حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 14/6/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-09-2010, 01:18 AM   #31

treka22
عضو فعال

الصورة الرمزية treka22

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 55299
• المشـــاركـات » 413
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة » silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
treka22 صـاعـد

treka22 غير متواجد حالياً

3  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى treka22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Magic_Girl عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
همسلك ؟ ^^

يابني كفايه ده الضرب في النوبس حرام ^^

انتو مش مكسوفين من نفسكو ؟

والله انتو عالم غريبه

احسن رد ممكن يتقال لوول

توقيع treka22 :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

مصر قالت ..صوت ولادى ..كلمة الحق فى بلادى هما دول سر التحدى .. هما دول زهرة جهادى ..هما دول هما الشباب

إعلانات google

قديم 12-09-2010, 01:38 AM   #32

Magic_Girl

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 904
• المشـــاركـات » 983
• الـدولـة » ––––•(-• الطالبيه بلدنا •-)•––––
• الـهـوايـة » Computer
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Magic_Girl صـاعـد

Magic_Girl غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Magic_Girl

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة treka22 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
احسن رد ممكن يتقال لوول

وانت فاكر ايه يا عم سامي , اللي تروح منه ولا تهب عليه لازم ياخد على أم رأسه علشان يتعدل

قديم 12-09-2010, 01:52 AM   #33

treka22
عضو فعال

الصورة الرمزية treka22

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• المشـــاركـات » 413
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة » silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
treka22 صـاعـد

3  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Magic_Girl عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
وانت فاكر ايه يا عم سامي , اللي تروح منه ولا تهب عليه لازم ياخد على أم رأسه علشان يتعدل

اكيد يا كبير احنا مبيهمناش حد

توقيع treka22 :

مصر قالت ..صوت ولادى ..كلمة الحق فى بلادى هما دول سر التحدى .. هما دول زهرة جهادى ..هما دول هما الشباب

قديم 12-09-2010, 02:29 AM   #34

SaSuKe_MagiC
عضو مميز

الصورة الرمزية SaSuKe_MagiC

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1005
• المشـــاركـات » 556
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
SaSuKe_MagiC صـاعـد

SaSuKe_MagiC غير متواجد حالياً

منتهي التفاهة و الله عمالين تتختقوا مع بعض علي الفاضي و المليان و لو حد فيكوا فكر يكبر دماغوا الموضوع هيخلص و هيبقي فل و الناس القالت مش عايزة اتكلم علشان عامل حساب لي دة و دة ناس كبيرة وتستاهل كل إحترام مع العلم أن أنا مش تبع أي حد من الطرفين

توقيع SaSuKe_MagiC :
Name : Ra3D_Magic
Server : Elite1

قديم 12-09-2010, 06:39 AM   #35

karimkiko0
عضو مجتهد

الصورة الرمزية karimkiko0

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 68792
• المشـــاركـات » 135
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 85
karimkiko0 جـيـد

karimkiko0 غير متواجد حالياً

179  

ana lvl 93 we 60% add me DARKSTKINGHT

توقيع karimkiko0 :
life best game with best graphics and worst gameplay ever

قديم 12-09-2010, 08:40 AM   #36

_MagiCian___
عضو نشيك

الصورة الرمزية _MagiCian___

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 67350
• المشـــاركـات » 90
• الـدولـة » الاقصر
• الـهـوايـة » Basketball
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_MagiCian___ صـاعـد

_MagiCian___ غير متواجد حالياً

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا : انا اسمى احمد فى جيلد TheSlayers
اسمى فى اللعبة TheVampire
انا معرفش ايه المشكلة وايه الى حصل بالظبط انا قريت كل موضوع اتعمل سواء من محمد او من black
بس انا شايف انى المشكلة تافه و مش محتاجة كل ده
وعلى فكرة الاتنين غلطنين

اول حاجة من black علشان مقالش لفلو الحقيقى طاب فيها ايه ياعنى لو قولت لفلك الحقيقى انت وبتلعب بفى بى حتى لو بتلعب قدام الجى ام ذات نفسو وعارف انى انت هتموت فيها هيا هتقولو انى انت لفل 1 علشان لما يموتك تقولو انا اصغر منك فى اللفل يعم عادى مفيش حد مش بيموت ده الجى ام مات فى البفى بى ( للاسف لما فرمت الجهاز الصورة ضاعت ) كان نفسى اجبهالك علشان تعرف انى مفيش مشكلة لو موت فى البفى بى حت لو بتلعب واحد لفل 10 وموت عادى ولا حرام و عيب ( ده رائيى )

تانى حاجة من polic انت دلوقتى بتلعب بفى بى مع حد وى موتو وى هو قلك انى هو لفل 120 مش 103 وانت 101 وى موتو فيها ايه افرض الراجل مش مظبط لبس ولا حاجة وجاى يفوك عن نفسو ويلعب بفى بى مع حد لابس زيو وراح قبلك فى الطريق و قلك تعالى لعبنى بفى بى شوية وانت فوزت خلاص مش لازم تسئل وتقول ده لفل كام
وتسيحلو قدام الناس انو مات منك طاب ما انت موتنى انا لفل 104 وانت 101 لول عادى مفيش مشكلة والله البفى بى ده ممعمول للمتعة علشان الواحد يفوك عن نفسو شوية مش علشان حد يفضح حد ^^

انا مش هقدر اقول حاجة تانى علشان مش عارف ايه الى حصل بعد كدة كل واحد بيقول كلام مختلف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة __TheGhost__ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ببصلة ؟
طيب بما اني مش فارق معاك ببصلة و عسل و بتاع
و اتعلم الكتابة
هفكرك بتوبيك كده يا لذيذ عصرك و اوانك لما كنت داخل و بتقول ل King Of Cream تعليق على الي و ان اسمها اللي
و انا قولتلك ما فييش حاجة اسمها اللي اسمه الذي و التي و ال............... و كمل القاموس
بالنسبة لانك تحط علينا كلنا ف اكييد ما تقدرش و فعلا بقى لو انت راجل اوي كده لاعب فينوم بس ما تبقاش تعيط و تقولو و النبي ما تخلينيش امسح الكاركتر
او ممكن تلاعب DEE
و انا واثق من انه مش هيحط عليك بس
ده هيحط على الجيلد بتاعك كله ب 1 nuke

كان نفسي اسيبك اكتر من كده في الفريند عندي بس للاسف مش هقدر فهعملك Delete
سلامي ختامي
طاب دلوقتى انت بتجمع الجيلد ليه انا غلطت فيك علشان تغلط فيا او تغلط فى اصحابى ديا مشكلة مش بينا كلنا ندخل فيها ليه ديا بين black و محمد فى ناس دخلت فى المشكلة خلاص يتصافو مع بعضهم انت دخلت فى المشكلة خلاص المشكلة بينك وبين الى غلط فيك مش تغلط فى كل الناس
لانى فى ناس محترمة فى الجيلد ومحدش يقبل انى حد يهينو او يهين اصحابو
انا ممكن اغلط فيك دلوقتى ومفيش مشكلة معايا بس انا شوفت كذارد ليك وقلت انك راجل مش عيل يا ريت متغيرش نظرتى ليك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elking7amada عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
خلاص ياض انت وهو كفايه سباااام
ومش احنا ال نغلط في حد
وانا واللهي مش عاوز اتكلم علشان خاطر ميسو^^
ياباشا كلهم غلطو سواء ماستر الجيلد بتاعك او محمد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة King0FCream عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكلك كده يا ماجيك عايز تولعها مع ان الماستر بتاعكم جه و صالحنى و عايز يرجع اليونيون تانى و سمسم ده راجل محترم جدا هوا و احمد

لكن بما انك مستفز تعالا يا عسل gw و نشوف اشتا كده ؟

بس اه صحيح نسيت يا ريت بس ما تجبوش ناس من بره هاتوا ناس من الى معاكوا فى الجيلد بس

^^
ده انت الى راجل زى العسل يا هيما ^^

+++ كدة لو عايز جيلد وير مفيش مشكلة بس احنا لسا بنظبط الجيلد واوعدك اول ما الجيلد تتظبط هكلمك علشان نلعب جيلد وير بس مش علشان المشاكل و الحوارات ديا ده علشان fun بس مش اكتر ^^
ويا رايت نصالح الناس مش نقومهم على بعض
وكل سنة وانت طيب يا هيما ^^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة King0FCream عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
او انت ممكن تنزل ضد Blacknucker pvp و نشوف ^^

ماشى يا عسل ؟
عسل اسود ولا عسل نحل حدد بعد اذنك ^^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة XBlackNukerX عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اقسم بالله
ظك انى مصورتش الفضيحه انتا فاهم يعنى ايه اقتل 2 ب 1hit
انتا عبيط ياض اقسم بالله زى مقولتلك والله لانتا ولا اى اابن تييييييييت هخليه يلعبها تانى
وانا هعلمك الادب انا مش عايز اغلط طبعا عشان الواحد فى منتدى محترم
بس لو انتوا رجاله تعالولى وور واخد بالك بقولكوا ايه تعالولى انا لوحدى وور
عشان اعرفكوا الصح عشان لما يبقوا 2 انفخهم وانا لوحدى يبقى عيب اوى 2 يموتوا ومنهم الماستر ب1hit
اقسم بالله شخصيات لازم تتمسح وبوظتوا السمعه خالص ولو راجل على حق تعالوا وور لوحدى فاهم يعنى ايه لوحدى يعنى بشتمكم يا بقر
وحظك كمان مره انى مصورتش والله وانتا عارف ايه اللى حصل كفايه اللى فى الجيم
بس انا مش هتكلم فعلا انتا موتنى مرتين بس لما اكون لابسلك D10 and now snow
وسايبك تضرب يبقى عيب اوى لما اقلعلك لبسى والبسلك D10
لوووووووووووووول بيض اوى

طاب بعد اذنك هو انت بتشتم ليه ؟؟؟؟؟ وايه بقر ديا وايه لو رجالة ولمعلوماتك ربنا خلقنى بنى ادم وراجل كمان مش لو راجل مفيش لو ديا عندنا فى الاقصر يا راجل يا مرة وكمان انا مش حيوان علشان تقول عليا وعلى اصحابى بقر
يا ريت الرد ده يتمسح بعد اذنك لانى مغلطتش فيك او فى حد من الجيلد بتاعك او فى الجيم كولو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة XBlackNukerX عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو رجاله بجد عايزكوا تيجوا بى فى بى واحد واحد كده ورا بعض بس هنتفق قدام المنتدى كله اللى يخسر نشوف تيييييييييته تمام لو راجل رد عليا اوك
مستنيك يا حبى
زى ما قلتلك فى الرد الى فات ايه لو راجل ديا ( راجل & مرة ) مفيش لو فيهم ++ كدة انا عايز بفى بى عادى العبك بفى بى بس مش علشان الحوار الى حاصل ده ده على سبيل FUN مش اكتر لو هزمتنى مبروك و لو هزمتك ان شاء الله تهزمنى المرة الى جاية مفيش مشكلة معايا لانى مفيش حد مش بيموت ^^ كلنا هنموت فى الاخر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة __TheGhost__ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
واد يا بلاك تديني كام و اجيبلو بلوك
ههههههههههههههههههههههههههه

عندي طريقة جديدة مولة و مفعولها اكيد و انت عارفها واللهي
ادخل اللعبة و كلمني و انا هظبطك
^^ طاب انا اعرف ناس اسكمر كتير ممكن اجيبك اسمائهم و صور ليهم هما وبيسرقو الناس وياريت تديلهم بلوك

علشان السيرفر يبفضى ( بس على حد علمى الجى ام بس الى بيدى بلوك ^^ ) ولا انت عندك كلام تانى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميسو اللمبى عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انت مش هتخلى حد يطلع الى بى فى بى طيب انتظر وحفيظ الاسم دة كويس

MesOEgYpt
قريب
يعم اها يعم ميسو ^^ هو فى زيك خليك انت الكبير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة treka22 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بصو والله لحد دلوقتى انا مش عاوز اتكلم على الجيلد وانتو عمالين تغلطو فى الجيلدبتاعنا مع انها مشكلة .الماستر بتاعكو...بس
انت بتجمعو !!!
على العموم بردوا انا مش هرود والله عشان فى ناس بحترمها منهم
KingOfCream و Elking7amada
بس الموضوع لو زاد عن كده انا مش هقول هيحصل ايه
واللى بيتكلم زى ال(عبيط) و بيلغبط فى الناس لو شوفتو مش هيحصل كويس و باردو انا لسه متمسك ان الموضوع ممكن يخلص والله عشان الناس المحترمة اللى قلت عليها و يا ريت مش عاوزين سبام من النوبس
اه هيا مشكلة محمد و بلاك بس ياعنى المشكلة تبقى بينهم بس مش بين اى حد تانى سواء منا او منهم وفى الاخر كلنا واحد ديا مجرد لعبة مش اكتر ^^
+++
فعلا فى ناس كتيرة متعرفناش وبتغلط فينا وياريت بتغلط فى واحد بس لا بتغلط فى كل الناس بس ليه انا مش عارف

بس الى اعرفو انى انا لو غلطت فى حد لازم يبقى هو الى غلط فيها مش علشان واحد نغلط فى الكل ونخسر اصحبنا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميسو اللمبى عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كفيها ان معاهم اعز الناس لينا

KingOfCream و Elking7amada

بس همها غلطه فى الجيلد كله

ونتظر انا مش بحب اتكلم كتير
اه هما كلهم ناس محترمة بس انا متاكد الى حصل ده حصل فى لحظة زعل ونرفزة والنفوس مكنتش هادية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MostafA_MemorY عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
yabne anta we hoa anto 3obt anto mlkosh 3laka bel3ba asln anto shwyt atfal we mfkrynha GTA yabne deh l3ba ll kobar fakt wa7d wento shwyt 3yal 5ryana we mlkosh feha we bna we bnko el sor ana lw mnko a3mel modo3 asmyh ely 3awz yd5ol guild noobslv 101 l3b beko el kora
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MostafA_MemorY عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
we yarytko lv 105 we btl3bo 1vs 1 la2 noobs lv 105 wy all vs1
اهدا يعم مصطفى انا عارف انى محمد صاحبك بس مش علشان صاحبك توقف معاه فى الغلط ده مفروض تصلحو مع الناس وتهديه ^^

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بركات عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7lashabab عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هههههههههههههههههههههه
يا عم الجامد تعالا بى فى بى ومش هضربك يا عم هخليك تضرب وانا همسلك شيلد موافق؟
على فكرة البفى بى مش انك تمسك شيلد وتسيب الناس تضرب فيك انت لو عايز حد يضرب فيك وانت متضروش امسك السلاح بتاعك الى بتلعب بيه و وبتموت بيه غير كدة ده مش بفى بى ده اسمو غرور الى بتقول عليه ^^

اقتباس:
همسلك ؟ ^^

يابني كفايه ده الضرب في النوبس حرام ^^

انتو مش مكسوفين من نفسكو ؟

والله انتو عالم غريبه
يتكسفو من ايه يعم هو الموت فى البفى بى حرام ولا عيب ^^ طاب انا موتك و انت موتنى فيها ايه ^^

اقتباس:
خلاص فوكك بقى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farceelzlam عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
منتهي التفاهة و الله عمالين تتختقوا مع بعض علي الفاضي و المليان و لو حد فيكوا فكر يكبر دماغوا الموضوع هيخلص و هيبقي فل و الناس القالت مش عايزة اتكلم علشان عامل حساب لي دة و دة ناس كبيرة وتستاهل كل إحترام مع العلم أن أنا مش تبع أي حد من الطرفين
انت الوحيد العاقل فى الموضوع ده ^^
بس كل الى حصل فى الموضوع ده كانت لحظة نرفزة وراحت لى حلها ^^
وكولو ان شاء الله هيرجع زى الاول

ارجو انى كلامى ميكونش فيها اساء لحد او غلط فى حد يا ريت الى غلط وعرف نفسو غلطان يعتزر للغلط فيها

وازا كان على بلاك ( معلش بقولك بلاك علشان مش عارف اسمك ) او محمد ديا مشكلة بينهم مع انها مشكلة مش مستهلة كدة ده لو هما مش عايزين يتصلحو برحتهم كل واحد ينام على الجنب الى يريحو ( وخيركم من بدأ بى الصلح )

والسلام ختام

قديم 12-09-2010, 09:49 AM   #37

__TheGhost__
عضو فعال

الصورة الرمزية __TheGhost__

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 11778
• المشـــاركـات » 422
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
__TheGhost__ صـاعـد

__TheGhost__ غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _MagiCian___ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم
اولا : انا اسمى احمد فى جيلد TheSlayers
اسمى فى اللعبة TheVampire
انا معرفش ايه المشكلة وايه الى حصل بالظبط انا قريت كل موضوع اتعمل سواء من محمد او من black
بس انا شايف انى المشكلة تافه و مش محتاجة كل ده
وعلى فكرة الاتنين غلطنين

اول حاجة من black علشان مقالش لفلو الحقيقى طاب فيها ايه ياعنى لو قولت لفلك الحقيقى انت وبتلعب بفى بى حتى لو بتلعب قدام الجى ام ذات نفسو وعارف انى انت هتموت فيها هيا هتقولو انى انت لفل 1 علشان لما يموتك تقولو انا اصغر منك فى اللفل يعم عادى مفيش حد مش بيموت ده الجى ام مات فى البفى بى ( للاسف لما فرمت الجهاز الصورة ضاعت ) كان نفسى اجبهالك علشان تعرف انى مفيش مشكلة لو موت فى البفى بى حت لو بتلعب واحد لفل 10 وموت عادى ولا حرام و عيب ( ده رائيى )

تانى حاجة من polic انت دلوقتى بتلعب بفى بى مع حد وى موتو وى هو قلك انى هو لفل 120 مش 103 وانت 101 وى موتو فيها ايه افرض الراجل مش مظبط لبس ولا حاجة وجاى يفوك عن نفسو ويلعب بفى بى مع حد لابس زيو وراح قبلك فى الطريق و قلك تعالى لعبنى بفى بى شوية وانت فوزت خلاص مش لازم تسئل وتقول ده لفل كام
وتسيحلو قدام الناس انو مات منك طاب ما انت موتنى انا لفل 104 وانت 101 لول عادى مفيش مشكلة والله البفى بى ده ممعمول للمتعة علشان الواحد يفوك عن نفسو شوية مش علشان حد يفضح حد ^^

انا مش هقدر اقول حاجة تانى علشان مش عارف ايه الى حصل بعد كدة كل واحد بيقول كلام مختلف

طاب دلوقتى انت بتجمع الجيلد ليه انا غلطت فيك علشان تغلط فيا او تغلط فى اصحابى ديا مشكلة مش بينا كلنا ندخل فيها ليه ديا بين black و محمد فى ناس دخلت فى المشكلة خلاص يتصافو مع بعضهم انت دخلت فى المشكلة خلاص المشكلة بينك وبين الى غلط فيك مش تغلط فى كل الناس
لانى فى ناس محترمة فى الجيلد ومحدش يقبل انى حد يهينو او يهين اصحابو
انا ممكن اغلط فيك دلوقتى ومفيش مشكلة معايا بس انا شوفت كذارد ليك وقلت انك راجل مش عيل يا ريت متغيرش نظرتى ليك

ياباشا كلهم غلطو سواء ماستر الجيلد بتاعك او محمد

ده انت الى راجل زى العسل يا هيما ^^

+++ كدة لو عايز جيلد وير مفيش مشكلة بس احنا لسا بنظبط الجيلد واوعدك اول ما الجيلد تتظبط هكلمك علشان نلعب جيلد وير بس مش علشان المشاكل و الحوارات ديا ده علشان fun بس مش اكتر ^^
ويا رايت نصالح الناس مش نقومهم على بعض
وكل سنة وانت طيب يا هيما ^^

عسل اسود ولا عسل نحل حدد بعد اذنك ^^

طاب بعد اذنك هو انت بتشتم ليه ؟؟؟؟؟ وايه بقر ديا وايه لو رجالة ولمعلوماتك ربنا خلقنى بنى ادم وراجل كمان مش لو راجل مفيش لو ديا عندنا فى الاقصر يا راجل يا مرة وكمان انا مش حيوان علشان تقول عليا وعلى اصحابى بقر
يا ريت الرد ده يتمسح بعد اذنك لانى مغلطتش فيك او فى حد من الجيلد بتاعك او فى الجيم كولو

زى ما قلتلك فى الرد الى فات ايه لو راجل ديا ( راجل & مرة ) مفيش لو فيهم ++ كدة انا عايز بفى بى عادى العبك بفى بى بس مش علشان الحوار الى حاصل ده ده على سبيل FUN مش اكتر لو هزمتنى مبروك و لو هزمتك ان شاء الله تهزمنى المرة الى جاية مفيش مشكلة معايا لانى مفيش حد مش بيموت ^^ كلنا هنموت فى الاخر

^^ طاب انا اعرف ناس اسكمر كتير ممكن اجيبك اسمائهم و صور ليهم هما وبيسرقو الناس وياريت تديلهم بلوك

علشان السيرفر يبفضى ( بس على حد علمى الجى ام بس الى بيدى بلوك ^^ ) ولا انت عندك كلام تانى

يعم اها يعم ميسو ^^ هو فى زيك خليك انت الكبير

اه هيا مشكلة محمد و بلاك بس ياعنى المشكلة تبقى بينهم بس مش بين اى حد تانى سواء منا او منهم وفى الاخر كلنا واحد ديا مجرد لعبة مش اكتر ^^
+++
فعلا فى ناس كتيرة متعرفناش وبتغلط فينا وياريت بتغلط فى واحد بس لا بتغلط فى كل الناس بس ليه انا مش عارف

بس الى اعرفو انى انا لو غلطت فى حد لازم يبقى هو الى غلط فيها مش علشان واحد نغلط فى الكل ونخسر اصحبنا

اه هما كلهم ناس محترمة بس انا متاكد الى حصل ده حصل فى لحظة زعل ونرفزة والنفوس مكنتش هادية

اهدا يعم مصطفى انا عارف انى محمد صاحبك بس مش علشان صاحبك توقف معاه فى الغلط ده مفروض تصلحو مع الناس وتهديه ^^

على فكرة البفى بى مش انك تمسك شيلد وتسيب الناس تضرب فيك انت لو عايز حد يضرب فيك وانت متضروش امسك السلاح بتاعك الى بتلعب بيه و وبتموت بيه غير كدة ده مش بفى بى ده اسمو غرور الى بتقول عليه ^^

يتكسفو من ايه يعم هو الموت فى البفى بى حرام ولا عيب ^^ طاب انا موتك و انت موتنى فيها ايه ^^

خلاص فوكك بقى

انت الوحيد العاقل فى الموضوع ده ^^
بس كل الى حصل فى الموضوع ده كانت لحظة نرفزة وراحت لى حلها ^^
وكولو ان شاء الله هيرجع زى الاول

ارجو انى كلامى ميكونش فيها اساء لحد او غلط فى حد يا ريت الى غلط وعرف نفسو غلطان يعتزر للغلط فيها

وازا كان على بلاك ( معلش بقولك بلاك علشان مش عارف اسمك ) او محمد ديا مشكلة بينهم مع انها مشكلة مش مستهلة كدة ده لو هما مش عايزين يتصلحو برحتهم كل واحد ينام على الجنب الى يريحو ( وخيركم من بدأ بى الصلح )

والسلام ختام

كلامك جميل جدا
بس لما ابقى انا و محمد Police اصحاب و انا و محمد black اصحاب و اقول يا جماعة متخلونيش اقف مع حد ضد حد
يجي Police و يقول انت ما تفرقش معايا ببصلة ده تسميه ايه ؟
يا ريت يا انت ترد يا police يرد مش حد تاني

قديم 12-09-2010, 09:52 AM   #38

_MagiCian___
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 90
• الـدولـة » الاقصر
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_MagiCian___ صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة __theghost__ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كلامك جميل جدا
بس لما ابقى انا و محمد police اصحاب و انا و محمد black اصحاب و اقول يا جماعة متخلونيش اقف مع حد ضد حد
يجي police و يقول انت ما تفرقش معايا ببصلة ده تسميه ايه ؟
ما انا قولت الكلام ده ساعت نرفزة ياعنى مش محسوب

طاب انت باردو مرديتش على سؤالى بتشتم الجيلد كلها ليه

قديم 12-09-2010, 09:54 AM   #39

_MagiCian___
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 90
• الـدولـة » الاقصر
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_MagiCian___ صـاعـد

غير كدة الكلام ده بينك وبينو انا مليش دعوة انا كل الى يهمنى دلوقتى انى انت تعتزر للناس الى شتمتها مش مهم انا يعم ^^ انا شوف ردودك كذا مرة ابل كدة وعارف انو الكلام ده ساعت نرفزة لاكن الناس التانية متعرفش بس يا رايت نهدى النفوس و تبقى انت اول واحد خيركم من بدا بالصلح

قديم 12-09-2010, 09:58 AM   #40

Magic_Girl

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 904
• المشـــاركـات » 983
• الـهـوايـة » Computer
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Magic_Girl صـاعـد

اقتباس:
كلامك جميل جدا
بس لما ابقى انا و محمد Police اصحاب و انا و محمد black اصحاب و اقول يا جماعة متخلونيش اقف مع حد ضد حد
يجي Police و يقول انت ما تفرقش معايا ببصلة ده تسميه ايه ؟
هو انت تتريق عليا وتقولي انت كمان هتطرد نفس الطرده معاه وتقولي مش عارف ايه وعاوزني اقولك ايه ؟

وانا مش غلطان وانت عارف كده كويس وانت عارفني لما احنا كنا Lv 30x صح ؟

وبعدين حقك عليا يا عم متزعلش مني وخلاص معلش انا كنت متنرفز بس انت كمان مسحتني من الـ Friend وديه حركه مش كويسه !

قديم 12-09-2010, 10:00 AM   #41

treka22
عضو فعال

الصورة الرمزية treka22

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• المشـــاركـات » 413
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة » silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
treka22 صـاعـد

3  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _magician___ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ما انا قولت الكلام ده ساعت نرفزة ياعنى مش محسوب

طاب انت باردو مرديتش على سؤالى بتشتم الجيلد كلها ليه
انا معاك فى كل كلمة الحوار كله كان ساعة نرفزة و احنا برضو مش عاوزين نزعل الناس المحترمة مننا

توقيع treka22 :

قديم 12-09-2010, 10:02 AM   #42

_MagiCian___
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 90
• الـدولـة » الاقصر
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_MagiCian___ صـاعـد

ما انا بقول كدة باردو مش عايزين نخسر الناس المحترمة ^^

قديم 12-09-2010, 10:05 AM   #43

__TheGhost__
عضو فعال

الصورة الرمزية __TheGhost__

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 11778
• المشـــاركـات » 422
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
__TheGhost__ صـاعـد

__TheGhost__ غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magic_girl عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هو انت تتريق عليا وتقولي انت كمان هتطرد نفس الطرده معاه وتقولي مش عارف ايه وعاوزني اقولك ايه ؟

وانا مش غلطان وانت عارف كده كويس وانت عارفني لما احنا كنا lv 30x صح ؟

وبعدين حقك عليا يا عم متزعلش مني وخلاص معلش انا كنت متنرفز بس انت كمان مسحتني من الـ friend وديه حركه مش كويسه !
يا محمد والله ما بتتريق كلامك و كلامه يجيب بان
و يا سيدي انا اسف ليك و للجيلد كلها لاني فعلا غلط في الجيلد كلها من غير سبب
و يا محمد انا مسحتك من الفرريند لانه ما ينفعش تهينني و نفضل اصحاب
و لو عايزنا نرجع فريند تاني يا سيدي ماشي بس الموضوع اللي بينك و بين بلاك لازم يخلص عشان كده ما ينفعش

قديم 12-09-2010, 10:07 AM   #44

_MagiCian___
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Feb 2010
• المشـــاركـات » 90
• الـدولـة » الاقصر
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_MagiCian___ صـاعـد

كدة تمام والموضوع هيخلص ان شاء الله ^^

قديم 12-09-2010, 10:10 AM   #45

Magic_Girl

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 904
• المشـــاركـات » 983
• الـهـوايـة » Computer
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Magic_Girl صـاعـد

اقتباس:
يا محمد والله ما بتتريق كلامك و كلامه يجيب بان
و يا سيدي انا اسف ليك و للجيلد كلها لاني فعلا غلط في الجيلد كلها من غير سبب
و يا محمد انا مسحتك من الفرريند لانه ما ينفعش تهينني و نفضل اصحاب
و لو عايزنا نرجع فريند تاني يا سيدي ماشي بس الموضوع اللي بينك و بين بلاك لازم يخلص عشان كده ما ينفعش
لآ ولا يهمك

حوار الـ Guild ده انت ملكش دخل بيه please !

والحوار مع كام واحد بس اللي جم عليا5vs1 دول مش هيعدوا بالسهل كده خدوا أول درس بس لسه في دروس تاني كتيير ^^

الناس المحترمه انا مش ببصلها والله

يعني واحد زي YourGhost انا والله ما كلمته خالص علشان واقف ساكت ومتكلمش

التعديل الأخير تم بواسطة Magic_Girl ; 12-09-2010 الساعة 10:12 AM

الكلمات الدليلية
بدون

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)