تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 01-04-2013, 04:04 AM   #4

Stǿρ_Iąm_Tǿρ
عضو سوبر



الصورة الرمزية Stǿρ_Iąm_Tǿρ


• الانـتـسـاب » May 2012
• رقـم العـضـويـة » 100886
• المشـــاركـات » 2,253
• الـدولـة »
• الـهـوايـة » Photoshop-PK2Edit
• اسـم الـسـيـرفـر » Bootes
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 44
Stǿρ_Iąm_Tǿρ صـاعـد

Stǿρ_Iąm_Tǿρ غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Stǿρ_Iąm_Tǿρ

افتراضي



السيرفر واقع وفى اعطال وبيصلحوها

الصبر شوية ^^


توقيع Stǿρ_Iąm_Tǿρ :

أسوأ شئ فى الحياة أن يكون لديك ما تخاف عليه

فانها تعلمك الجبن و القلق



 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
عايز حل للمشكله دي nuker_1941 قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 1 17-11-2012 11:19 PM
انا عايز حل للمشكله دي naruto123 قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT 3 20-10-2012 02:19 AM
عايز حل للمشكله دى ADRiAN0 قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Mbot 1 22-05-2012 09:32 AM


الساعة الآن 12:54 PM.