تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 17-08-2013, 01:27 AM   #1

hessen whed
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Mar 2013
• رقـم العـضـويـة » 110557
• المشـــاركـات » 13
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
hessen whed صـاعـد

hessen whed غير متواجد حالياً



افتراضي ارجو الدخول



انا لما دخلت الجيم قابلتني مشكلة ال 0 دي ارجو الحل انا مش عارف اعمل اي حاجة في الجيم كل حاجة بقت 0 عندي


الصور المرفقة


رد مع اقتباس
إعلانات google

قديم 17-08-2013, 01:55 AM   #2

Xology
عضو فضى



الصورة الرمزية Xology


• الانـتـسـاب » Jun 2011
• رقـم العـضـويـة » 88045
• المشـــاركـات » 3,275
• الـدولـة » In a Parallel Verse
• الـهـوايـة » C# & VB.NET
• اسـم الـسـيـرفـر » Aquarius
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 107
Xology جـيـدXology جـيـد

Xology غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Xology

افتراضي



لو انت فاتح بال mbot

افتح ملف config.ini



و عدل ال 0


خليها 9


و اعمل save و افتح البوت و عيــش


توقيع Xology :


رد مع اقتباس
قديم 17-08-2013, 02:36 AM   #3

hessen whed
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Mar 2013
• رقـم العـضـويـة » 110557
• المشـــاركـات » 13
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
hessen whed صـاعـد

hessen whed غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iYasir عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو انت فاتح بال mbot

افتح ملف config.ini



و عدل ال 0


خليها 9


و اعمل save و افتح البوت و عيــش
لا حضرتك انا مش فاتح البوت دا من اللعبة عادي




رد مع اقتباس
قديم 17-08-2013, 05:05 AM   #4

farfoor
عضو فعال





• الانـتـسـاب » Dec 2010
• رقـم العـضـويـة » 77635
• المشـــاركـات » 332
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
farfoor صـاعـد

farfoor غير متواجد حالياً



افتراضي



لا بص شوف اى لعبة سيلك رود عندك وخد منها ملف ال sro_client وحطه فى ملفات اللعبة
وهتتعدل معاك




رد مع اقتباس
قديم 18-08-2013, 06:08 AM   #5

Ḿeŕø
عضو جديد



الصورة الرمزية Ḿeŕø


• الانـتـسـاب » Aug 2013
• رقـم العـضـويـة » 113969
• المشـــاركـات » 5
• الـدولـة » Egypt, Cairo
• الـهـوايـة » SilkRoad
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Ḿeŕø صـاعـد

Ḿeŕø غير متواجد حالياً



افتراضي



المشكله دي لو انت محمل الميديا - لازم تحمل Full Cline او تاخد Clinet سيلكرود




توقيع Ḿeŕø :


رد مع اقتباس
قديم 18-08-2013, 08:32 AM   #6

S1MPlLy
عضو مميز



الصورة الرمزية S1MPlLy


• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 65932
• المشـــاركـات » 590
• الـدولـة » Alex
• الـهـوايـة » Play CF
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 85
S1MPlLy جـيـد

S1MPlLy غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى S1MPlLy

افتراضي



اكييد ميديا بس انت


توقيع S1MPlLy :



Mr.Awesome!


رد مع اقتباس
قديم 21-08-2013, 07:06 PM   #7

zynga2010
عضو نشيك



الصورة الرمزية zynga2010


• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 79727
• المشـــاركـات » 59
• الـدولـة » In Home
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zynga2010 صـاعـد

zynga2010 غير متواجد حالياً



افتراضي



حمل الكلينت كامل احسن و انا بنصح بكده علشان ميكنش فى مشاكل فى اللعبه


توقيع zynga2010 :
ليس كل ما يلمع ذهب


رد مع اقتباس
إضافة رد


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 12:03 PM.