حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_02/12/2024

END 13/8/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

END 13/07/2024

END_Bela 04/08/2024

END 05/08/2024

END 07/08/2024

END 23/08/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END 13/8/2024

END 22/08/2024

END 30/07/2024

END 13/07/2024

END 29/07/2024

Kamal_END 06/08/2024

ibrahim_END 07/08/2024

ibrahim_END 10/08/2024

END 23/08/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-07-2009, 05:05 PM   #1

zyadmahmoud1
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 13822
• المشـــاركـات » 331
• الـدولـة » cairo naser city
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zyadmahmoud1 صـاعـد

zyadmahmoud1 غير متواجد حالياً

1  

افتراضي ردى على الموضوع الذى جاء فية اسمى

السلام عليكم
طبعا انا كنت اقدر اكتب موضوع اوضح فية الكلام واشوف راى الناس

ولاكن عشان اعمل كدة لازم يتوفر كام عنصر للموضوع
اولا : الشخص يكون يهمنى من قريب او بعيد
ثانيا : يكون عندة ذرة احترام

ماهو الواحد مش هيضيع وقتو على الفاضى قلة الادب فى الجيم كتتير سواء من المصريين او خلافة
انما الى شتم المرة دى كتب فى الشات العام Fk u abo zyad

والصراحة دى اول شتيمة غير محترمة اشوفها باسمى فى السابق كل غير المحترمين كانو بيشتمو الكراكتر نفسها وفى الغالب لا اعرفهم فكنت لا اهتم لان الاهتمام معناه النزول الى مستواهم المنحط

اما الاخير فقد شتمنى انا فى الشات العام فرديت علية بجلوبال باسم جيلدة واسمة عشان الناس تعرفو بعينة

يعنى الى شاف الجلوبال يعرف معناها والى مشافهاش ممكن ابعتهالو عشان محدش يفهمو حاجة غلط من دماغو

وطبعا الانسان الى يغلط فى الناس بدون سبب (ولو عندو الشجاعة يقلى سبب واحد ) ولا اعتقد انو يقدر لافتقارة اليها
مرة يقول لواحد موتنى فى البى فى بى على الرغم من وجود شهود ان الكراكتر لم تلبس كاب
و مرة يقول شتمنى الاول
انا عايز اقولك انا لما اقول حاجة لا انكرها ابدا انا غيرك انا اقدر لانى اعرف يعنى اية الكلمة

وكان موجود فى المكان امازنج جيرل وقالى كلام غريب ( ان انا كنت عايز الماستر بتاع الجيلد ولما ماخدتش الماستر بسوء سمعة الجيلد ) وللعلم لما رديت علية لم يعاود الرد انا اعتبرت انو فهم

برضو اتحدى اى واحد فى الجيلد يقول الكلام دة لانو محصلش وانا رفضت اخود الماستر وعرضت عليهم يعرضو الماستر على الاخ بيجاتو او يعملو تصويت زى ما كان متفق علية
ولم اهتم من اخزهم بكلامى من عدمة انا كنت بنصح فقط والى يتنصح دى حاجة ترجعلو وبرضو اتحدى اى حد ينكر كلامى من الناس الى فى الجيلد والقائمين علية

وحتى الخطة التى تمت بها كسب الفورتيريس انا الى وضعتها ولم اكتب فى اى منتدى عن انى وضعت الخطة والحمد لله الجيلد كسب بتوفيق ربنا قبل اى شئء

الى كل اعضاء الجيلد المحترمين فقط انا لم اسب او اشتم او اقصد او المح الى فقد احترامى الى اى واحد منكم والحمد لله الكل يعرفنى انا مش غلاط

ام الغير محترمين موضع الجلوبال وكلامى هقولك كلمة واحده فقط
القافلة تمضى والكلاب تعوى

اما كجيلد مصرى واعد احب اقولكم ان الغير محترم فى اى جيلد مثلة مثل العاق
ووجودة بينكم يقلل من احترام الناس لكم لانو هيفكر ان الجيلد كلة مثلة وزى المثل القائل قليل الدب يجيب لاهلة ؟؟؟؟؟؟
وللكلام بقية .

فى نهاية كلامى الى عايز يقول اى حاجة بدون دليل يوفرها لنفسو انا عندى الدليل على كل كلمة قلتها
واختم بقولة تعالى

يا أيها الذين آمنو إن جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا أن تصيبوا قوماً بجهالة فتصبحو على ما فعلتم نادمين

توقيع zyadmahmoud1 :
zyadmahmoud1

LV 120

2HAND/CLERIC

FF

server----alps

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

إعلانات google

قديم 09-07-2009, 05:12 PM   #2

Adham SabrY
عضو مميز

الصورة الرمزية Adham SabrY

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 764
• المشـــاركـات » 995
• الـدولـة » EGYPT
• الـهـوايـة » عاشق تراب مصر
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Adham SabrY صـاعـد

Adham SabrY غير متواجد حالياً

16  

يعنى ايه حضرتك القافلة تمضى والكلاب تعوى؟؟؟؟؟

تقصد مين بالكلاب او بتشبة مين بالكلاب؟؟؟

واما حضرتك اتشتمنا وقولنا لماستر الجيلد بتعكم قال مدام خارج الجيلد و اليونيون يبقى مباح لية اى شئ

سهل جدا ارد واقول نفس الرد انك برة الجيلد وبرة اليونيون ومباح اى شئ لكن دة مش اخلاقنا

اما حضرتك تبعت وتقول اى كلــب من جاست دريم هجيبوا من حجر أموا يبقى حضرتك بتهين 50 واحد فى جيلد مش بتوجة كلامك لشخص معين زاى ما حضرتك ذاكر فى كلامك يعنى مش الناس الصغيرة بس اللى بتشتم ولا الجلوبال دة مصدرش من اكونت زياد محمود ؟؟

نرجع للنقطة اللى فوق القافلة تمضى والكلاب تعوى المقصود بمين بالكلاب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ياريت بس يكون فى استضاح للنقطة دى من استاذ محمود كرما منة؟؟؟

شكرا:)

قديم 09-07-2009, 05:24 PM   #3

zyadmahmoud1
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• المشـــاركـات » 331
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zyadmahmoud1 صـاعـد

1  

انت اخر انسان اتوقعو يفسر كلامى للمرة التانية غلط
اولا انا قلت اسم كراكتر لو انت مش عارفها اسمها Cliena1 من جيلد JAD
ودة لانوغلط فى باسمى اما انك تصمم تفهم الكلام غلط فدى انا مش فاهمها على الرغم انى كلمتكك على التليفون
اما الى بيسمح بالشتيمة فى الناس الى بيعتبروة صاحبهم فى الجيلد انت احكم علية لانك اكيد شفت المكتوب لو مشفتش ممكن نعرضو من شات الجيلد وشات اليونيون كمان
عشان الناس تعرف مين الى بيغلط
وانا قلتلك انى املك الصور ولو تحب انشرها مفيش مشكلة ونخلى الناس تعرف مين صاحب الحق
واظن انى كاتب فى الموضوع الى اعضاء الجيلد وكاتب قصدى الى انت بتسالنى عنو فى السطر العشرين وهرفقو مرة تانية
الى كل اعضاء الجيلد المحترمين فقط انا لم اسب او اشتم او اقصد او المح الى فقد احترامى الى اى واحد منكم والحمد لله الكل يعرفنى انا مش غلاط
اما الكلاب فدى الى بتجيب فى سيرة الناس بالباطل بدون دليل والغريب ان الناس بتصدقهم ( على غير المتوقع للاسف الشديد )

توقيع zyadmahmoud1 :
zyadmahmoud1

LV 120

2HAND/CLERIC

FF

server----alps

التعديل الأخير تم بواسطة zyadmahmoud1 ; 09-07-2009 الساعة 05:28 PM

قديم 09-07-2009, 05:28 PM   #4

badshex
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2008
• رقـم العـضـويـة » 41485
• المشـــاركـات » 30
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
badshex صـاعـد

badshex غير متواجد حالياً

اولا انا celina1 اللي حضرتك بتقول ان شتمتك انت كشخص

ايضاح بسيط انا لما غلط كان غلطتي في الاكونت وليس صاحب الاكونت لان المفروض انك مصري وكنت معانا في الجيلد ولما لاقيت حضريتك واقف بتساعد الناس اللي مش معانا طبعا خرجت عن شعوري لانك المفوض انك واحد مننا وانك كنت مرشح انك تكون الماستر وساعتها انت كنت لسا في جيلد هيل ميكرز وليس في تيوب سناك يعني كان ممكن يكون ليك عذرك لو كنت في الحيلد معاهم انا مش بقولك كدا علشان ابرء نفسي والديل اني قولت للي قاعد لي الاكونت انت مش ابو زياد وانا ليا كلام تاني مع ابو زياد لما يرجع لان في الاول والاخر المفروض ان دا جيم فور فن وليس حرب اهلية بينا والموضوع اخد اكبر من حجموا بكتير اوي والخلافات هتزيد وتذيد اكتر وافتكر انك كنت معانا في الجيلد وشاركتنا الحلم اننا نكون اول جيلد مصري ولكن لاسف ؟؟؟؟؟ وان شاء هنحقق الحلم في يوم من الايام ومش صعب بس بشرط اننا نقف مع بعض وافتكر حاجا مهمة اني انا اساسا عمري ما شوفتك ولا كلميتك قبل كدا غير مرة واحدة علي الموبايل الخاص بيك وعرفت بنفسي علشان نحل المشكلة فكرها اعتقد سعاعتها انت عرفت انت بتتكلم مع مين انا الحمد لله عمري ما صدر مني غلط تجاة اي انسان سواء كان كبير او صغير بس المشكلة ان دمي حامي علي اي شئ انتمي ليه يا ريت تكون فهمت قصدي يا اابو زياد وياريت ننهي الخلاف دا بيني بينك بعيد عن جاست ادريم لان من الواضح انها مشكلة بيني وبينك ومن فضلك انا الي غلطت ويلاش غلط في لجيلد تاني لان الناس دي كلها ناس طبيرة ومحترمة جدا ........... وشكرا

توقيع badshex :

Celina1 is The Best WizzarD in Server Alps

قديم 09-07-2009, 05:34 PM   #5

zyadmahmoud1
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• المشـــاركـات » 331
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zyadmahmoud1 صـاعـد

1  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة badshex عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا انا celina1 اللي حضرتك بتقول ان شتمتك انت كشخص

ايضاح بسيط انا لما غلط كان غلطتي في الاكونت وليس صاحب الاكونت لان المفروض انك مصري وكنت معانا في الجيلد ولما لاقيت حضريتك واقف بتساعد الناس اللي مش معانا طبعا خرجت عن شعوري لانك المفوض انك واحد مننا وانك كنت مرشح انك تكون الماستر وساعتها انت كنت لسا في جيلد هيل ميكرز وليس في تيوب سناك يعني كان ممكن يكون ليك عذرك لو كنت في الحيلد معاهم انا مش بقولك كدا علشان ابرء نفسي والديل اني قولت للي قاعد لي الاكونت انت مش ابو زياد وانا ليا كلام تاني مع ابو زياد لما يرجع لان في الاول والاخر المفروض ان دا جيم فور فن وليس حرب اهلية بينا والموضوع اخد اكبر من حجموا بكتير اوي والخلافات هتزيد وتذيد اكتر وافتكر انك كنت معانا في الجيلد وشاركتنا الحلم اننا نكون اول جيلد مصري ولكن لاسف ؟؟؟؟؟ وان شاء هنحقق الحلم في يوم من الايام ومش صعب بس بشرط اننا نقف مع بعض وافتكر حاجا مهمة اني انا اساسا عمري ما شوفتك ولا كلميتك قبل كدا غير مرة واحدة علي الموبايل الخاص بيك وعرفت بنفسي علشان نحل المشكلة فكرها اعتقد سعاعتها انت عرفت انت بتتكلم مع مين انا الحمد لله عمري ما صدر مني غلط تجاة اي انسان سواء كان كبير او صغير بس المشكلة ان دمي حامي علي اي شئ انتمي ليه يا ريت تكون فهمت قصدي يا اابو زياد وياريت ننهي الخلاف دا بيني بينك بعيد عن جاست ادريم لان من الواضح انها مشكلة بيني وبينك ومن فضلك انا الي غلطت ويلاش غلط في لجيلد تاني لان الناس دي كلها ناس طبيرة ومحترمة جدا ........... وشكرا
الى بغلط فى اكونت بيكتب
fuk u abo zyad

الى يقراء الكلام دة يفهمنى لان يظهر انى مش فاهم
الكونت اسمو zyadmahmoud1 وانا مش عارف اصلا اية السبب انك تشتم الاكونت او تشتمنى واعتبرها شتيمة كيدية من غير سبب ولو كان فية سبب اكتبو اما المويد لكلامى الى كتبتو فى الشات بتاع الجيلد والشات بتاع اليونيون ودة بياكد كلامى واتحداك تجيب اى دليل انى شتمتك بعد الجلوبال الى كتبتها لانى بكل بساطة كتبت امتى ممكن ارد او اكتب موضوع فى المنتدى لاكنى املك كل دليل على كلامى والراى للناس اذا تحب نشر الصور من واقع البوت والشات فى الجيم نفسو الى بياكد انك مش بس شتمتنى فى العام ولاكن تماديت انك هتتمردر على الكراكتر انشالى توصل لفل واحد وخلافة الكلام كتيير الى اخرها الى قلتة انهاردة على الياهو اما الناس الى ممكن ازكر اسمائهم بعد استاذانهم
دة حتى استاذنا ادهم كان معاك على التليفون وقالك ابو ذياد معايا على التليفون وانت وادهم ادرى بالحديث
ولاكن لعمدم اهتمامى لم ارد واتكفيت بالمثل الى بيقول اعرف فلان وعلم علية

توقيع zyadmahmoud1 :
zyadmahmoud1

LV 120

2HAND/CLERIC

FF

server----alps

التعديل الأخير تم بواسطة zyadmahmoud1 ; 09-07-2009 الساعة 05:36 PM

قديم 09-07-2009, 05:34 PM   #6

badshex
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2008
• المشـــاركـات » 30
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
badshex صـاعـد

يا ريت يكون في رد منك يا ابو زياد لان فعلا الي وصلك الكلام دا لاسف صحبي وصلك نص الكلام مش كلة
لاني قولتلو اني عمري ما ا غلط في راجل كبير وعمري ما شفتو ا لما قالي انك كتبت جلوبال بتشتمني فية قولتلو لو كان دا حصل وشتمني انا ليا حق الرد اعتقد الان ان في حد يتنمي وجود شمكلة في الجيلد ةيتنمي نهاية جاست ادريم ولو انا سبب المشاكل اللي ممكن تكون في جاست ادريم انا علي استعداد التام اني اخرج من الجيلد لو اعضاءه مش مرحبين بيا انا في انتظار ردك عليا
للنقاش انهاء المشكلة

توقيع badshex :

قديم 09-07-2009, 05:38 PM   #7

Adham SabrY
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 764
• المشـــاركـات » 995
• الـدولـة » EGYPT
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Adham SabrY صـاعـد

16  

استاذ محمود حضرتك كاتب ان معاك صور من شات الجيلد او اليونيون

ورد حضرتك ايه على اهانة ابنك لينا النهردة ؟؟؟

وبرضوا الكلام مصور ؟؟

واما كلمناه على الياهو بيقول انا بهظر وايه يعنى؟؟

اما يتقال اللى بعدوووا شوية نوبات وكلام اخر غرضوا الأستهزاء بينا يا ترى رد فعل الوالد على ابنوا ايه؟؟

ويا ترى الزوبعة والموضوع اللى بقالوا 19 يوم الغرض من فتحوا ايه النهردة ؟؟

وضمن الموضوع تم دس نقطة حذف موضوع الفارم و ان القسم بقى اسموا جاست دريم مش سيرفر البس

كل الكلام دة مقصدوا ايه ؟؟؟؟

واما بارتى يتعمل فية زياد محمود و ليو و وان فيز اول و يكون فية شتايم متوجهة لينا وسب دين وتجريح دة برضوا معناه ايه مش اكونت حضرتك بغض النظر ابنك اللى قاعد علية ساعتها وانة ماشى وراهم وفرحان بالأهانة فينا ؟؟

ليل نهار شتيمة فينا وساكتين لكن حضرتك تقول انا اخر واحد افهم كلام حضرتك غلط

لا انا فاهم كلام حضرتك صح بس اللى بعد كدة بقى بيتقال فينا معتقدش ان الواحد يسكت علية

واتصلت بحضرتك مش بترد عليا وقولت ارجع ليك وابلغك باللى بيحصل احترام لشخص بحترموا وحضرتك مش بترد خلاص يبقى احترم نفسى احسن ومتصلش تانى

اما يتقال DonTonGeno مهدر دموا و الأيادى انطلقت علية مطالبة انه ميلعبش بى فى بى نهائى والا نلاقى اكونت زياد محمود و ليو و وان فز اول دخلوا رخموا ونازلين التلاتة فية ضرب وبعدها يتسب لية الدين واهانة بالأم

ارجع لمين على اهانة اعضاء جيلدى ؟؟؟

مدام انا مش عارف اجبلهم حقهم يبقى مين هيجيب ليهم حقهم؟

ارجع ليك؟؟

مش بترد على الموبيل

ارجع لكلان سيرفر ماستر الجيلد

ردوا كالتالى : الناس دى مش معانا فى الجيلد او اليونيون يبقى مباح انة يتعمل فيهم اى شئ

وتقدر تسئل كلان نفسوا على الرد دة

الحل ايه حضرتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد اهانة جيلد جاست دريم؟؟

واخرها اهانة ابنك لينا النهردة واستهزائة بينا

منتظر رد حضرتك
شكرا ليك على سعة صدرك

قديم 09-07-2009, 05:40 PM   #8

badshex
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2008
• المشـــاركـات » 30
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
badshex صـاعـد

انا فعلا صدر مني الكلام دا مع احمد صاحبي صاحب اكونت _Dark__ بس للاسف هو وصلك نص الكلام بس اللي انا غلطان فيه لاني انا معرفش حاجة عن الجلوبال غير منو هو اللي قالي انك شتمتني في جلوبال وانا علي استعداد تام لمواجهتة وبالتالي انا رديت وقلت لو انو كتب جلوبال شتمني فية انا شم هسيبوا لان في حالة سبوت كدا انا ليا حق اما الي حصل انهاردا علي الياهو دا لانك او ان اللي كان قاعد علي الكونت استفز الناس كلها لانو كتب علي شات العام بيقول اللي بعدوو ودي طبعا كلمة ممكن تدائي اي حد لاننا مش صغيرين علشان يتريئ علينا ولكل فعلا رد فعل صح ولااانا غلطان

توقيع badshex :

قديم 09-07-2009, 05:43 PM   #9

zyadmahmoud1
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• المشـــاركـات » 331
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zyadmahmoud1 صـاعـد

1  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة badshex عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا ريت يكون في رد منك يا ابو زياد لان فعلا الي وصلك الكلام دا لاسف صحبي وصلك نص الكلام مش كلة
لاني قولتلو اني عمري ما ا غلط في راجل كبير وعمري ما شفتو ا لما قالي انك كتبت جلوبال بتشتمني فية قولتلو لو كان دا حصل وشتمني انا ليا حق الرد اعتقد الان ان في حد يتنمي وجود شمكلة في الجيلد ةيتنمي نهاية جاست ادريم ولو انا سبب المشاكل اللي ممكن تكون في جاست ادريم انا علي استعداد التام اني اخرج من الجيلد لو اعضاءه مش مرحبين بيا انا في انتظار ردك عليا
للنقاش انهاء المشكلة
الى عايزك تعرفو انى مانع لعب البى فى بى على اى كراكتر من عندى وليس البى فى فى بين الجيلدات ذى للاسف ما كل المصريين معتقدين دة بين افراد او برتيات ودى حاجة جديدة
والبارتى تحتوى على اصحاب وليس اى غريب للاسف الشديد انا فى جيلد لا يمنع ابدا العب مع اى صاحب لى من اى جيلد اخر حتى ضد الجيلد بتاعى لانها ببساطة مش خناقة يعنى صاحبى المفضل انفرجفن كان بيديك بف فى اى حد شتمو او كلمو دة عادى كل وريور بيتباهى انو يمنع الخصم انو يموت الكراكتر الى بيديها بف وممكن البارتى تتفك ويضربو كلهم فى بعض
انا عايز اعرف لو الكراكتر ماتت اية الى حصل عادى مش فاهم يعنى اية انك صرى ماهو كل الى كانو موجودين مصريين برضو وبعدين الاصحاب لا تعرف بلد انت ملكش اصحاب تحترمهم وبتحبهم غير من مصر فى الجيم
اية الكلام الغريب دة
انت صحيح تزعل لما تكون جيلد وور والسبب فى الوور حاجة قليلة الادب ولا حرام وواحد مصرى يكون فى الجيلد المعادى

توقيع zyadmahmoud1 :
zyadmahmoud1

LV 120

2HAND/CLERIC

FF

server----alps

قديم 09-07-2009, 05:47 PM   #10

badshex
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2008
• المشـــاركـات » 30
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
badshex صـاعـد

انتظر تعليق من سيادتكم لاني بحكم ان ما زلت عضو في جاست ادريم فلن ولن اسمح لاي انسان انو يغلط فينا واعتقد ان دا ابسط رد

توقيع badshex :

قديم 09-07-2009, 05:50 PM   #11

MiDo
عضو نشيك

الصورة الرمزية MiDo

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 21
• المشـــاركـات » 93
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
MiDo صـاعـد

MiDo غير متواجد حالياً

17  

السلام عليكم جميعاً
كان لازم ارد على الموضوع السبب الاول ان انا ماستر الجيلد - الثانى للدفاع عن اعضاء الجيلد - و الدفع عن اخى ادهم و الاخ سلينا ..
اول حاجة احب اقولها للناس المحترمة هنا ان مفيش بنى ادم محترام بيتقاس بالسن و لكن بيتقاس بأعمله و اسلوب كلمة ما ينفعش يا محترام يا زياد انك تذكر لفظ كلاب فى المنتدى و انا بحمل الادارة اتخذ اللازم مع هذا اللفظ الغير لائق .
تانى حاجة ان عندما اى شخص من جيلد Just a dream بيخروج يلعب بفبى و اكيد انت عارف بالكلام دا و كنت بتشارك بنفسك فى الموضوع دا ( onevsall & Leio ) بيستلمة الى بيلعب بفبى و الموضوع دا حصل معاية انا شخصيا و مع ناس كتير من الجيلد لدرجة ان كان ليو بيشتم و يستفاذ الى بخروج يلعب بفبى و يقولة عايز تعيش حياتك فى السرفر دا اخروج من الجيلد .... الى انت فيه و طبعا زى ماا انت بتقول اى شخص مش محترام او قليل الادب فى الجيلد يضر بقى الجيلد و دا كان كلامك فوق من شوية .

كل الى حصل منى روحت كلمت clanserver قال الاتى ان حر يعمل الى هو عايزو و ان طول ما الشخص الى بيعمل معاه المشكلة من خارج الجيلد او اليونيون يعمل الى هو عايزة و دا طبعا كلام كلان ا..

اما نيجى بقى لموضوع الجلوبل الى اتكتبت ( انت قولت اى *** هيغلط من جست ادريم هجيبة من حجر امه ) طبعاً انت محديتش مين ال*** دا و ال*** دا على الجيلد كله من المفروض ان لما الشخص دا يغلط فيك تيجى تقول لماستر الجيلد و لو انا ياسيدى مش عجبك عندك اى شخص مسؤول فى الجيلد زى بجاتو او امزينج او ادهم .. و هو هيتصرف طبعا انت معملتيش حساب اننا مصريين ولا غيرو .. مش هتفرق المهم الفعل انت عملت اية كنت بتساعد ليو و وان و انت مش لبس كاب لكن كنت بتساعدهم بالفات و انت معهم فى بارتى مش هتفرق انت كنت بتساعد صحبك فى الجيلد .. او غيرو اى حد بيغلط فى حد او يستفذو ما يزعلش من الى يحصل و زى ما انت بتقول دا جيم للمتعة مش للغلط زى الى حصل منك فى الجلوبل كلمك فى الموضوع بلفظ الكلاب ..

اخر حاجة ياريت بلاش ندخل كلام ربنا فى اى موضوع فى غلط او قلة ادب

مشكور اخى ادهم على مجهودتك فى قسم سرفر البس تمنياتى لك بالتوفيق

تحياتى للجميع

توقيع MiDo :

قديم 09-07-2009, 06:10 PM   #12

badshex
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2008
• المشـــاركـات » 30
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
badshex صـاعـد

الي اخي ميدو وماستر الجيلد للاسف انا االلي نرفزني يوم البي في بي ان اتغلط فيك من وان فز اول علي الجلوبال ودا وجبي تجاه الجيلد وتجاه ماستر الجيلد اني لازم اساعد اعضاء الجيلد وللاسف وبكرر تاني ان الاستاذ ابو زياد لم يكن عضو في جيلد تيوب سناك بل كان في جيلد هيل ميكرز ودا الي خلاني اخرج عن شعوري لان المفروض انو يقف معانا وليس مع الاخرين علي الاقل بحكم اننا مصريين انو كان عضو في جاست ادريم وكنت بسال نفسي هوا ليه بيعمل كدا لكن كل شئ ظهر سريعا وهو انضمام ابو زياد لجيلد تيوب سناك تاني يوم مباشرة ؟؟؟؟؟؟؟ اعتقد اني فهمت الان سبب مساعدته ليتوب سناك علي حسابنا

توقيع badshex :

قديم 09-07-2009, 06:10 PM   #13

zyadmahmoud1
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• المشـــاركـات » 331
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zyadmahmoud1 صـاعـد

1  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adham sabry عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
استاذ محمود حضرتك كاتب ان معاك صور من شات الجيلد او اليونيون

ورد حضرتك ايه على اهانة ابنك لينا النهردة ؟؟؟

وبرضوا الكلام مصور ؟؟

واما كلمناه على الياهو بيقول انا بهظر وايه يعنى؟؟

اما يتقال اللى بعدوووا شوية نوبات وكلام اخر غرضوا الأستهزاء بينا يا ترى رد فعل الوالد على ابنوا ايه؟؟

ويا ترى الزوبعة والموضوع اللى بقالوا 19 يوم الغرض من فتحوا ايه النهردة ؟؟

وضمن الموضوع تم دس نقطة حذف موضوع الفارم و ان القسم بقى اسموا جاست دريم مش سيرفر البس

كل الكلام دة مقصدوا ايه ؟؟؟؟

واما بارتى يتعمل فية زياد محمود و ليو و وان فيز اول و يكون فية شتايم متوجهة لينا وسب دين وتجريح دة برضوا معناه ايه مش اكونت حضرتك بغض النظر ابنك اللى قاعد علية ساعتها وانة ماشى وراهم وفرحان بالأهانة فينا ؟؟

ليل نهار شتيمة فينا وساكتين لكن حضرتك تقول انا اخر واحد افهم كلام حضرتك غلط

لا انا فاهم كلام حضرتك صح بس اللى بعد كدة بقى بيتقال فينا معتقدش ان الواحد يسكت علية

واتصلت بحضرتك مش بترد عليا وقولت ارجع ليك وابلغك باللى بيحصل احترام لشخص بحترموا وحضرتك مش بترد خلاص يبقى احترم نفسى احسن ومتصلش تانى

اما يتقال dontongeno مهدر دموا و الأيادى انطلقت علية مطالبة انه ميلعبش بى فى بى نهائى والا نلاقى اكونت زياد محمود و ليو و وان فز اول دخلوا رخموا ونازلين التلاتة فية ضرب وبعدها يتسب لية الدين واهانة بالأم

ارجع لمين على اهانة اعضاء جيلدى ؟؟؟

مدام انا مش عارف اجبلهم حقهم يبقى مين هيجيب ليهم حقهم؟

ارجع ليك؟؟

مش بترد على الموبيل

ارجع لكلان سيرفر ماستر الجيلد

ردوا كالتالى : الناس دى مش معانا فى الجيلد او اليونيون يبقى مباح انة يتعمل فيهم اى شئ

وتقدر تسئل كلان نفسوا على الرد دة

الحل ايه حضرتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد اهانة جيلد جاست دريم؟؟

واخرها اهانة ابنك لينا النهردة واستهزائة بينا

منتظر رد حضرتك
شكرا ليك على سعة صدرك
برضو اخى ادهم انت عارف انى فى الشغل الى الان وانى لا اقبل باى وضع ان يتعدى ابنى حدودة ولما كنت معاكم على الميل ولم افهم لانى مكنتش سامع الكلام على الميك بينكو وكتبت كدة فى الياهو
واعتقد ان احمد وضح قصدو امامكو انه كان بيهزر مع نادر ولا اعتقد انو كتب اسم اى حد سواء من الجيلد او من خارجة وعلى ما اعتقد نادر بيهزر مع احمد قبل انهاردة ودة يسمح لان احمد يهزر معاه و كتب انو لا يقصد وانو كان بيهزر مع نادر ولم يكتب كلمة شوية نوبات وهاتلى الصورة وشوف انا هعمل اية لان بالصدفى عندى صورة
و اعلم انى لا اهتم وقلت لك من قبل من قبل حزف الموضوع من التثبيت انى لا اهتم انو يتثبت ولا يتشال ولا اعتقد انو جد اى جديد يخلينى افتعل سبب لبداء حوار انا فى غنى عنو لعدم الاهتمام اولا وعدم توفر الوقت لخسارتة فيما لا يفيد
اما اسم الجيلد فانت اول واحد يعرف رايي وهو للتوضيح للناس انى لا اهتم ولم اهتم بان اكون ماستر الجيلد على الرغم من عرض الماستر على

اما البارتى الى كان فيها شتيمة اعتقد انك اقرب الى ليو منى وانو صاحبك ممكن تسالو شتم لية لاكن انا لم اشتم ولا اعتقد ان لى اى دخل لمجرد وجود الكرامتر فى البارتى

اما الاخ ميدو انا لم اقل مهدور دمو انا قلت اطلقت ايد ابنى يلاعبو بى فى بى لنو كان بيلاعب ابنى بكل البفات ومنها الديفل اسبريت كمان مفتوحا وانا لم يكن معى حتر بريميم
واعتقد ان دة ظلم والنتيجة كانت التعادل واعتقد ان ميدو كان يكتب الموضوع دة الى مش فاهم سبب ذكرة الان

ولا افهم سبب زكر هذا الموضوع ايضا

الناتج اخى من الحوار انا مش فاهم اية سبب الترصد حتى الاخ عضو الجيلد بتاعكو طلعنى من البارتى الى مكنش فيها غير واحد فقط من الجيلد وكنت غير متواجد على الجهاز ولم اعترض واخدت الكراكتر بتاعى لمكان تانى واعتقد ان اى واحد غيرى كان قال ما فى الخمر ساعتها ( دة عشان انا مفيش فى دماغى حاجة من الى انت بتقول عليها )
بس انت اية رايك فى الشتيمة الى اتقالت فى الجيلد عنى انهاردة واية ردك عليها برضو انا اسبب وانا سبب ان الناس بتشتم فى الجيلد شات عندكو ولا اجيبلك صورة
لانى ببساطة كنت مخل اكونت واحد صاحبى فى الجيلد انهاردة ولا انت نسيت انهم برضو اصحابى
ولو فية ترصد منى على الىقل كنت قلتلهم اخرجو من الجيلد
واحب اقولك كانو هيخرجو لانهم من اعز اصحابى مش مريسة عليهم لحد يفسر كلامى غلط تانى

توقيع zyadmahmoud1 :
zyadmahmoud1

LV 120

2HAND/CLERIC

FF

server----alps

قديم 09-07-2009, 06:19 PM   #14

Adham SabrY
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 764
• المشـــاركـات » 995
• الـدولـة » EGYPT
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Adham SabrY صـاعـد

16  

ياريت فعلا تقولهم يخرجوا من الجيلد على الاقل نعرف مين فينا اللى بوشين ومين داخل معانا لغرض مرقبتنا ومين جاسوس علينا وثانيا انا منتظر الصورة اللى بتقول حضرتك اننا شتمنا حضرتك فى الجيلد النهردة

انا فى انتظرها حضرتك

اما ليو وانى اقرب واحد لية فكل واحد بيظهر وقت مصلحتوا و المصلحة خلصت خلاص ومش محتاج ادهم فى حاجة بعد ما الأكونت وصل وعدى لفل 95

مش موضعنا برضوا انا فى انتظار الصور اللى بتثبت اننا شتمنا حضرتك فى الجيلد النهردة

وساعتها مش هنعمل زاى كلان سيرفر ونقول اللى يشتم يشتم مدام برة الجيلد واليونيون لا ساعتها هناخد قرار وهيتم طرد العضو المخطئ

منتظر الصور

قديم 09-07-2009, 06:20 PM   #15

zyadmahmoud1
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• المشـــاركـات » 331
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zyadmahmoud1 صـاعـد

1  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم جميعاً
كان لازم ارد على الموضوع السبب الاول ان انا ماستر الجيلد - الثانى للدفاع عن اعضاء الجيلد - و الدفع عن اخى ادهم و الاخ سلينا ..
اول حاجة احب اقولها للناس المحترمة هنا ان مفيش بنى ادم محترام بيتقاس بالسن و لكن بيتقاس بأعمله و اسلوب كلمة ما ينفعش يا محترام يا زياد انك تذكر لفظ كلاب فى المنتدى و انا بحمل الادارة اتخذ اللازم مع هذا اللفظ الغير لائق .
تانى حاجة ان عندما اى شخص من جيلد just a dream بيخروج يلعب بفبى و اكيد انت عارف بالكلام دا و كنت بتشارك بنفسك فى الموضوع دا ( onevsall & leio ) بيستلمة الى بيلعب بفبى و الموضوع دا حصل معاية انا شخصيا و مع ناس كتير من الجيلد لدرجة ان كان ليو بيشتم و يستفاذ الى بخروج يلعب بفبى و يقولة عايز تعيش حياتك فى السرفر دا اخروج من الجيلد .... الى انت فيه و طبعا زى ماا انت بتقول اى شخص مش محترام او قليل الادب فى الجيلد يضر بقى الجيلد و دا كان كلامك فوق من شوية .

كل الى حصل منى روحت كلمت clanserver قال الاتى ان حر يعمل الى هو عايزو و ان طول ما الشخص الى بيعمل معاه المشكلة من خارج الجيلد او اليونيون يعمل الى هو عايزة و دا طبعا كلام كلان ا..

اما نيجى بقى لموضوع الجلوبل الى اتكتبت ( انت قولت اى *** هيغلط من جست ادريم هجيبة من حجر امه ) طبعاً انت محديتش مين ال*** دا و ال*** دا على الجيلد كله من المفروض ان لما الشخص دا يغلط فيك تيجى تقول لماستر الجيلد و لو انا ياسيدى مش عجبك عندك اى شخص مسؤول فى الجيلد زى بجاتو او امزينج او ادهم .. و هو هيتصرف طبعا انت معملتيش حساب اننا مصريين ولا غيرو .. مش هتفرق المهم الفعل انت عملت اية كنت بتساعد ليو و وان و انت مش لبس كاب لكن كنت بتساعدهم بالفات و انت معهم فى بارتى مش هتفرق انت كنت بتساعد صحبك فى الجيلد .. او غيرو اى حد بيغلط فى حد او يستفذو ما يزعلش من الى يحصل و زى ما انت بتقول دا جيم للمتعة مش للغلط زى الى حصل منك فى الجلوبل كلمك فى الموضوع بلفظ الكلاب ..

اخر حاجة ياريت بلاش ندخل كلام ربنا فى اى موضوع فى غلط او قلة ادب

مشكور اخى ادهم على مجهودتك فى قسم سرفر البس تمنياتى لك بالتوفيق

تحياتى للجميع
لاكن ينفع ان يتكتب يا استاذ يا محترم شتيمة فى شخصى بلا سبب ودة الى انت بتدافع عنو انا بس بسال للاستيضاح عشان اعرف اية الى ينفع عندك من الى مينفعش ولا الشتيمة من اعضاء الجيلد حلال والرد عليها حرام
اما اشات بتاع الجيلد واليونيون مسمح فيها التعدى والشتيمة على شخص غير متواجد للرد عن نفسو دى اسمها فى الدين غيبة ) هل مسموح بيحا استاذى المحترم ايضا ام مدام الى اتشتم مشفهاش خلاص نطنش وتبقى من الاحترام ؟؟؟؟؟؟؟

اما المفروض انى اشتكى لماستر الجيلد دة لو شتم الكراكتر وليس شخصى وبعدين انت عملت اية لما اتشتمت فى الجيلد مانا كنت شايف الشات برضو ساعتها لو كنت قلت كلمة واحد توحد ربنا كنت عرفت انك هتجبلى حقى ولا هيا كلام لاحراجى فقط

توقيع zyadmahmoud1 :
zyadmahmoud1

LV 120

2HAND/CLERIC

FF

server----alps

التعديل الأخير تم بواسطة zyadmahmoud1 ; 09-07-2009 الساعة 06:24 PM

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)