حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

hossam_02_03_2023

END 14/6/2024

END 15/05/2024_9699

27/5/2024

END_27/05/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/05/2024

END ID:101_17/05/2024

27/5/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-03-2011, 10:02 PM   #16

d0nm0d3l

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 75026
• المشـــاركـات » 122
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
d0nm0d3l صـاعـد

d0nm0d3l غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord of love عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
will done

مشكور لمرورك .... ياريت تكون بعت فعلا

إعلانات google

قديم 06-03-2011, 11:46 PM   #17

magotshy
عضو مميز

الصورة الرمزية magotshy

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7064
• المشـــاركـات » 549
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 43
magotshy صـاعـد

magotshy غير متواجد حالياً

57  

ياعم البوت دا تبع الجى ام يعنى هوا مش عارف مين جولد بوت ومين بيلعب بجد وعلى فكرة فى جى ام فى سيرفر oasis كان بيكلم العيال وكان بيدلهم ال x y z عشان يعرفو مكانو

توقيع magotshy :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 07-03-2011, 05:55 AM   #18

d0nm0d3l

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• المشـــاركـات » 122
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
d0nm0d3l صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magotshy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياعم البوت دا تبع الجى ام يعنى هوا مش عارف مين جولد بوت ومين بيلعب بجد وعلى فكرة فى جى ام فى سيرفر oasis كان بيكلم العيال وكان بيدلهم ال x y z عشان يعرفو مكانو
هو ايه اللى تبع الجي ام
طب تبع الجي ام ليه!!!! مش الجي ام دا يعنى الجيم ماستر يعنى ممكن يعمل هو جولد ويحط اسلحة للي عايز يحطله
فيه نسبة كبيرة من الناس معتقدين ان الجي ام دا جورج بوش او حد دماغه سم بالعكس دول شباب زينا كلهم عنيهم ديقة عشان كوريين دا كل الإختلاف

التعديل الأخير تم بواسطة d0nm0d3l ; 08-03-2011 الساعة 06:13 PM

قديم 07-03-2011, 06:53 AM   #19

GOOD_WIIZARD
عضو فضى

الصورة الرمزية GOOD_WIIZARD

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64248
• المشـــاركـات » 3,199
• الـدولـة » porsa3id
• الـهـوايـة » Online Game
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
GOOD_WIIZARD صـاعـد

GOOD_WIIZARD غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magotshy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بامانه حلو اوي الكلام ده .. بس انا مش هصدقك لان ده مستحيل
فعلا بلاش كل حاجه نقول الGM يعني هو هيعمل ايه ولا ايه يعني برضوا نراعي الظروف هو مش قاعد على مشكله واحده هو عنده مليون مشكله بيحاول يحلها .. بس جامده اوي حوار XYZ هو الGM بيتعمل Sbot جديده دي هههه

بالنسبه لصحاب الموضوع انا مش موافق على موضوع الغاء البوت ده خالص او ارجاع الصوره زي زمان... معلش انا واحد دلوقتي اه بلعب للمتعه بس خلاص ده كان زمان اللعبه دلوقتي مش للمتعه و اي حد يقولك انا بلعب عشان استمتع قوله الكداب بيخش النار

انا واحد والحمد لله معايا بدل الاكونت 4 و هعمل اكونتات تانيه كمان انا عايز ابقى جربت كل الشخصيات و كل الاسلحه
وكمان نفسي ابقى Full Nova ده حلمي وانا شايف ان انا مش هوصل غير بالطريقه دي ان انا ابقى عامل بارتي خاصه بيا كل اللي فيها ( انا ) واعوذ بالله من كلمه انا ... انا صرفت على اللعبه دي زمان اول لما عملت الاكونت طلعته FF ويزارد ودلوقتي اللعبه بتصرف على نفسها بجيب جولد واشتري لبس واتشري سيلك واشحن البوت و اعمل تاكسي بالبوت وكل جاجه حلوه

انت بقى عايز تلغي البوت ليه من غير البوت انسي ان انت تجيب لفل 95+ مستحيل
انا عارف ان انت هتخش وتحاول تقنعني بكلامك ان انا غلط وانت صح بس انا متاكد ان 100% انا صح اللعبه مش للمتعه خلاص الزمان ده راح

وصدقني الGM مش هيعبرك عشان انا وناس كتير حاولنا زمان لما كنا فاهمين الدنيا زيك كده كنا بنعترض و نبعت رسايل والحمد لله الGM كان مصدرها 24/7 ولا حياه لمن تنادي ... مش هينفع يشيل البوت ده حاجه اكيده 100%

توقيع GOOD_WIIZARD :
ThE BesT PlaYeR

قديم 07-03-2011, 07:47 AM   #20

ehab7bob
عضو مجتهد

الصورة الرمزية ehab7bob

• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 34301
• المشـــاركـات » 176
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ehab7bob صـاعـد

ehab7bob غير متواجد حالياً

انا اتفقث معاك بص سلك رود عملي زي المخدرات الناس هتتجنن عليها و هيقولو ن عدي لفل 100 ازي وا وا وا
المشكلة في اللعبة نفسها اللعبة ديه عمرها متتلعب زي كونكر ولا اي لعبة اونلاين لازم تشحن و تجيب بوتات الخ الخ
btw ال gm يعني general manger يعني مدير عام وهو مش بيكون واحد دول بيبقو 3-7 في كل سيرفير ال pm ده الراس الكبيرة و دة بكل بساطة سايب البوتات و مصعب الفلفة عشان ططر تجيب سلك و بريميوم
كل الي انتا بتقولة يتنفز في حالة وحدة ان الجيب يبقا سهل و اقولك مستحيل حد يجيب لفل 110 من غير بوت او تاكسي و مستحيل حد يجيب فوق 100 مليون من لم الارض هيا اللعبة باااظط

توقيع ehab7bob :
]

قديم 07-03-2011, 08:20 AM   #21

d0nm0d3l

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• المشـــاركـات » 122
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
d0nm0d3l صـاعـد

بالنسبة للأخ كينج ستون دا رأيك وانت حر فيه بس ليا تعليق علي شيئ واحد فقط في كلامك
اقتباس:
وكمان نفسي ابقى Full Nova ده حلمي
طب احلم تبقي دكتور مثلا ، مهندس ،، اي حاجة
اقتباس:
وصدقني الGM مش هيعبرك عشان انا وناس كتير حاولنا زمان لما كنا فاهمين الدنيا زيك كده كنا بنعترض و نبعت رسايل والحمد لله الGM كان مصدرها 24/7 ولا حياه لمن تنادي ... مش هينفع يشيل البوت ده حاجه اكيده 100%
انت بتديني إيحاء اني بادئ سيلك رود من أمبارح بالليل ... اخي انا بلعب اللعبه دي من 2005 ايام ماكنت 3 سيرفرات فقط (صباح الفل) ولو انت قديم زي مانت بتقول ....... كنت شوف اللى حصل في 2008 لما الناس بدأت تبعت رسايل كتير وناس اعتزلو والسيرفرات فضيت ... ماكنتش بتلاقي ولا بوت في اللعبه وكانت كل السيرفرات ايزي ويوم مايضربها الدم بتكون بوبيوليتد بالعافية
شكرا لمرورك

بالنسبة للأخ ehab7bob
جي ام = جنرال مانديجر دي في الشركات
انما في دنيتنا دي اللى هيا ال Gaming
GM = Game Master
وانا معاك ان مافيش حد يقدر يجيب ليفل 110 من غير بوت او تاكسي ... بس يقدر يجيبهم بالبريميوم .. لما تلعب 5 ساعات في اليوم وتاخد اكسبرينس 200%
هتجيب ليفل 110 في شهر او اقل
وكمان انا بقول القضاء على البوت اللى في اللعبه انا قصدي (الجولد بوت) الكراكترات اللى اسمها بيكون كدا jgdgdh دي وشغالين بوت 24/7 عشان يلمو جولد فقط
ولو حضرتك شفت الكلام اللى انا كاتبه فعلا وقريته .. وشوفت الردود كنت هتعرف انا بتكلم عن ايه
شكراً

التعديل الأخير تم بواسطة d0nm0d3l ; 08-03-2011 الساعة 06:15 PM

قديم 07-03-2011, 08:59 AM   #22

MFA1486
عضو لامع

الصورة الرمزية MFA1486

• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5238
• المشـــاركـات » 1,185
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 114
MFA1486 جـيـدMFA1486 جـيـد

MFA1486 غير متواجد حالياً

918  

معتقدش انهم هيوفقوا على الكلام ده لان شركات البوت جولد بتربح من الموضوع واكيد مليون جوى ماكس ليها نسبة

توقيع MFA1486 :
15 سنة MMOrpg Games

قديم 07-03-2011, 09:29 AM   #23

_BaRoN_
عضو جديد

الصورة الرمزية _BaRoN_

• الانـتـسـاب » Feb 2011
• رقـم العـضـويـة » 80958
• المشـــاركـات » 37
• الـدولـة » GB
• الـهـوايـة » miMobXD
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
_BaRoN_ صـاعـد

_BaRoN_ غير متواجد حالياً

21  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى _BaRoN_ إرسال رسالة عبر AIM إلى _BaRoN_ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى _BaRoN_ إرسال رسالة عبر Skype إلى _BaRoN_

اولا
شكرا علي المجهود الجميل ده في الموضوع y.jpg" border="0" alt="" title="Winky" class="inlineimg" />
ثانيا
انا في حاجه عاوز اعلق عليها
انت ليه مش بتتقبل الرأي المعارض لرأيك علطول اشوف في ردودك في الموضوع ده بتردم بكلام استهزاء علي اي رأي معارض
يا باشا كل واحد ومقتنع بوجهة نظره وانا عن نفسي مش شايف ان ردود التريقه دي ليها اي لزمه
اللي بيرد مأجرمش انه بيقول رأيه او فكرته في الموضوع فلازم يكون اسلوب الرد احسن من كدا ميكنش استفزازي ولا في شيء من التريقه او الاستهزاء بالعضو وده بصراحه وجهة نظري بالنسبه لردودك علي الرأي الاخر
ثالثا
انا مقيد معاك فكره ان بوت الجولد يتلغي بس انا شايف من كلامك في اول الموضوع ان الكلام ده لو الجي ام عمل بيه معنا كدا ان مفيش ولا بوت حيشتغل في اللعبه وانا عن نفسي استحاله استغني عن البوت
مفيش حد حيعرف يلفل يا باشا ولا حد حيكمل 50 مليون علي بعض معاه في الاكاونت ومحدش حيستحمل يعمل اتاك بأيده بجد حرام
ولو رأيك ده اتنفز حيكون في كارسه محدش حيلفل وكله حيتخنق من اللفل البطيئ وبالتالي كله حيسيب اللعبه وانا اول واحد
رابعا
بالنسبه لردك اللي بتقول فيه كله يشحن برينيام ويلفل 5 ساعات
يا باشا في ناس متقدرش تشحن برينيام ولزم تعرف ان الناس دي كتير والله وانا عارف انا بقول ايه
ولو كلامك ده في بعض الناس اقتنعت بيه طيب ميشحنوا برينيام دلوقتي ويخشوا علطول اللعبه ويلفلوا
خامسا
في حته تانيه انا مش متفق معاك فيها وهيا ان اللعبه بالاقدميه
زي ما انت شايف ان اللعبه بينزل فيها حجات جديده زي الديجري في ناس بتلعب من ايام دجري 9 ووصلو دلوقتي لفل 110 وفي ناس بتلعب من دجري 11 ودلوقتي بردو لفل 110 مفيش فرق واللي يعرفوه ده هوا هوا اللي يعرفوه ده ولا انت ممشيها اللي اقدم منك بيوم في سيلك يعرف عنك بسنه :euro:
في اخر كلامي يا باشا اتمني تتقبل الافكار والرأي الاخر بصدر واسع عشان مش واجب علي كل الدنيا انها تقتنع بدماغك وبفكرتك
وانا عن نفسي مش متخيل سيلك رود منغير بوت
والف شكر علي الموضوع الرائع ده
تحياتي

توقيع _BaRoN_ :

قديم 07-03-2011, 11:00 AM   #24

iTzTheEnd

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 74430
• المشـــاركـات » 99
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
iTzTheEnd صـاعـد

iTzTheEnd غير متواجد حالياً

الحل :
عشان ال بوت بيبوتم بالساعات ....
و ماينفعش حكايه الكود فى اى مكان دى عشان الفارمرز
ان يبقى بعد دخولك بساعه لو رحت تعـــمل ريباير او تجيب اتش بى و ام بى
يجيلك سؤال بديهى
What is this color? و يبقى فى أختيارات ...
:)

قديم 07-03-2011, 01:00 PM   #25

d0nm0d3l

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• المشـــاركـات » 122
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
d0nm0d3l صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _baron_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا
شكرا علي المجهود الجميل ده في الموضوع y.jpg" border="0" alt="" title="Winky" class="inlineimg" />
ثانيا
انا في حاجه عاوز اعلق عليها
انت ليه مش بتتقبل الرأي المعارض لرأيك علطول اشوف في ردودك في الموضوع ده بتردم بكلام استهزاء علي اي رأي معارض
يا باشا كل واحد ومقتنع بوجهة نظره وانا عن نفسي مش شايف ان ردود التريقه دي ليها اي لزمه
اللي بيرد مأجرمش انه بيقول رأيه او فكرته في الموضوع فلازم يكون اسلوب الرد احسن من كدا ميكنش استفزازي ولا في شيء من التريقه او الاستهزاء بالعضو وده بصراحه وجهة نظري بالنسبه لردودك علي الرأي الاخر
ثالثا
انا مقيد معاك فكره ان بوت الجولد يتلغي بس انا شايف من كلامك في اول الموضوع ان الكلام ده لو الجي ام عمل بيه معنا كدا ان مفيش ولا بوت حيشتغل في اللعبه وانا عن نفسي استحاله استغني عن البوت
مفيش حد حيعرف يلفل يا باشا ولا حد حيكمل 50 مليون علي بعض معاه في الاكاونت ومحدش حيستحمل يعمل اتاك بأيده بجد حرام
ولو رأيك ده اتنفز حيكون في كارسه محدش حيلفل وكله حيتخنق من اللفل البطيئ وبالتالي كله حيسيب اللعبه وانا اول واحد
رابعا
بالنسبه لردك اللي بتقول فيه كله يشحن برينيام ويلفل 5 ساعات
يا باشا في ناس متقدرش تشحن برينيام ولزم تعرف ان الناس دي كتير والله وانا عارف انا بقول ايه
ولو كلامك ده في بعض الناس اقتنعت بيه طيب ميشحنوا برينيام دلوقتي ويخشوا علطول اللعبه ويلفلوا
خامسا
في حته تانيه انا مش متفق معاك فيها وهيا ان اللعبه بالاقدميه
زي ما انت شايف ان اللعبه بينزل فيها حجات جديده زي الديجري في ناس بتلعب من ايام دجري 9 ووصلو دلوقتي لفل 110 وفي ناس بتلعب من دجري 11 ودلوقتي بردو لفل 110 مفيش فرق واللي يعرفوه ده هوا هوا اللي يعرفوه ده ولا انت ممشيها اللي اقدم منك بيوم في سيلك يعرف عنك بسنه :euro:
في اخر كلامي يا باشا اتمني تتقبل الافكار والرأي الاخر بصدر واسع عشان مش واجب علي كل الدنيا انها تقتنع بدماغك وبفكرتك
وانا عن نفسي مش متخيل سيلك رود منغير بوت
والف شكر علي الموضوع الرائع ده
تحياتي
أولا :
مشكور لردك ..
ثانياً :
هي مبادئ اللعبه دي ايه ؟؟؟ هل انك تجيب ليفل 110 وخلاص علي كدا ؟
ولا الإستمتاع بكل ليفل وكل ديجري ؟
ثالثاً : بالنسبة للموضوع البوت .. انا بقول الجولد بوت يتلغي .. اللى هما الناس الكتير اللى بيمشو زي بعض دول
مش البوت نفسه
وكمان انا مبتكلمش علي الاقدميه في اللعبه ... انا بتكلم علي ان فيه واحد داخل اللعبة امبارح وعايز يبقي احسن من واحد بيلعب من فترة كبيرة انا ماجبتش كلام علي نفسي ولا اختصيت نفسي بالكلام .. اعتبروني مابلعبش خالص بس حط نفسك مكان الشخص القديم ... جه واحد مابيعرفش يقول في الجيم غير كلمتين وهما plzz 100k - plz pt free وبعد شهرين بقي ليفل 110 بسبب البوت والتاكسي وخلافة ... ودخل معاك في بي في بي وادالك خبطة ضيعك انت هيكون ردك إيه ؟؟
انا مش ضد ان كل الناس تجيب ليفل 110 ... بس لو الواحد مشي مع كل ليفل وتابع كل ليفل وكل ديجري هيفهم اللعبه اكتر وكل مايعلي تكون خبرته في اللعب احسن ويعرف يتعامل مع الجيمرز اللى معاه في السيرفر .. مش الهم التقيل اللى احنا شايفينه الوقتي تلاقي واحد قاعد ليل نهار يسب الدين ويشتم في البشر وهو حمار قعد في تاكسي ومايعرفش الكهف بتاع دونوانج شكله ايه وقاعد يتنطط علي خلق الله ويقولك انا ليفل 110 والدكر يطلعلي في البي في بي

بالنسبة لحوار ال idle دا للقضاء علي البوت الميرشنت اللى ادام الكونساينمنت
وباقي الحلول للقضاء علي البوتات اللى هيا عبارة عن برنامج بيتحرك وزاحمين السيرفرات عالفاضي
لاكن البوت نفسه الى هو سرو بوت او الاي بوت وخلافة !! دول مش هيروحو ... دا بس حوار الاتنين اكونت من علي جهاز 1 دا بس اللى يتلغي عشان ال100 جهاز اللى تبع شركات البوت بيكونو فاتحين 800 اكونت ...
تخيل بقي

بالنسبة للإقتراحات والحلول هتكون نتائجها كالتالى :
1- سيرفرات مش مزحومة
2- تروح تلفل في اي مكان بدون مالجولد بوت يزعجك ويعملك KS
3- كل حاجة في اللعبه هترخص لان هيكون مافيش جولد بوت بالتالى مافيش جولد كتير متوفر بالتالى كل حاجة هترخص النص اقل واجب
4- انعدام وجود التاكسي اللى هو يعتبر السبب الأساسي في إزدحام السيرفر بمعنى ان كل واحد فاتح لنفسه اكتر من اكونت وحاططهم في بارتي وقاعد يلفل نفسه ودا بيزحم السيرفرات 4 اضعاف او اكتر ... ورجوع البارتي 8 من تانى وطبعا هتكون بوت 24/7 في بارتي نفس ليفلك وهتزيد اكتر واسرع عند المونستر دا بجانب انه هيجيلك ايتمز .. مش قاعد في تاكسي قاعد تدفع وخلاص ولا بيجيلك لا جولد ولا ايتم ولو جالك ديسكونكت هتعرف تدخل تانى

حاول تتخيل كمية الروقان اللى ممكن تبقي موجوده لو الإقتراحات دي اتنفذت ..

شكرا لك

التعديل الأخير تم بواسطة d0nm0d3l ; 07-03-2011 الساعة 01:48 PM

قديم 08-03-2011, 04:48 AM   #26

Controlled Black
عضو مميز

الصورة الرمزية Controlled Black

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66710
• المشـــاركـات » 802
• الـدولـة » الهرم
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Controlled Black صـاعـد

Controlled Black غير متواجد حالياً

كلامك غريب شويه بس انا واحد من الناس واخد سلكرود ده بزنس..اطلع اكونت ابيعو و اطلع غيروا وهكذا وابيعوا انا واحد من الناس زهقان منها بس مدام بتجيب فلوس يبقا ندوس فاهمني يعني متجيش انت وتقول معرفش ايه
ده يبقا خراب بيوت و الاسبوت كده هيضيع لو كل 5 دقايق متحركش

كلامك غير سليم تماما و الراجل الي كان بيتكلم ان اي حد يجي يموتوا الراجل ده عندوا حق .انا مثلا ويزرد 110 واحد مثلا مثلا جليفر او بليدر يستلمني في البي في بي اروح جايب الوريور ال 104 وادي بف منفعش بطول معاه بروح جايب الكليرك منفش بجيب البارد و لو قفلت اعمل لي نفسي بارتي 8/8 عشان يدوني بف اعملها مفيش مشاكل

بس انا واخدها بزنس

توقيع Controlled Black :
LOVE starts with a SMILE , grows with a KISS, and ends with a TEAR

حته تهيس

شرير اوي*.* بس طيب اوي

حزين اوي*.* بس سعيد اوي

مفتري اوي *.* بس غلبان اوي

غبي اوي *.* بس ذكي اوي

بكره اوي *.* بس بحب اوي

منعزل اوي *.* بس بحب الناس

ده انا قمة التناقض

قديم 08-03-2011, 04:56 AM   #27

MoST_WanTeD
عضو مشارك

الصورة الرمزية MoST_WanTeD

• الانـتـسـاب » Jan 2009
• رقـم العـضـويـة » 47695
• المشـــاركـات » 5,850
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
MoST_WanTeD صـاعـد

MoST_WanTeD غير متواجد حالياً

5  

كلام تمام بس

لاااا طبعا لحوار نظام ال idle ده انت كده بتبوظ اللعبة مفيش اي لعبة في الدنيا فيها كده ولو فيه مش هتلاقي حد بيلعبها اصلن ده هبل اوي

توقيع MoST_WanTeD :
سبحان الله_الحمد لله_لا اله الا الله_الله اكبر

اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات الي يوم الدين

قديم 08-03-2011, 05:54 AM   #28

GOOD_WIIZARD
عضو فضى

الصورة الرمزية GOOD_WIIZARD

• الانـتـسـاب » Sep 2009
• رقـم العـضـويـة » 64248
• المشـــاركـات » 3,199
• الـدولـة » porsa3id
• الـهـوايـة » Online Game
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
GOOD_WIIZARD صـاعـد

GOOD_WIIZARD غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d0nm0d3l عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بالنسبة للأخ كينج ستون دا رأيك وانت حر فيه بس ليا تعليق علي شيئ واحد فقط في كلامك

طب احلم تبقي دكتور مثلا ، مهندس ،، اي حاجة

بص يا باشا انت مش بتقرا كويس انا قولتلك انا حلمي ابقى FUll Nova مش قولت حلم حياتي
ده مجرد حلم اي حد بيلعب سيلك رود ومتقولش لا انا مش عايز ابقى كده لان في الحاله دي هتقبى معقد نفسيا متزعلش مني

تاني حاجه انا والحمد لله مهندس .. ومش بقول كده عشان اكسفك تقدر تخش سيرفر EOS وتسال الناس اللي تعرفني فيه انا وظيفتي ايه

انت بتديني إيحاء اني بادئ سيلك رود من أمبارح بالليل ... اخي انا بلعب اللعبه دي من 2005 ايام ماكنت 3 سيرفرات فقط (صباح الفل) ولو انت قديم زي مانت بتقول ....... كنت شوف اللى حصل في 2008 لما الناس بدأت تبعت رسايل كتير وناس اعتزلو والسيرفرات فضيت ... ماكنتش بتلاقي ولا بوت في اللعبه وكانت كل السيرفرات ايزي ويوم مايضربها الدم بتكون بوبيوليتد بالعافية
شكرا لمرورك

بالنسبه لكلامك من غير متزعل مني بيديني ايحاء ان انت مش بتلعب من 2005 ولا من 2009 حتى
انا برضه كنت بلعب من تقريبا 2006 او حاجه زي كده مش فاكر بالزبط ... بس اقولك انا من اول ما لعبت سيلك رود والسيرفرات كانت دايما مشغوله عموها ما فضيت ابدا .. لازم تستنى على الاقل 15 دقيقه عشان تخش من ايام الLog In Pic .. مع ان ايامها كنت اسمع ناس صحابي بيخرجوا معايا وشغالين بالبوت .. انا كنت وقتها مش بحب العب بوت كنت بحب اضرب بايدي فمكنتش اعرف ايه وظيفه البوت

بالنسبة للأخ ehab7bob
جي ام = جنرال مانديجر دي في الشركات
انما في دنيتنا دي اللى هيا ال Gaming
GM = Game Master
وانا معاك ان مافيش حد يقدر يجيب ليفل 110 من غير بوت او تاكسي ... بس يقدر يجيبهم بالبريميوم .. لما تلعب 5 ساعات في اليوم وتاخد اكسبرينس 200%
هتجيب ليفل 110 في شهر او اقل
وكمان انا بقول القضاء على البوت اللى في اللعبه انا قصدي (الجولد بوت) الكراكترات اللى اسمها بيكون كدا jgdgdh دي وشغالين بوت 24/7 عشان يلمو جولد فقط
ولو حضرتك شفت الكلام اللى انا كاتبه فعلا وقريته .. وشوفت الردود كنت هتعرف انا بتكلم عن ايه
بس الواضح انك في وادي واحنا في وادي وانت شفت العنوان دخلت تسبام وشكراً
شكراً

مش كل واحد في اللعبه هيجيب بريميم 5 ساعات .. وحتى لو جبتهم انا دلوقتي بقعد على الكومبيوتر ساعه قدام سيلك رود بتشل مش هقعد اضرب بقى بايدي واسيب مصالحي البوت سليم وزي اللوز وهو عارف بيعمل ايه وبيضرب لوحده تمام

هتقولي انا عايزهم يلغوا الجولد بوت بس انما البوت العادي بتاعنا لأ

* طيب ازاي؟ يعني الGM هيقعد يخترع برنامج او نظام حمايه عشان يمسك الجولد البوت اللي هم مشغلينله اللعبه ويسيب البوت العادي بتاعنا مع ان نص رسالتك مش معناه كده خالص .. الرساله اللي انت بعتها معناها يشيل حاجه اسمها بوت من اللعبه .. احب اقولك اللي هيوافق على كلامك الناس اللي مش فاهمه او اللي لسه لفل قليل وعايز يستمتع زي اول ما الوحد بدا اللعبه كنا نقعد بالساعه والاتنين نضرب بايدينا والبلاهه في وجوهنا

انما اي واحد لفل عالي هتروح تقوله تيجي نلغب البوت .. هيقولك امشي ياض يا ابن ال Tetttttttttt
انا بهزر معاك طبعا مش قصدي حاجه

توقيع GOOD_WIIZARD :
ThE BesT PlaYeR

قديم 08-03-2011, 06:21 AM   #29

Uchiha_Dante
عضو مميز

الصورة الرمزية Uchiha_Dante

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 68014
• المشـــاركـات » 864
• الـدولـة » Apollo
• الـهـوايـة » Reading,xbox360 :), walking,watching movies & animes
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Uchiha_Dante صـاعـد

Uchiha_Dante غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Uchiha_Dante

أنا متفق معاك في كله - بس سيلك رود Heavy Grind‏ ولازم بوت عشان تلفل سيلك متصنفه أصعب لعبه أون لاين في لفل اب وده عيب مش ميزه
والناس اللي لعبت لعب تانيه هتعرف الفرق
وصدقني واللهي أنا كان معايا بوت لما كانت اللعبه بتجرب بصوره كان بيجرب لوحده -وكان ساعات بيغلط في حروف

توقيع Uchiha_Dante :
No More Sro :graduated:

Fight The Best & Die like The Rest

(إذا دعتك قدرتك إلى ظلم الناس .. فتذكر قدره الله عليك)

قديم 08-03-2011, 11:23 AM   #30

°•.♥ AhmeD ♥.•°
King Of Billiard

الصورة الرمزية °•.♥ AhmeD ♥.•°

• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 74146
• المشـــاركـات » 2,988
• الـدولـة » ياعم انت هتصاحبنى...!
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
°•.♥ AhmeD ♥.•° صـاعـد

°•.♥ AhmeD ♥.•° غير متواجد حالياً

توقيع °•.♥ AhmeD ♥.•° :
ولابد من يوم معلوم تـ ترد فيه المظالم !
أبيض على كل مظلوم وأسود على كل ظالم !
-- ومهمــا كـان اللى هـ ـشـوا الطيـر مسيره لـ عشــه --

رمضان كريم

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)