى اسبابـ الحظر من الجيمــ و الراجلـ فعلاً غلطانـ و خالفـ قوانين السيرفر الى هوا نفسه عارفها مغلقـ و اسفــ لـ تيمـ السيرفر على الازعاج ،، بس حبيتــ اتأكد ان محدشـ اتظلمـ بالتوفيق يا شبابــ |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| عاوز كوري أو اي حاجه اعمل بيها دروب نوفاd11 في اليكس | loveman777 | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 5 | 15-08-2019 04:31 AM |