|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
باشا دلوقتى بفتح ملفات السيرفر تمام شغالة وبفتح الجيم وباجى اخش على الاكونت يدينى الايرور دة ![]() واعمل اية وواحدة واحدة علية كدة عشان انا لسة مبتدىء وقهمنى شرح مع الصورة حل المشكلة دى |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| مساعده خلصت السرفر وى عاوز فديو شرح عمل الموقع + الملفات | aa2007577 | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 1 | 17-08-2012 05:20 PM |
| المشرف بعد اذنك | Bl@cklight | أخـبـار سـيـلك رود أون لايـن | 1 | 08-11-2011 12:10 AM |