|
![]() |
#1 | ||||||||||
![]() ![]()
|
![]() الحلقه 33 سارة: اهدي بس وبطلي شتيمة , مين دا الي انتي مبهدلاه اوي كده. ميرنا: الزفت الطين الي اسمه مازن, عيل غبي , انا هوريه. منى: فيه ايه بس الي حصل؟. م*خيييييييير؟؟؟,مابيجيش من ورا اخبارك الا وجع الدماغ ميرنا: احنا كنا ماشيين تمام اوي , وعاملة مستعبطة وعادي خالص. سارة: وطي صوتك بس , واهدي وبعدين كملي. اخذت ميرنا نفس عميق وزفرته بعصبية, ثم قالت بعد ان خفت حدتها قليلا. ميرنا: بصي يابنتي , احنا كنا ممشيينها اصحاب عادي زي مانتو عارفين , وهو مبيبطلش اتصالات ميت مرة في اليوم , وهزار ومسدجات وكدة , وبعدين قالي بحبك وبتاع , قلتله انا ماليش في الدور, قعد يتعصبلي شوية,ويقولي انتي كنتي بتلعبي بيا, وبتعلقيني , وانتي قلتي وعدتي, وكلام غريب كدة, ويغيب شوية وبعدين يرجع يتحايل وكدة , المهم انا كنت مطنشاه خاااالص ,ومش في دماغي انه ممكن يعمل حاجة ,الاقيه معرف اصحابه كلهم اننا متصاحبين , وقايلهم محدش ييجي جمب ميرنا دي تبعي , ومطلع عليا اني بحبه واننا مرتبطين, وكل الناس عارفة, وبيتكلمو معايا كأن الموضوع جد. سارة: يخرب بيته. منى: وهتعملي ايه دلوقتى؟. ميرنا: انا؟, دانا هوريه , اهو انا بقي الي هعلمه ان ينقي البنت الي يلعب معاها. منى: يعني هتعمليله ايه؟. ميرنا: هتعرفو بعدين , بس انا مش هسكت. وتركتهما غاضبة وانصرفت. سارة: البت دي مجنونة رسمي, انا قلتلها اخرة السكة دي وحشة. منى: انا خايفة من دماغها , دي ممكن تجيب عاليها واطيها. سارة: تستاهل كل الي يجرالها , هي الي فتحتله الباب من الاول , انشالله يقول عليها ايه, محدش هيكدبه. م*يادي النيلة سارة: وانتي اخبارك ايه؟. منى: انا ؟, اخبار ايه؟, انا معنديش اخبار؟, اخبار مين يعني؟. م* اخبار ايه الله يخليكي , سبيني في حالي سارة: ايه مالك طلعتي فيا كدة ليه؟, انا بسأل عادي يعني. وصل احمد في هذه اللحظة, والقي عليهما السلام. احمد: هاي يابنات. سارة: ااااه طب انا همشي بقي , عشان عندي معاد عند دكتور السنان. احمد: هو انا اجي انتي تمشي. سارة: اصلك تقيل على قلبي. احمد: طيب يلا يا حلوة من هنا, يعني انا الي بموت فيكي , روحي لحسن سنانك تقع وانتي واقفة. سارة: هي هي هي , ايه الخفة دي كلها, باي يا موني اشوفك بكرة. وبعد ان انصرفت, قال احمد. احمد: البت دي ما بتحبنيش بجد , الي بتعمله دا مش هذار. أ*وانا ما باطيقش امها منى: حرام عليك , دي سارة زي العسل. احمد: بتيجي عندي وتبقي عسل اسود, هو انتي قولتيلها حاجة عننا؟. منى: لأ طبعا, انت اتجننت , طبعا ما قلتش لحد. احمد: ليه يا موني , دانا نفسي اقول للناس كلها , اني بحبك لولا انك منعاني. م*على الاقل انت مش زي مازن, انت بتحترمني مش كده؟ أ*المفروض الي يعمل حاجة يستحمل نتايجها يا موني, ولا ايه؟ منى: اوعي يا احمد, ولا حتى كريم . احمد: انا مش عارف انتي خايفة كده ليه , هو فيها ايه يعني, ما كل الناس هنا بيرتبطو وفي اللذيذ الكل بيبقي عارف , وبعدين لو خايفة من اخواتك , محدش يعني هيروح يقولهم. منى: لأ برضه, انا مش عايزة حد يعرف. احمد: انتي خايفة من اصحابك يعني؟, يا موني انتي مشكلتك انك طيبة, يعني اصحابك الي انت مصدقاهم دول , كل واحدة فيهم اكيد مظبطة حد, يعني ميرنا مثلا ماشية مع الواد مازن. منى: لأ , هو الي مطلع عليها كده وبس. احمد: مش بقول طيبة, يابنتي مش كل الي صاحبتك تقولهولك يبقي صح , يعني سارة دي , اكيد بتخبث عليكو يا بنتي , ماهو مفيش حد كدة. منى: انت اتجننت؟, لأ طبعا ,الا سارة, سارة عمرها ما هتخبث وتخبث ليه يعني؟. احمد: طيب اقنعيني ان بنت حلوة وروشة زيها , وتعرف طوب الارض, ومش مقفلة , والصبيان حواليها كتير , ومش في دماغها بالشكل ده, الي زي دي يا اما مظبطة برة, او بتحب حد مش في الكلية, او راسمة دور مش دورها. أ*يا موني انتي كنتي اخر البنات المحترمة وخلاص , بعدك معادش فيه منى: لأ سارة بجد مش في دماغها. احمد: مفيش بنت مش في دماغها. م*هي صحيح مش في بالها , بس عندك حق يا احمد , دي مبتجبش سيرة ولد معجبة بيه حتى من بعيد او من قريب أ*انا هخليكي تسيبي سارة دي, عشان انا لا باطيقها ولا هي بتطيقني ,اصبري عليا وانا اجيبلك قرارها منى: لو سمحت يا احمد غير الموضوع, وياريت متتكلمش عن اصحابي تاني. احمد:انا مقلتش عليهم حاجة , وبعدين هما اصحابك اهم مني ولا ايه؟. منى: انت مهم , وهما مهمين , وياريت نفصل بقي عشان مانقفش على بعض. احمد: بس انا اهم. منى: انا مش عايزة اتناقش في الموضوع دا. احمد: مينفعش, الموضوع اتفتح ولازم نتكلم فيه. منى: لو سمحت يا احمد , انا فعلا لما بقول مش عايزة اتكلم يبقي مش هتكلم , وياريت تعرف دا. أ*انتي هتمسكيلي الخرزانة من اولها , لا يا ماما فوقي احمد:بقي كدة, طيب لما تبقي تعوزي تتكلمي عندك نمرتي , سلام. منى: احمد ؟....رايح فين؟,... احمد. ابتعد عنها احمد في سرعة متصنعا الغضب. م*يباااااي بقي, ايه القرف الي انا فيه دا يا ربي؟ يتبع ![]() |
||||||||||
|
![]() |
يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|