|
|
#14 | |||||||||||
![]()
|
اقتباس:
حاقدين و اكتساح للساحه !! انت بتشغل SpaceToon كتيـر مش كده ؟؟ طيب انا الجيلد بتاعى واخد الـ FW يعنى مش هحقد و لو عايز مش هلاقى غيركوا و احقد عليه ؟؟ طيب قول جيلد كل اللى فيه 98 + مثلا |
|||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| اسمع احلى مبروك | ScAry_MAN | قـسـم الـتـرحـيـب و الـتـعـارف | 17 | 15-05-2012 06:19 AM |