حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

ID:100_01_09_2024

END_02/12/2024

END 23/08/2024

END 13/09/2024

END 17/09/2024

END 22/09/2024

END 24/09/2024

END 30/09/2024

END 05/10/2024

25/01/2022

QueenSro_01_10_2024

ID:100_01_09_2024

ibrahim_END 07/08/2024

END 23/08/2024

END 13/09/2024

END 24/09/2024

END 30/09/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-03-2011, 04:17 PM   #31

magotshy
عضو مميز

الصورة الرمزية magotshy

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7064
• المشـــاركـات » 549
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 43
magotshy صـاعـد

magotshy غير متواجد حالياً

57  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mfa1486 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معتقدش انهم هيوفقوا على الكلام ده لان شركات البوت جولد بتربح من الموضوع واكيد مليون جوى ماكس ليها نسبة
دا اللى انا قصدى عليه عشان محدش غبى يجى يقولى ماهو الجى ام ممكن يعمل جولد واسلحة + 25
وبالعربى كدا تخيل انتا مثلا عندك سيرفر وفى شركة بتخش عليك ب 1000 جولد بوت وخربالك السيرفر هتعمل ايه ؟
يعنى هو الجى ام مش قادر على شركات الجولد بوت اللى خربالو اللعبة هوا سيبهم بمزاجو وبيقفش نسبتو واهو السيرفرات تتزحم بالمرة وناس تشترى بريميم عشان الاغبية اللى فاكرين الجى ام دا ملاك ولا حاجة

توقيع magotshy :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

إعلانات google

قديم 08-03-2011, 04:20 PM   #32

magotshy
عضو مميز

الصورة الرمزية magotshy

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7064
• المشـــاركـات » 549
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 43
magotshy صـاعـد

57  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d0nm0d3l عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هو ايه اللى تبع الجي ام
طب تبع الجي ام ليه!!!! مش الجي ام دا يعنى الجيم ماستر يعنى ممكن يعمل هو جولد ويحط اسلحة للي عايز يحطله
فيه نسبة كبيرة من الناس عندها حثاثة في دماغها وكل حاجة يقولك دا الجي ام
ياجدعان جي ام ايه .... الجيم ماستر في اللعبه نايمين على ودانهم ومش بيدخلو اساسا يشوفو حاجة
بس انت ضايع خالص ياكبتن صباح الفل
الرد اللى فوق دا ليك انتا بالذات وصباح البتنجان ياعم الظريف

توقيع magotshy :

قديم 08-03-2011, 05:53 PM   #33

ehab7bob
عضو مجتهد

الصورة الرمزية ehab7bob

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 34301
• المشـــاركـات » 176
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ehab7bob صـاعـد

ehab7bob غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingstone عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بامانه حلو اوي الكلام ده .. بس انا مش هصدقك لان ده مستحيل
فعلا بلاش كل حاجه نقول الgm يعني هو هيعمل ايه ولا ايه يعني برضوا نراعي الظروف هو مش قاعد على مشكله واحده هو عنده مليون مشكله بيحاول يحلها .. بس جامده اوي حوار xyz هو الgm بيتعمل sbot جديده دي هههه

بالنسبه لصحاب الموضوع انا مش موافق على موضوع الغاء البوت ده خالص او ارجاع الصوره زي زمان... معلش انا واحد دلوقتي اه بلعب للمتعه بس خلاص ده كان زمان اللعبه دلوقتي مش للمتعه و اي حد يقولك انا بلعب عشان استمتع قوله الكداب بيخش النار

انا واحد والحمد لله معايا بدل الاكونت 4 و هعمل اكونتات تانيه كمان انا عايز ابقى جربت كل الشخصيات و كل الاسلحه
وكمان نفسي ابقى full nova ده حلمي وانا شايف ان انا مش هوصل غير بالطريقه دي ان انا ابقى عامل بارتي خاصه بيا كل اللي فيها ( انا ) واعوذ بالله من كلمه انا ... انا صرفت على اللعبه دي زمان اول لما عملت الاكونت طلعته ff ويزارد ودلوقتي اللعبه بتصرف على نفسها بجيب جولد واشتري لبس واتشري سيلك واشحن البوت و اعمل تاكسي بالبوت وكل جاجه حلوه

انت بقى عايز تلغي البوت ليه من غير البوت انسي ان انت تجيب لفل 95+ مستحيل
انا عارف ان انت هتخش وتحاول تقنعني بكلامك ان انا غلط وانت صح بس انا متاكد ان 100% انا صح اللعبه مش للمتعه خلاص الزمان ده راح

وصدقني الgm مش هيعبرك عشان انا وناس كتير حاولنا زمان لما كنا فاهمين الدنيا زيك كده كنا بنعترض و نبعت رسايل والحمد لله الgm كان مصدرها 24/7 ولا حياه لمن تنادي ... مش هينفع يشيل البوت ده حاجه اكيده 100%
داخل اسبام ؟ انا داخل اقول رأي
انا معنديش الفكر المتخلف ان اكتب اي ردود و اي بتنجان عشان يبقا تحت اسمي نجوم و عضو سوبر و الكلام ده
ياريت تتناقش مش تتريق

توقيع ehab7bob :
]

التعديل الأخير تم بواسطة ehab7bob ; 08-03-2011 الساعة 05:54 PM السبب: عملت اقتباس غلط

قديم 08-03-2011, 05:54 PM   #34

d0nm0d3l

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 75026
• المشـــاركـات » 122
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
d0nm0d3l صـاعـد

d0nm0d3l غير متواجد حالياً

دا رأيك الخاص ... والإختلاف في الرأي لا يفسد في الود قضية
بس انا من بداية موضوعي بتكلم علي الناس اللى بتلعب اللعبه دي للمتعة فقط وشكراً لمرورك

اقتباس:
مش كل واحد في اللعبه هيجيب بريميم 5 ساعات .. وحتى لو جبتهم انا دلوقتي بقعد على الكومبيوتر ساعه قدام سيلك رود بتشل مش هقعد اضرب بقى بايدي واسيب مصالحي البوت سليم وزي اللوز وهو عارف بيعمل ايه وبيضرب لوحده تمام

هتقولي انا عايزهم يلغوا الجولد بوت بس انما البوت العادي بتاعنا لأ

* طيب ازاي؟ يعني الGM هيقعد يخترع برنامج او نظام حمايه عشان يمسك الجولد البوت اللي هم مشغلينله اللعبه ويسيب البوت العادي بتاعنا مع ان نص رسالتك مش معناه كده خالص .. الرساله اللي انت بعتها معناها يشيل حاجه اسمها بوت من اللعبه .. احب اقولك اللي هيوافق على كلامك الناس اللي مش فاهمه او اللي لسه لفل قليل وعايز يستمتع زي اول ما الوحد بدا اللعبه كنا نقعد بالساعه والاتنين نضرب بايدينا والبلاهه في وجوهنا

انما اي واحد لفل عالي هتروح تقوله تيجي نلغب البوت .. هيقولك امشي ياض يا ابن ال Tetttttttttt
انا بهزر معاك طبعا مش قصدي حاجه
معنى كلامك إن انا أبله ونوب ومش بفهم !!
متشكر جدا ودا لو رأيك فيا ... دا رأيك الخاص ومايزعلنيش ! لاني عارف انا بتكلم في إيه وفاهم انا بقول ايه الحمد لله ومش طفل صغير عندي 12 ثنة بسرق توبك حد الحمد لله
وللمرة المليون بقولها ! الإقتراحات دي اللى هيوافق عليها فئة واحده بس من الناس اللى بتلعب
اللى هما بيلعبو عشان يستمتعو الناس الرايقة فقط مش بتوع البيزنيس ولا المصطلحات العجيبة اللى بنسمعها منهم وقلة الادب والسفالة اللى بنشوفها منهم في الجلوبالات كل يوم
وشكراً ليك تانى

اقتباس:
أنا متفق معاك في كله - بس سيلك رود Heavy Grind‏ ولازم بوت عشان تلفل سيلك متصنفه أصعب لعبه أون لاين في لفل اب وده عيب مش ميزه
والناس اللي لعبت لعب تانيه هتعرف الفرق
وصدقني واللهي أنا كان معايا بوت لما كانت اللعبه بتجرب بصوره كان بيجرب لوحده -وكان ساعات بيغلط في حروف
شكراً جدا لردك ده .. بصراحة انا حاسس انك غير الناس دي وهقولك علي شيئ بسيط اوي
فيه ألعاب كتير شغالين بنظام ال IDLE وناجحين جدا اكتر من سيلك رود وأدى اشهر لعبه شغاله بالنظام ده
وفيها بوت بس مافيهاش جولد بوت
مش محتاجة دونلود ادخل جربها وسيب الاكونت 3 دقايق بالظبط وهيطلعك لوحده
ولو مشغل فيها بوت مش هيطلعك لان الكراكتر بتتحرك
وآدي شرح لنظام الIDLE عشان الناس بس تبطل تدخل فيا شمال
انت عارف لما بتسيب جهاز الكمبيوتر بتاعك شوية ؟؟ مش بيطلعلك سكرين سيفر ؟؟
ايوة ... وفيه خاصية اني ممكن لو انا بعيد عن الجهاز وطلع اسكرين سيفر لما أرجع تاني يطلب مني يوزر وباسورد

اهو دا بقي اللي بتكلم عليه عشان الكراكترات اللى بالعبيط اللى واقفه في المدينة تغور
هتيجي الوقتي تقولي طب كدا البوت هيقفل لو سبته مفتوح ومشيت
هسئلك :
لو مثلا انت مشغل علي الكمبيوتر فيلم وقاعد تتفرج وانت نايم علي السرير هل هيطلعلك الاسكرين سيفر ؟؟؟؟
لو انت مشغل البوت واللعبه شغاله ... هل هيطلعلك سكرين سيفر ؟
طبعا لاء ... علشان الفيلم بيخلي الجهاز Active كأنك شغال (لو عايز تعرف الكلام دا بيتم ازاى ... اسئل اي مهندس كمبيوتر بيفهم)
اهو دي نفس فكرة البوت .... البوت هيخلي الكراكتر اكتف كأنك قاعد علي الجهاز .. وفي الحالة دي لو انت سبت الكراكتر بتاعك بوت ونظام الIDLE شغال هيفضل بوت 24 ساعة

النظام دا عيوبة إيه بقي بالنسبة لسيلك رود
عيوبه ان لا تاكسي بعد اليوم ونظام البارتي 8/8 هيرجع تانى وكل الناس هتضرب وماحدش هيدخل بارتي يتدلع .. وهتبقي حاجة من 2 ... ياإما تفتح البوت يا إما تفتح البوت عشان لو الكراكتر وقف .. هيطلع في اللوج ان
ماحدش هيعرف يفتح كشك ... وحل الموضوع دا ... الـ Consignment انك تروح ترمي البضاعة عند الراجل تتباع وتعيش بالبوت 24/7 بس بدون زحمه الجولد بوت
اتمنى تكون فهمت وجه النظر ... انا مش بجيب اي كلام عشان اعمل موضوع وأجيب ردود انا مش تافه للدرجادي .. الكلام دا انا دارسه وعارف هيودي فين وأبعاده إيه وغير كدا انا عامل سيرفر خاص وبجرب عليه كل التجارب دي وبلاقيها ناجحة جداً ومفيده وانا بحب الفايدة تعم علي الكل (الأغلبيه العظمي طبعا) وانا وضحت جزئية ال IDLE
ولو فيه اي حاجة تانيه ماحدش فاهمها في كلامي ... يقول وانا اوضحها عشان كلنا نبعت للشركه ونرتقي بمستوى اللعب ونقضي وقت فراغ ظريف

اقتباس:
دا اللى انا قصدى عليه عشان محدش غبى يجى يقولى ماهو الجى ام ممكن يعمل جولد واسلحة + 25
وبالعربى كدا تخيل انتا مثلا عندك سيرفر وفى شركة بتخش عليك ب 1000 جولد بوت وخربالك السيرفر هتعمل ايه ؟
يعنى هو الجى ام مش قادر على شركات الجولد بوت اللى خربالو اللعبة هوا سيبهم بمزاجو وبيقفش نسبتو واهو السيرفرات تتزحم بالمرة وناس تشترى بريميم عشان الاغبية اللى فاكرين الجى ام دا ملاك ولا حاجة
انت سخنت كدا ليه بس
ههههههههههههه أولا انا مش هرد على الإهانة
ثانياً : هات دليل لكلامك ان الجي ام مايقدرش يعمل سلاح +25 ويحط جولد لأي حد
وانا هقولك دليلي ان الجي ام يقدر يعمل كدا ومش من عندي
انا هجيبلك موضوع في المنتدى فيه أخ فاضل عامله عن السيرفر الخاص وإنك ممكن تعدل في ملف الكونفيج بتاع اللعبه وتعمل اللى انت عايزه
بس عشان سيلك رود شركه عالمية ماينفعش يهرجو التهريج دا
وآدي الموضوع اللى يثبت ان الجي ام قــادر
جي ام مين والناس نايمين
كل سيرفر فيه اكتر من 4 او 5 جي ام
ودول كلهم بني آدمين زيي وزيك بيشتغلو في شركة جوي ماكس وبيبدلو ورديات عشان يبقو اونلاين 24 ساعة
ودول كلهم شغالين بأوامر مدير الشركة ...
وبالنسبة لغلطك فيا ... لا تعليق

التعديل الأخير تم بواسطة d0nm0d3l ; 08-03-2011 الساعة 06:08 PM

قديم 08-03-2011, 05:58 PM   #35

ehab7bob
عضو مجتهد

الصورة الرمزية ehab7bob

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 34301
• المشـــاركـات » 176
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ehab7bob صـاعـد

ehab7bob غير متواجد حالياً

kingstone الاقتباس الي فوق مش ليك ده ل d0nm0d3l انا عملت ال اقبتاس بس جاب كلامك و مش عارف اغيرة

توقيع ehab7bob :
]

قديم 08-03-2011, 08:08 PM   #36

magotshy
عضو مميز

الصورة الرمزية magotshy

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7064
• المشـــاركـات » 549
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 43
magotshy صـاعـد

57  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d0nm0d3l عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

انت سخنت كدا ليه بس
ههههههههههههه أولا انا مش هرد على الإهانة
ثانياً : هات دليل لكلامك ان الجي ام مايقدرش يعمل سلاح +25 ويحط جولد لأي حد
وانا هقولك دليلي ان الجي ام يقدر يعمل كدا ومش من عندي
انا هجيبلك موضوع في المنتدى فيه أخ فاضل عامله عن السيرفر الخاص وإنك ممكن تعدل في ملف الكونفيج بتاع اللعبه وتعمل اللى انت عايزه
بس عشان سيلك رود شركه عالمية ماينفعش يهرجو التهريج دا
وآدي الموضوع اللى يثبت ان الجي ام قــادر
جي ام مين والناس نايمين
كل سيرفر فيه اكتر من 4 او 5 جي ام
ودول كلهم بني آدمين زيي وزيك بيشتغلو في شركة جوي ماكس وبيبدلو ورديات عشان يبقو اونلاين 24 ساعة
ودول كلهم شغالين بأوامر مدير الشركة ...
وبالنسبة لغلطك فيا ... لا تعليق

اللى بيتو من ازاز ميحدفش الناس بالطوب يا محترم وابقى سلملى على الجى ام وخليه يجى يحطلك جولد ويعملك + 25 دا

توقيع magotshy :

قديم 08-03-2011, 10:48 PM   #37

DeViL_MaSTeR
عضو لامع

الصورة الرمزية DeViL_MaSTeR

• الانـتـسـاب » Apr 2010
• رقـم العـضـويـة » 70664
• المشـــاركـات » 1,383
• الـدولـة » egypt the worlds mother
• الـهـوايـة » the best GK in egy
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DeViL_MaSTeR صـاعـد

DeViL_MaSTeR غير متواجد حالياً

انا الصراحة قريت كل مشاركة عشان ابقى بتكلم وعارف كل حاجة مش ابقى شفت الموضوع ورديت وخلاص
اولا: بالنسبة للاخ matgoshy هو قصدوا ان الجي ام يقدر يعمل +25 لأى حد هو عايزوه بمزاجه مش قصدوا على حاجة تاني
ثانيا: انا عندي اقتراح تاني بالنسبة لموضوع الidle انا الصراحة ساعات بجيب الاكونت في المدينة واسيبوا شوية اجيب شوية طلبات اعمل اي حاجة بس بلاش خمس دقايق خليها ساعة او اتنين علشان خمس دقايق قليل او ممكن عشان اللي بيدخلوا التاكسي ممكن يفصل لو مبيحصلوش حاجة مش بياخد اكسبيرينس او كده عشان في ناس في التاكسي هتضيع فلوسها
ثالثا :ممكن نشيل الجولد بس بالغاء اي حد كاتب اسم عشوائي وتديلوا بان ip وكده نقدر نلغي كتير اوي من الجولد بوت من غير منلغي البوت العادي هيبقى فيه شوية صغيرين او هيبقى مفيش خالص ولو رجع الجولد بوت تاني هيبقى بنسبة قليلة عشان مش هيبقى عندهم اسماء تكفي الافات الاكونتات لحد منلاقي حل نهائي
ولو الاقتراح ده اتنفذ مفيش حد هيتضر غير الجولد بوت
ياريت اللي يرد ميردش بعصبية او يقوم بالاهانة

توقيع DeViL_MaSTeR :

قديم 09-03-2011, 12:20 AM   #38

GOOD_WIIZARD
عضو فضى

الصورة الرمزية GOOD_WIIZARD

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64248
• المشـــاركـات » 3,199
• الـدولـة » porsa3id
• الـهـوايـة » Online Game
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
GOOD_WIIZARD صـاعـد

GOOD_WIIZARD غير متواجد حالياً

والنبي يا جماعه اللي يخش يرد في الموضوع ده يبقى مؤيد لصاحب الموضوع عشان هو بيزعل من الناس اللي بيعترضوا و شكله هينزل لعنته عليهم وكده لازم نبدا نخاف ...

الناس المحترمه اللي بتنتقدني انا معنديش مشكله لان انا مقتنع بكلامي جدا .. انا واخد اللعبه شبه بزنس وانا والله مش محتاج فلوس من اللعبه انا شغال بيزنس جوه اللعبه بس يعني بيبع ITEAMs وكده جولد يعني مش فلوس حقيقيه والحمد لله

انا الحمد لله مش عندي 12 سنه وبسرف فلوس من بابي ومامي والشغل ده يا doom انت انا الحمد لله بعرف اصرف على نفسي عشان انا والحمد لله راجل مهندس وعارف معنى كلامي كويس واقدر اتحمله للنهايه

وزي ما قلتلك في الرساله لو بعتلي رساله تاني على الInBox هتبقى في مشاكل بيني وبينك وانا بدخل المنتدى عشان اتعرف على ناس مش اتخانق معاهم لو كلامي مش عاجبك تقدر ترد في الموضوع بلاش شغل العيال وتبعتلي رسايل ولو كده انا مش داخل الموضوع ده تاني ... بدام انت بتدور على ناس تؤيدك وبس وانا كلامك في الموضوع مش داخل دماغي ده تفكيري والحمد لله

بالنسبه عشان سرقت منك موضوع انا طلبت الموضوع يتمسح على طول اول ما انت بعتلي رساله واعتذرت بدل المره 3 مرات انت لسه زعلان دي مش مشكلتي ومش عايز اقولها بطريقه تانيه تزعلك واطلع انا غلطان انا دلوقتي بتكلم بالادب عشان مفيش حد يقولي انت اللي عايز مشاكل لا يا باشا انا مش بتاع مشاكل الحمد لله

موضوعك ده عايز تعيش فيه زي ما انت عايز وتبرطع فيه براحتك خالص يا جميل ... بس صدقني اللي انت عايزه مش هيحصل الجولد بوت هيفضلوا في اللعبه والبوت هيفضل موجود والرساله اللي انت عايز تبعتها ملهاش لزمه .. بررضه كلامي من وجهه نظري وانا اسف ان انا دخلت في يوم ورديت في الموضوع ده انا فعلا ندمان سلام

توقيع GOOD_WIIZARD :
ThE BesT PlaYeR

قديم 09-03-2011, 10:29 AM   #39

SnowMan
عضو مجتهد

الصورة الرمزية SnowMan

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 57900
• المشـــاركـات » 179
• الـدولـة » الاسكندرية
• الـهـوايـة » Silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
SnowMan صـاعـد

SnowMan غير متواجد حالياً

طب انا هعلق علي كلامك بحسب وجهه نظرى
نفترض ان انت بتشتري ام بي واتش بي و اتش بي و وقفت اكتر من خمس دقايق و بترتب الشنطه او كده
او بظبط فى الاستورج
او واقف في استال الجيلد و بشتري حاجات للجيلد علشان الفورترس يطلعونى برا اللعبه بقا ما الشخصية واقفه مش بتحركك و دي حاجه معروفه !!

و دلوقتي موضوع الكاركتر الواحد علي الجهاز
بوص مافيش لعبه تحكم علي حد انه يلعب ب شخصية واحده بس
مع احترامي انت هتبعت ريبوت و غيرك هيبعت مثلا ألف ألفين عشره ألاف ايه يعنى الجيم ... اهم حاجه عنده اللعبه بتكسب كام ده بالعكس لو عمل زي ما انت قولت و سيرفرات فضيت مافيش حد هيشتري سلك بقا لا برانيم ولا ديفل ما انا مش هشتري ديفل شهر اقعد ألعب بيه 5 ساعات ف 30 يوم 150 ساعه و انا كنت بسيبه بوت 720 ساعه ولا اية
واللعبه مش في مصر بس لو مصر كلها بطلت عمر لعبه ماهتقف ف غيرنا كتير بيلعب و ع استعداد للدفع رغم ان اللعبه مش دفع بس بس الظروف بقا

وحوار الكلمه ترجع تانى حضرتك بتقول انت قديم ازاي ف لعبه دي و احنا البوت كان بيكتبها قبل كده وكنا بنسيبه كلينت لس
حتي شوف الاس بوت لغوا الكلينت لس علشان ناس تشتري بوت اكتر بدل ما15 اكونت ع جهاز بقوا 8 بس كله بيدور ع المصلحه الخاصه و انا برضوا صراحا
وتقبل مروري وارجو بلاش هجوم

قديم 09-03-2011, 10:39 AM   #40

magotshy
عضو مميز

الصورة الرمزية magotshy

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7064
• المشـــاركـات » 549
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 43
magotshy صـاعـد

57  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة devil_master عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا: بالنسبة للاخ matgoshy هو قصدوا ان الجي ام يقدر يعمل +25 لأى حد هو عايزوه بمزاجه مش قصدوا على حاجة تاني

يابوب احنا فاهمين الكلام دا كلو بس اللعبة دى مش معمولة عشان الجى ام يبيع جولد او اسلحة او سكيل بوينت زى مابيحصل فى السيرفر الخاص المشكلة ان هوا اللى بدأ بالغلط غير كدا كلنا بنخش نتناقش وكل واحد ليه رايه الخاص ودا حقو ومش من حق حد انو يعيب عليك او يقول عليك كلمة لمجرد انو مفهمش رأيك او رأيك غير رأيو

توقيع magotshy :

قديم 09-03-2011, 03:58 PM   #41

DeViL_MaSTeR
عضو لامع

• الانـتـسـاب » Apr 2010
• المشـــاركـات » 1,383
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DeViL_MaSTeR صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magotshy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يابوب احنا فاهمين الكلام دا كلو بس اللعبة دى مش معمولة عشان الجى ام يبيع جولد او اسلحة او سكيل بوينت زى مابيحصل فى السيرفر الخاص المشكلة ان هوا اللى بدأ بالغلط غير كدا كلنا بنخش نتناقش وكل واحد ليه رايه الخاص ودا حقو ومش من حق حد انو يعيب عليك او يقول عليك كلمة لمجرد انو مفهمش رأيك او رأيك غير رأيو
لا في دي عندك حق بس انا قريت كل مشاركة ومحستش ان الراجل مش عايز حد يعارضوا هو بيتناقش بس بيغلط
والناس كلها بتغلط ده للمناقشة مش للخناق

توقيع DeViL_MaSTeR :

قديم 09-03-2011, 04:37 PM
♥● White Heart ●♥
هذه الرسالة حذفت بواسطة WadCool.
قديم 09-03-2011, 05:44 PM   #42

MohamedYami
عضو مميز

الصورة الرمزية MohamedYami

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1222
• المشـــاركـات » 754
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
MohamedYami صـاعـد

MohamedYami غير متواجد حالياً

62  

[QUOTE=d0nm0d3l;3156187]شكرا لردك ..
أول شيئ هطلبه منك بص علي توقيعك قبل ماتقول انك مش بتلعب عشان تجيب منها فلوس وانك بتدفع فلوس
ثاني شيئ مافيش ولا برنامج ولا اي حاجة تقدر تفك كود الصورة وتكتبها مستحيل انا مهندس إتصالات ودا مجالى وانا عارف انا بقول ايه
اه الحكاية دي ممكن تحصل لو الصورة معمولة بلغة جافا لاكن سي ++ اللى اللعبة معمولة بيها مستحيل ماينفعش اساسا وفكك من أي كلام يتقال في الموضوع دا
وتالت حاجة ... بوت في اللعبه = غش .. انك في شهر تجيب ليفل 70 وغيرك مابيعرفش يشغل بوت في الشهر يجيب ليفل 40 بالعافية
تالت حاجة ودي المهمه ... الطلبات اللى انا عاملها عشان يبقي فيه فير بلاي ومايبقاش حد احسن من حد
مش تيجي ياللى ماكملتش في اللعبه 5 شهور تبقي ليفل 110 فول فارم وانا مثلا يالى بقالى 100 سنة بلعب تروح انت جاي تغلبني في بي في بي او ايا كان نوع الميني جيم (طبعا انا مش قصدي عليك انت بالذات)
اخر حاجة ...

ليه حيوان ؟؟؟ هو بيغش ؟؟ بالعكس اللى بيغش هو اللى حيوان ولا انتو مش معايا يارجالة في الكلام ده

طبعا لو انتا مهندس تبقى مش فاهم الموضوع دة الimage كان فى برنامج بيكتبوا و كان بى 10ّ30جنية فى الشهر مش فاكر ثانيا الاكونتات الى تحت دية بيتاعت اصحابى مش بيتاعتى انا عن نفسى الاكونت الى بعميلوا بيبيعوا بى حق سيلكه عشان اغير السرفير لكن مش اسيب الجيم ثالثا لو انتا مش عاوز تلعب بوت و فاكر نفسك فيتك اوى دية حاجة ترجعلك لو انتا مش بتشترى جولد ولا سيلك دية حاجة ترجعلك بس انك عاوز فير جيم شوفلك لعبة غير سيلك عشان دية معروفة انها كدة و هتفضل كدة
انا بلعب الجيم من 2006 من ايام جريس ايام ما كان الى بيجيب ليفل 60 بيبقى مازنجر و الى كان يمسك +5 يبقى مفترى ياعنى مش 5 شهور الى هيخلونى نجم واخر حاجة الى بيغش حيوان بس قصدك ان كل المصريين حيوانات ياريت متجمعش عشان المنتدى هنا كله بوت مش عاجبك الجيم كدة حاجة ترجعلك و متفرضيش رايك دة قسم مناقشات و من حق الكل يقول راية

توقيع MohamedYami :
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

قديم 09-03-2011, 05:58 PM   #43

MohamedYami
عضو مميز

الصورة الرمزية MohamedYami

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1222
• المشـــاركـات » 754
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 30
MohamedYami صـاعـد

MohamedYami غير متواجد حالياً

62  

اخر حاجة ياريت المشرف يدمج الردين
2008 دة ايام FW و لما الجيم اعدت 3 شهور ايزى عشان الناس الى حصلها هاك فى كل السرفيرات و لما كان الكل ساب الجيم اصلا عشان الاروبى نزل و اشهرهم الناس المعروفة فى كله ZodiacKiller اشهرهم و MoTeC طبعا محدش يعرف دول الا القدام اوى عشان كدة السرفيرات كانت فاضية عشان البوت منكيش موجود و الناس سابت الجيم

توقيع MohamedYami :
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

قديم 09-03-2011, 09:30 PM   #44

d0nm0d3l

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 75026
• المشـــاركـات » 122
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
d0nm0d3l صـاعـد

d0nm0d3l غير متواجد حالياً

اقتباس:
طب انا هعلق علي كلامك بحسب وجهه نظرى
نفترض ان انت بتشتري ام بي واتش بي و اتش بي و وقفت اكتر من خمس دقايق و بترتب الشنطه او كده
او بظبط فى الاستورج
او واقف في استال الجيلد و بشتري حاجات للجيلد علشان الفورترس يطلعونى برا اللعبه بقا ما الشخصية واقفه مش بتحركك و دي حاجه معروفه !!

و دلوقتي موضوع الكاركتر الواحد علي الجهاز
بوص مافيش لعبه تحكم علي حد انه يلعب ب شخصية واحده بس
مع احترامي انت هتبعت ريبوت و غيرك هيبعت مثلا ألف ألفين عشره ألاف ايه يعنى الجيم ... اهم حاجه عنده اللعبه بتكسب كام ده بالعكس لو عمل زي ما انت قولت و سيرفرات فضيت مافيش حد هيشتري سلك بقا لا برانيم ولا ديفل ما انا مش هشتري ديفل شهر اقعد ألعب بيه 5 ساعات ف 30 يوم 150 ساعه و انا كنت بسيبه بوت 720 ساعه ولا اية
واللعبه مش في مصر بس لو مصر كلها بطلت عمر لعبه ماهتقف ف غيرنا كتير بيلعب و ع استعداد للدفع رغم ان اللعبه مش دفع بس بس الظروف بقا

وحوار الكلمه ترجع تانى حضرتك بتقول انت قديم ازاي ف لعبه دي و احنا البوت كان بيكتبها قبل كده وكنا بنسيبه كلينت لس
حتي شوف الاس بوت لغوا الكلينت لس علشان ناس تشتري بوت اكتر بدل ما15 اكونت ع جهاز بقوا 8 بس كله بيدور ع المصلحه الخاصه و انا برضوا صراحا
وتقبل مروري وارجو بلاش هجوم
هههههههههه انت خدت عني فكرة غلط خالص
لا والله وجهة نظرك احترمها جدا
بس النقطة اللى بتكلم فيها ان اللعبه كلها مخالفات ومخالفات تدايق كمان ... ولو انت جيت تبص للعبه من جهة تانيه مع شوية تعديلات فيها ... هتلاقيها احسن ... والموضوع في الأول والآخر آراء وانا كاتب في الموضوع ان لو الكلام دا كويس ابعت الترجمة للشركة بس
والإختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية وانا اتشرفت بيك وبردك في الموضوع

اقتباس:
بالنسبة ليك ... انا حابب أعتذرلك وأقولك انا اسف لو كان ردي عليك كان رخم شوية او فيه نوع من الإبتذال .. بجد ماقصدش انا كنت حابب اضيف نوع من الهزار في الموضوع عشان مايقلبش دراما زي ماحصل وانا اسف جدا ليك وياريت تتقبل إعتذاري

اقتباس:
طبعا لو انتا مهندس تبقى مش فاهم الموضوع دة الimage كان فى برنامج بيكتبوا و كان بى 10ّ30جنية فى الشهر مش فاكر ثانيا الاكونتات الى تحت دية بيتاعت اصحابى مش بيتاعتى انا عن نفسى الاكونت الى بعميلوا بيبيعوا بى حق سيلكه عشان اغير السرفير لكن مش اسيب الجيم ثالثا لو انتا مش عاوز تلعب بوت و فاكر نفسك فيتك اوى دية حاجة ترجعلك لو انتا مش بتشترى جولد ولا سيلك دية حاجة ترجعلك بس انك عاوز فير جيم شوفلك لعبة غير سيلك عشان دية معروفة انها كدة و هتفضل كدة
انا بلعب الجيم من 2006 من ايام جريس ايام ما كان الى بيجيب ليفل 60 بيبقى مازنجر و الى كان يمسك +5 يبقى مفترى ياعنى مش 5 شهور الى هيخلونى نجم واخر حاجة الى بيغش حيوان بس قصدك ان كل المصريين حيوانات ياريت متجمعش عشان المنتدى هنا كله بوت مش عاجبك الجيم كدة حاجة ترجعلك و متفرضيش رايك دة قسم مناقشات و من حق الكل يقول راية
انت فهمتنى غلط ... عامتاً رأيك لا إعتراض عليك بالعكس رأيك مرحب بيه جداً
بالنسبة لكلمة اني قلت اللى بيغش يبقي حيوان دي كانت رداً علي شخص معين بعينه شتمني في البرايفت وقالى كلام كتير يزعل وبدون سبب وانا حبيت اردهاله بطريقة غير مباشرة لانه حسسني من شتيمته ان انا قتلت له حد قريبة او عملت كارثة ووالله ما أقصد اني اوجه الكلام دا لكل الناس .. انا نفسي بوت 24/7 ياعم
ههههههههههههههههه
بس هيا كانت وجهة نظر حاولت اوضحها وفشلت في توضيحها ...
وهي اننا لو جينا نجرب اللعبه بدون مخالفات هنستمتع اكتر دا كل هدفي ...
وانا اتشرفت بيك في الموضوع وياريت ماتزعلش مني لو انا كنت قلت حاجة كدا ولا كدا دايقتك

اقتباس:
لا في دي عندك حق بس انا قريت كل مشاركة ومحستش ان الراجل مش عايز حد يعارضوا هو بيتناقش بس بيغلط
والناس كلها بتغلط ده للمناقشة مش للخناق
ياض هتدخل امتى السيرفر
انجز نفسك عشان نلحق نعملك فارم انا ومؤمن والشباب ... نحن في إنتظارك ياحـــــــــاج

قديم 09-03-2011, 10:37 PM   #45

DeViL_MaSTeR
عضو لامع

• الانـتـسـاب » Apr 2010
• المشـــاركـات » 1,383
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DeViL_MaSTeR صـاعـد

اقتباس:

ياض هتدخل امتى السيرفر
انجز نفسك عشان نلحق نعملك فارم انا ومؤمن والشباب ... نحن في إنتظارك ياحـــــــــاج
معلش والله بس المدارس غير اني هاجي بعد الليجند عشان حوارات الصيني والاوربي دي

توقيع DeViL_MaSTeR :

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)