|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
البوت كان شغال وتمام التمام بس دلوقتي بيشتغل ممكن دقيقه والبوت يختفي خالص ويطلع رسالة طبعا مش عارف مكتوب ايه علشان الصيني المكتوب بيه اللي عنده حل للمشكلة دي ياريت |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|