|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا لما دخلت الجيم قابلتني مشكلة ال 0 دي ارجو الحل انا مش عارف اعمل اي حاجة في الجيم كل حاجة بقت 0 عندي |
||||||||||
|
|
|
#2 | ||||||||||
![]()
|
لو انت فاتح بال mbot افتح ملف config.ini ![]() و عدل ال 0 خليها 9 و اعمل save و افتح البوت و عيــش |
||||||||||
|
|
|
#3 | |||||||||||
![]()
|
اقتباس:
|
|||||||||||
|
|
|
#4 | ||||||||||
![]()
|
لا بص شوف اى لعبة سيلك رود عندك وخد منها ملف ال sro_client وحطه فى ملفات اللعبة وهتتعدل معاك |
||||||||||
|
|
|
#5 | ||||||||||
![]()
|
المشكله دي لو انت محمل الميديا - لازم تحمل Full Cline او تاخد Clinet سيلكرود ![]() |
||||||||||
|
|
|
#6 | ||||||||||
![]()
|
اكييد ميديا بس انت |
||||||||||
|
|
|
#7 | ||||||||||
![]()
|
حمل الكلينت كامل احسن و انا بنصح بكده علشان ميكنش فى مشاكل فى اللعبه |
||||||||||
|
![]() |
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|