حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 13/7/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 13/07/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 13/7/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 22/08/2024

END 30/07/2024

END 02/07/2024

END 21/07/2024

END 13/07/2024

END 29/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 19-08-2008, 03:59 AM   #166

theghost20000
عضو فعال

الصورة الرمزية theghost20000

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 4354
• المشـــاركـات » 243
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
theghost20000 صـاعـد

theghost20000 غير متواجد حالياً

يا محترم يعنى برده هجيلك فى الايه اللى انت جايبها من كتاب الله عز وجل

انت فاهم تفسيرها ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا ايه على فكره برده انت فسرتها على مزاجك

اقتباس:
علم غيب ايه ؟؟ الآيه واضحه وصريحه
(إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء).
لا انت اللى مش فاهمها ..........

فيمن لقي الله عز وجل مشركًا، أو مذنبًا بدون شرك، فمن لقيه، عز وجل، مشركًا لا يغفر له، ومن لقيه مذنبًا فهو في المشيئة

فهمت حاجه ؟؟ انت خلاص خليته مات وادفن وراح قابل الله مشرك ده اللى انت فسرته

والمولى عز وجل بيقول

(قل يا عبادي الذين أسرفوا على أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله إن الله يغفر الذنوب جميعًا).

فيمن كان مشركًا أو مذنبًا ثم تاب، فإن الله عز وجل، يفتح له باب الرجاء بأنه عز وجل يغفر للتائب جميع ذنوبه، وكده شوفت الفرق ؟ والله اعلم

لما تستند من كتاب الله ياريت لو نشوف التفسير اولا

لان terrorist الله اعلم تاب او لأ ده شىء فى علم الغيب مش تقولى الايه واضحه

شوف التفسير وابحث برده عن تفسيرها ((((( وبرده مش دفاع عنه ))) لان الموضوع

مش موضوع لعبه بس هتشهد العقل والعلم والثقافه الى حضرتك بتتكلم عليها

يبقى انت فهمت كلامى

اقتباس:
مش لازم أقول بالتفصيل الممل .. أنا بحاول أفهم يونيون بحلها بمختلف معتقدتها وجنسيتها ف الموضوع مش سهل أن بحاول من جوه وأنتو بتحاولو من بره مفيش تعارض
تفهم ؟؟ هوه انت دلوقتى بتصلح واحد اجنبى ؟ ده اللى شتمنا عربى وعارف هوه كاتب ايه

وللاسف انا كنت فاكرك زيك بس للاسف اعذرنى خيبت ظنى تعرف ليه ؟؟

لو هما عندهم احترام ليكم مكنش يجرأ ولا يتجرأ انه يشتم اشمعنا لما HOT. ,. والمصريين لما واقفين ؟؟

والاثنين كده مره واحده ؟؟ وبرده فاتك انهم عارفين ان فى منتدى وكان منهم كتير بيكتب هنا وانا على يقين انهم بيقرأوا اللى بيتكتب هنا

شغل انت عقلك وشوف شتمونا ليه واشمعنى فى وقت المشاكل دى واشمعنا

لما HOT وانا كنا واقفين و EGY_HAMMER والناس دول ؟؟؟ ده ان دل على شىء

فيدل ان العالم دول بيقولوا كده على الملأ (( ......... المصريين ))

ابقى كمل انت مكان النقط

--------------

اقتباس:
اليهود مش كفره أساسا دول موحدين بالله ومؤمنين بوجوده
اعذرنى انا الجمله دى بصراحه صعقت لما قرأتها

خصوصا اليهود مش كفره

قوله تعالى :{وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الإِسْلاَمِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ} [آل عمران:85]

ولو عندك وقت ممكن تقرأ الشرك والكفر فى السطور اللى هنسخها واحطها علشان

الكل يفهم

نعت الله اليهود والنصارى بالكفر ، ولم ينعتهم بالشرك .
والجواب عن هذا الجهل المركب يكون بطريقين ، بالمنع والتسليم .
أما المنع فلأنَّ وَصْفَهم بالشرك ثابتٌ في القرآنِ والسنة والآثارِ الصحيحة .
أما القرآن ففي موضعين ..
الأول : { لَقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُواْ إِنَّ اللّهَ هُوَ الْمَسِيحُ ابْنُ مَرْيَمَ وَقَالَ الْمَسِيحُ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اعْبُدُواْ اللّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ إِنَّهُ مَن يُشْرِكْ بِاللّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللّهُ عَلَيهِ الْجَنَّةَ وَمَأْوَاهُ النَّارُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ} [المائدة:72] .
قال الإمام الطبري :" يقول الله تعالى ذكره : فلما اختبرتهم وابتليتهم بما ابتليتهم به أشركوا بي ،وقالوا لخلق من خلقي وعبد مثلهم من عبيدي وبشر نحوهم معروف نسبه وأصله مولود من البشر يدعوهم إلى توحيدي ويأمرهم بعبادتي وطاعتي ويقر لهم بأني ربه وربهم وينهاهم عن أن يشركوا بي شيئاً : هو إلههم ؛جهلاً منهم بالله، وكفراً به" [تفسير الطبري(4/652)] .فالشرك كما يكون في العبادة يكون بصرف الصفات التي لا تكون إلا لله لغير الله [تفسير البيضاوي (1/352)] ، ولهذا حُكم عليهم بالشرك .
الموضع الثاني :{ اتَّخَذُواْ أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللّهِ وَالْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَمَا أُمِرُواْ إِلاَّ لِيَعْبُدُواْ إِلَـهًا وَاحِدًا لاَّ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ سُبْحَانَهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ} [التوبة :31] .
فهذا نعت لهم بالشرك ، قال الإمام الطبري مبيِّناً المراد بهؤلاء المشركين :" القائلون :{عزير ابن الله} ، والقائلون :{المسيح ابن الله } ، المتخذون أحبارهم أرباباً من دون الله" [جامع البيان (6/353)] .
عَنْ عَدِيِّ بْنِ حَاتِمٍ قَالَ أَتَيْتُ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم وَفِي عُنُقِي صَلِيبٌ مِنْ ذَهَبٍ، فَقَالَ :((يَا عَدِيُّ اطْرَحْ عَنْكَ هَذَا الْوَثَنَ))، وَسَمِعْتُهُ يَقْرَأُ فِي سُورَةِ بَرَاءَة :ٌ {اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ}، قَالَ :((أَمَا إِنَّهُمْ لَمْ يَكُونُوا يَعْبُدُونَهُمْ ، وَلَكِنَّهُمْ كَانُوا إِذَا أَحَلُّوا لَهُمْ شَيْئًا اسْتَحَلُّوهُ وَإِذَا حَرَّمُوا عَلَيْهِمْ شَيْئًا حَرَّمُوهُ)) [الترمذي] ، وللطبراني والبيهقي : قال عدي : إنَّا لسنا نعبدهم ! فقال : ((أليس يحرمون ما أحل الله فتحرمونه، و يحلون ما حرم الله فتستحلونه))؟ قلت : بلى. قال : ((فتلك عبادتهم)).
وأما السنة فالأدلة كثيرة أختزل منها الحديث التالي : عن أُمِّ سَلَمَةَ قالت: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَصُومُ يَوْمَ السَّبْتِ وَيَوْمَ الْأَحَدِ أَكْثَرَ مِمَّا يَصُومُ مِنْ الْأَيَّامِ وَيَقُولُ :((إِنَّهُمَا عِيدَا الْمُشْرِكِينَ ؛ فَأَنَا أُحِبُّ أَنْ أُخَالِفَهُمْ)) [أخرجه أحمد وقوَّاه ابن تيمية] .
ومن الآثار التي نعتت النَّصارى بالشرك ما ثبت عن عمر بن الخطاب رضي الله عنه :" لا تدخلوا على المشركين في كنائسهم يوم عيدهم ؛ فإن السخطة تنزل عليهم)) [سنن البيهقي، ومصنف عبد الرزَّاق] .
وأما التسليم فلو سلمنا بأنَّ الله لم ينعتهم بالشرك –وهذا باطل ، وإنما هو تسليم جدلي محض لبيان باطلهم- أقول : لو سلمنا بذلك فقد نعتهم بالكفر ، وكفرهم أكبر ، والشرك نوع من أنواعه ؛ لذا قال الله تعالى في قصة الجنتين:{ قَالَ لَهُ صَاحِبُهُ وَهُوَ يُحَاوِرُهُ أَكَفَرْتَ بِالَّذِي خَلَقَكَ مِن تُرَابٍ ثُمَّ مِن نُّطْفَةٍ ثُمَّ سَوَّاكَ رَجُلً} [الكهف: 37]، قال له {أكفرت} ، ثم قال عن نفسه :{ وَأُحِيطَ بِثَمَرِهِ فَأَصْبَحَ يُقَلِّبُ كَفَّيْهِ عَلَى مَا أَنفَقَ فِيهَا وَهِيَ خَاوِيَةٌ عَلَى عُرُوشِهَا وَيَقُولُ يَا لَيْتَنِي لَمْ أُشْرِكْ بِرَبِّي أَحَدً} [الكهف :42] .
ومنشأ هذه الشبهة اعتقاد أصحابها أنّ الكفر محصور في الكفر الأصغر ، وهذا خلط وجهل ، فالكفر فيه الأصغر والأكبر، والشرك كذلك .

وبرده من كتاب الله عز وجل واتمنى يكون اسلوبى حضارى علشان يعجب

توقيع theghost20000 :
++i don't mind , i don't care , as long as you're here++

إعلانات google

قديم 19-08-2008, 04:10 AM   #167

theghost20000
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 4354
• المشـــاركـات » 243
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
theghost20000 صـاعـد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theghost20000 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا محترم يعنى برده هجيلك فى الايه اللى انت جايبها من كتاب الله عز وجل

انت فاهم تفسيرها ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا ايه على فكره برده انت فسرتها على مزاجك

لا انت اللى مش فاهمها ..........

فيمن لقي الله عز وجل مشركًا، أو مذنبًا بدون شرك، فمن لقيه، عز وجل، مشركًا لا يغفر له، ومن لقيه مذنبًا فهو في المشيئة

فهمت حاجه ؟؟ انت خلاص خليته مات وادفن وراح قابل الله مشرك ده اللى انت فسرته

والمولى عز وجل بيقول

(قل يا عبادي الذين أسرفوا على أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله إن الله يغفر الذنوب جميعًا).

فيمن كان مشركًا أو مذنبًا ثم تاب، فإن الله عز وجل، يفتح له باب الرجاء بأنه عز وجل يغفر للتائب جميع ذنوبه، وكده شوفت الفرق ؟ والله اعلم

لما تستند من كتاب الله ياريت لو نشوف التفسير اولا

لان terrorist الله اعلم تاب او لأ ده شىء فى علم الغيب مش تقولى الايه واضحه

شوف التفسير وابحث برده عن تفسيرها ((((( وبرده مش دفاع عنه ))) لان الموضوع

مش موضوع لعبه بس هتشهد العقل والعلم والثقافه الى حضرتك بتتكلم عليها

يبقى انت فهمت كلامى

تفهم مين بس ؟؟؟ هوه انت دلوقتى بتصلح واحد اجنبى ؟ ده اللى شتمنا عربى وعارف هوه كاتب ايه

انا كنت فاكرك اذكى من كده بس للاسف اعذرنى خيبت ظنى تعرف ليه ؟؟

لو هما عندهم احترام ليكم مكنش يجرأ ولا يتجرأ انه يشتم اشمعنا لما hot. ,. والمصريين لما واقفين ؟؟ وخصوصا انهم عارفين ان فى عندهم مصريين فى اليونيون

والاثنين كده مره واحده وفى نفس واحد ؟؟ وبرده فاتك انهم عارفين ان فى منتدى وكان منهم كتير بيكتب هنا وانا على يقين انهم بيقرأوا اللى بيتكتب هنا

لما hot وانا كنا واقفين و egy_hammer والناس دول ؟؟؟ ده ان دل على شىء

ابقى كمل انت مكان النقط
ولما قولت معندكوش دم ... لان لما يعرف ان عنده مصريين ويتصرف بالمنظر ده

يبقى لا عنده احترام لا ليكم ولا لأى مصرى فى اللعبه ياراجل ده لما واحد بيشتم

تركى عندنا ده انا بطلع عينه وممكن توصل لمشكله كبيره طبعا بعد طرده

وانا لا ليا علاقه لا بتركى ولا بامريكانى ولا اسبانى ولا المولد ده كله

بس الاحترام فوق كل شىء . .
--------------

اعذرنى انا الجمله دى بصراحه صعقت لما قرأتها

خصوصا اليهود مش كفره

قوله تعالى :{وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الإِسْلاَمِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ} [آل عمران:85]

ولو عندك وقت ممكن تقرأ الشرك والكفر فى السطور اللى هنسخها واحطها علشان

الكل يفهم

أما القرآن ففي موضعين ..
الأول : { لَقَدْ كَفَرَ الَّذِينَ قَالُواْ إِنَّ اللّهَ هُوَ الْمَسِيحُ ابْنُ مَرْيَمَ وَقَالَ الْمَسِيحُ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اعْبُدُواْ اللّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ إِنَّهُ مَن يُشْرِكْ بِاللّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللّهُ عَلَيهِ الْجَنَّةَ وَمَأْوَاهُ النَّارُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ} [المائدة:72] .
قال الإمام الطبري :" يقول الله تعالى ذكره : فلما اختبرتهم وابتليتهم بما ابتليتهم به أشركوا بي ،وقالوا لخلق من خلقي وعبد مثلهم من عبيدي وبشر نحوهم معروف نسبه وأصله مولود من البشر يدعوهم إلى توحيدي ويأمرهم بعبادتي وطاعتي ويقر لهم بأني ربه وربهم وينهاهم عن أن يشركوا بي شيئاً : هو إلههم ؛جهلاً منهم بالله، وكفراً به" [تفسير الطبري(4/652)] .فالشرك كما يكون في العبادة يكون بصرف الصفات التي لا تكون إلا لله لغير الله [تفسير البيضاوي (1/352)] ، ولهذا حُكم عليهم بالشرك .
الموضع الثاني :{ اتَّخَذُواْ أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللّهِ وَالْمَسِيحَ ابْنَ مَرْيَمَ وَمَا أُمِرُواْ إِلاَّ لِيَعْبُدُواْ إِلَـهًا وَاحِدًا لاَّ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ سُبْحَانَهُ عَمَّا يُشْرِكُونَ} [التوبة :31] .
فهذا نعت لهم بالشرك ، قال الإمام الطبري مبيِّناً المراد بهؤلاء المشركين :" القائلون :{عزير ابن الله} ، والقائلون :{المسيح ابن الله } ، المتخذون أحبارهم أرباباً من دون الله" [جامع البيان (6/353)] .
عَنْ عَدِيِّ بْنِ حَاتِمٍ قَالَ أَتَيْتُ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم وَفِي عُنُقِي صَلِيبٌ مِنْ ذَهَبٍ، فَقَالَ :((يَا عَدِيُّ اطْرَحْ عَنْكَ هَذَا الْوَثَنَ))، وَسَمِعْتُهُ يَقْرَأُ فِي سُورَةِ بَرَاءَة :ٌ {اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ}، قَالَ :((أَمَا إِنَّهُمْ لَمْ يَكُونُوا يَعْبُدُونَهُمْ ، وَلَكِنَّهُمْ كَانُوا إِذَا أَحَلُّوا لَهُمْ شَيْئًا اسْتَحَلُّوهُ وَإِذَا حَرَّمُوا عَلَيْهِمْ شَيْئًا حَرَّمُوهُ)) [الترمذي] ، وللطبراني والبيهقي : قال عدي : إنَّا لسنا نعبدهم ! فقال : ((أليس يحرمون ما أحل الله فتحرمونه، و يحلون ما حرم الله فتستحلونه))؟ قلت : بلى. قال : ((فتلك عبادتهم)).
وأما السنة فالأدلة كثيرة أختزل منها الحديث التالي : عن أُمِّ سَلَمَةَ قالت: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَصُومُ يَوْمَ السَّبْتِ وَيَوْمَ الْأَحَدِ أَكْثَرَ مِمَّا يَصُومُ مِنْ الْأَيَّامِ وَيَقُولُ :((إِنَّهُمَا عِيدَا الْمُشْرِكِينَ ؛ فَأَنَا أُحِبُّ أَنْ أُخَالِفَهُمْ)) [أخرجه أحمد وقوَّاه ابن تيمية] .
ومن الآثار التي نعتت النَّصارى بالشرك ما ثبت عن عمر بن الخطاب رضي الله عنه :" لا تدخلوا على المشركين في كنائسهم يوم عيدهم ؛ فإن السخطة تنزل عليهم)) [سنن البيهقي، ومصنف عبد الرزَّاق] .
وأما التسليم فلو سلمنا بأنَّ الله لم ينعتهم بالشرك –وهذا باطل ، وإنما هو تسليم جدلي محض لبيان باطلهم- أقول : لو سلمنا بذلك فقد نعتهم بالكفر ، وكفرهم أكبر ، والشرك نوع من أنواعه ؛ لذا قال الله تعالى في قصة الجنتين:{ قَالَ لَهُ صَاحِبُهُ وَهُوَ يُحَاوِرُهُ أَكَفَرْتَ بِالَّذِي خَلَقَكَ مِن تُرَابٍ ثُمَّ مِن نُّطْفَةٍ ثُمَّ سَوَّاكَ رَجُلً} [الكهف: 37]، قال له {أكفرت} ، ثم قال عن نفسه :{ وَأُحِيطَ بِثَمَرِهِ فَأَصْبَحَ يُقَلِّبُ كَفَّيْهِ عَلَى مَا أَنفَقَ فِيهَا وَهِيَ خَاوِيَةٌ عَلَى عُرُوشِهَا وَيَقُولُ يَا لَيْتَنِي لَمْ أُشْرِكْ بِرَبِّي أَحَدً} [الكهف :42] .
ومنشأ هذه الشبهة اعتقاد أصحابها أنّ الكفر محصور في الكفر الأصغر ، وهذا خلط وجهل ، فالكفر فيه الأصغر والأكبر، والشرك كذلك .

اقتباس:
كرمتك ولا كرامة بلدك ولا دينك ؟؟ أرجو الرد على السؤال
دينى فوق كل شىء

ولكن انت وصلت الموضوع لبعيد اوى شوف اول سطور كتبتها وانت تفهم

وربنا غفور رحيم لو ده مات بالشرك او الكفر ده موضوع تانى طبعا ملوش غفران

انما ده لسه حى يرزق والتوبه مفتوحه بعد التفسير اللى فوق برده مش من دماغى

اظن كده جاوبناك على كل حاجه

توقيع theghost20000 :

قديم 19-08-2008, 04:14 AM   #168

ashrafwolf
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6702
• المشـــاركـات » 97
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ashrafwolf صـاعـد

ashrafwolf غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _STORM_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

تمام الله ينور :)
أرجع أقول تانى ومش همل : كرمتك ولا كرامة بلدك ولا دينك ؟؟ أرجو الرد على السؤال
وبقيت الرد ف مشاركتى السابقة

وتصبحوا على خير :)
ال2 طبعا
المهم
لو حنطرد brothers
جاي انت ؟

قديم 19-08-2008, 04:22 AM   #169

ahmed_lolita

• الانـتـسـاب » Jan 2008
• رقـم العـضـويـة » 10728
• المشـــاركـات » 307
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ahmed_lolita صـاعـد

ahmed_lolita غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theghost20000 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله دي اللي عجبتني في الحوار كلو

قديم 19-08-2008, 05:48 AM   #170

boota2010
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 1608
• المشـــاركـات » 151
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
boota2010 صـاعـد

boota2010 غير متواجد حالياً

بسم الله الرحمن الرحيم
مبروك يا انكس علي اليويون
نخوش في الموضع....
بعد ما شوفت الموضوع كله و أريت كل الردوت
ممكن أقلك حاجه و دي بوجه لي أي حد ....
اي حد لو أتهجم علي أختك او ولدتك ممكن تسمحه و ممكن انت تعمل معه أيه.....؟
ما بلك لو ربنه وسيدنا محمد .....................................!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

و بخصوص أنكس انت لو عوز تعمل يونيون جامد زي ما انت بتقول طلع trrمن الينون بتعك
هتخصل trrبس هتكسب كول الناس المصرين في السرفر ده اللي بيكرهوك وي اللي بيحبوا كده لو انت بتفكرا صح و عوز تجمع كول المصرين حولك .
ده لو زي ما انت بتقول عوز ترفع علم مصر وي المصرين في السرفر
و انا أسف لو كونت هجمتك بي الطريقه ديه .
شكرا

قديم 19-08-2008, 10:04 AM   #171

maxman141
عضو مميز

الصورة الرمزية maxman141

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2444
• المشـــاركـات » 538
• الـدولـة » Alexndria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 21
maxman141 صـاعـد

maxman141 غير متواجد حالياً

6  

[CENTER]
كلمة اخيره
انت مش هتصلح الكون , وى متعملناش حسن الهلاى جاى من اخر بلد المسلمين علشان تصلح الكون انا قولتلك قبل كده أنا اخرى هعمله ايه فى اللعبه , اقولك حاجه Lag مسلم طبعا لم كان فى Brothers وعارف بى الشتيمه متلعش ليه طلع بعد ما عملو ينيون لنفسهم , ماهو فين ناس كتيييييييييررررررررررررررررررر اوى عندنا بتسب الدين انت لو سمعت واحد منهم هتعملوه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هل هتضربه علشان سب الدين ولا تقدر تقوله حت عيب ده دينك . انا مقلتش نتحالف معاه بس الراجل اعتزر علشان خاطر المسلمين ام انا معرفش ربنا سمحه بقه ولا لا
انا قولتلك قبل كده (عدو عدوى هو صديقى )
متسبش الليه كله وتمسك فى Brothers
انا عن نفسى مش هاتفرق معايه ان Brothers يطلع من الينيون , بس انت هتجى انت والجماعه المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كلامى لا Storm

توقيع maxman141 :

Dont ask me about just try to Love any one

OO_egypto_OO
My

التعديل الأخير تم بواسطة maxman141 ; 19-08-2008 الساعة 10:36 AM

قديم 19-08-2008, 10:32 AM   #172

maxman141
عضو مميز

الصورة الرمزية maxman141

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2444
• المشـــاركـات » 538
• الـدولـة » Alexndria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 21
maxman141 صـاعـد

maxman141 غير متواجد حالياً

6  

وى لو سمحتم فضنا سيره بقه من الموضوع ده علشان الواحد ميقولش كلمه كده ولا كده تودونا فى دهيه بقه
خلص الموضوع انتها الى عايز يجى معانه يجى الى مش عايز يجى برحته
الى مستريح فى guild بتعه يخليه فى وخلص بقه

توقيع maxman141 :

Dont ask me about just try to Love any one

OO_egypto_OO
My

قديم 19-08-2008, 11:26 AM   #173

massive error
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 30356
• المشـــاركـات » 1
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
massive error صـاعـد

massive error غير متواجد حالياً

[COLOR="Blue"]أنا من رأي لو مش هاتئفلوا الموضوع ده دلوقتي...
يبقي أجلوه لبعد الفورتريس... ممكن يكون في حاجة في دماغ اينكس مثلا...
و ممكن الكويتيين يكون ليهم رد بالسب مثلا....
و أخر حاجة بقي متنسوش ان الموضوع ده اسمو [B][U][I]ألف مبروك للمصريين و لهوت....
شكـــــــــــــــــــــــــرا

قديم 19-08-2008, 11:48 AM   #174

THE_ROCK1
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2366
• المشـــاركـات » 405
• الـدولـة » egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
THE_ROCK1 صـاعـد

THE_ROCK1 غير متواجد حالياً

50  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _STORM_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
قال تعالى : (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَتُرِيدُونَ أَنْ تَجْعَلُوا لِلَّهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَاناً مُبِيناً) (النساء:144)

قال تعالى :
(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ تُلْقُونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ كَفَرُوا بِمَا جَاءَكُمْ مِنَ الْحَقِّ يُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَإِيَّاكُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّكُمْ إِنْ كُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهَاداً فِي سَبِيلِي وَابْتِغَاءَ مَرْضَاتِي تُسِرُّونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَأَنَا أَعْلَمُ بِمَا أَخْفَيْتُمْ وَمَا أَعْلَنْتُمْ وَمَنْ يَفْعَلْهُ مِنْكُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاءَ السَّبِيلِ) (الممتحنة:1)

قال تعالى :
(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَكُمْ هُزُواً وَلَعِباً مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِنْ قَبْلِكُمْ وَالْكُفَّارَ أَوْلِيَاءَ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ) (المائدة:57)

صدق الله العظيم
انا اسف يا جماعة على التد*** فى الموضوع مع انى مش مع حضرتكم فى السيرفر وى مبئتشى العب silkroad اصلن
بس انا شايف ان رد الاستاذ STORM احسن رد على الموضوع

وى ئلى انا شيفو يا اخ inex ان الجيلد بتاعك محترم جدا وى جامد جدا بردو وى اليونيون بردو جامد وى انشاء الله تاخود ال fw بس انا شايف ان اليونيون بناعك مش هيبوظ او الجيلد
هيبوظ لو تلعت الراجل ئلى اسمو torr دة من اليونيون ئلى اصلن انتا بتكرهو وى شتم ربك وى دينك اكيد انتا مش هتحتاجو معاك وانشاء الله ربنا يوفئك من غيرو وى يا اخى افرد هوا ئلى كسب ال fw يبقة انتا وى الجيلد بتاعك سبب انو هوا يكسب بعد كدا هيسيب اليونيون بتاعك لئنو وخدك وسيلة مش اكتر
يا ريت متزعلشى منى انا مش قصدى حاجة والله بس فكر فى الموضوع دة راجل كفر بالله ممكن يعمل معاك اى حاجة مش هتبقة اغلة من ربنا عندو

وى يا ريت تصلى على النبى كدا و تتصالح انتا وى الاخ ali_alex لا رمضان خلاص كمان كام يوم وى انشاء الله تتصلحو مع بعد .....

السلام ختام...

توقيع THE_ROCK1 :
أشهد لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير ، وأشهد أن محمدا عبده ورسوله وصفوته من خلقه اللهم صل وسلم عليه عدد خلقك ورضا نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك وجازه خير ما حزيت به نبيا عن أمته ورسولا عن دعوته ، وأشهد أن عيسى عبد الله ورسوله وكلمته ألقاها إلى مريم وروح منه

قديم 19-08-2008, 12:25 PM   #175

Master_D8
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 11934
• المشـــاركـات » 474
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Master_D8 صـاعـد

Master_D8 غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashrafwolf عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
علي فكره انا سمعت ان فيه ناس في هوت متخانقين مع اينكس و مع ذلك دخلوا مع اخوتهم (علشان الاغلبيه في التصويت اللي حصل في المنتدي اختاروا hot -يعني inex مفرضش نفسه عي حد-) علشان بيقولوا طمعان و شبعان و الكلام اللي ميجبش

و فيه ناس تانيه سابت جينيسيس و دخلوا برده مع اخواتهم

و ناس مسترات جيلدات جت برده

بأمانه الكلمات لا توصف عن مدي اعجابي و احترامي للناس دوول

------------------------------------------------------------------------------

الاخ storm (اخ مين بقي ماخلاص) بعد تحول ردوده من الايات القرأنيه لكلمة طظ فكرني بعادل امام في مسرحية الواد سيد الشغال لما قال (و مره واحده الزبيبه علي دماغه راحت ....الخ)

و علي رأي الاغنيه بتاعت الراديو (بانو بانو بانوعلى أصلكو بانو)

بعد screen shots اول كلمه جت علي بالك طز في المصريين !!!!!!

ربنا يوقعك في واحد زيك (دي اشد دعوه ممكن اقولها ليك)
بى الخط الكبير هرد على كل واحد اشرف من الاول كدة انتا معايا فى الجيم و معايا فى الحياة ناس سابيت جنسيس و راحت معا اينكس و ناس متخناقة معا نفسى اعرف لية مخدش Egy_Tronado معاة الجيلد مش هوة بيجمع المصريين و عامل فيها مينا موحد القطرين مخدوش لية و بقول سميرة i never forgive him هوة عمل فيك اية عشان تقول كدة
اقتباس:
وانا عندى كلام بخصوص terrorist اللى هوه اصلا مش صاحبى بس مقدرش اقوله

لان الاستفاده عندى احسن من انى ابرر موقفى وممكن فى واحد قال السبب

بس محدش اخد باله وعامة برده الاخ Ali_Alex طفش ولا ايه ؟؟

الموضوع مش هيخلص عارف ليه ؟؟

لان محدش هيعترف بالغلط حتى لو كان غلطان ده المصريين واحنا عارفيين بعض كويس

اوى .. وبعدين انت بتقول عملت ولسه بتعمل يا هيثم بتعمل ايه سيادتك ؟؟

احنا بنقول عملنا كذا . وكذا ومعندناش حاجه بنخبيها لان احنا ماشيين فى النور الحمد لله

انما ال 11 مصرى ولا ال 14 اللى عندكم بيعملوا ايه ؟؟ مفيش اى تحرك بقالكم اكتر

من اسبوع من موضوع LorDVedaR وموضوع انك تروح جيلد متحضر و........ الخ

ربنا يوفقك وبقولك تانى احنا مش عاوزين ولا واحد منكم معانا المحترمين شرفونا من اول

يومين وخصلنا واتفضينا
يا حبيبى انا كلمت لودر vedar فى الينيون مش بريفت و قلتلة على موضوع شتيمة لى مصر و قال انا مش هشتم الا لما اشتم و الراجل معا حق انا لو حد شتمنى ابهدوا الا بقى يبقى واحد ملوش لازمة اصلا هرد علية لية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Born_To_KIll عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بصو ياشباب انا اقتراحى بسيط
وهو المواجه المباشرة
كويس اولا
كل واحد من الناس الاتى اسماهم عليهم ارسال رسالة خاصة لى على المنتدى
تتضمن ال Email على الياهوو

IneX
Silant_Storm
ali_alex
gladitor
Wizard_EG

وطبعا حفاظا لسرية الايميل الرجاء الالتزام بارسال الايميل على رسالة خاصة
وهيتم عمل اجتماع فور تجميع الخمسة ايملات وانا السادس
وهيتم طرح كل شىء بطريقة متحضرة ومهذبة وانا عارف ان الكل طبعا هدفه الاول
والاخير ان يخرج الموضوع فى فائدة لاسم مصر
وانا شخصيا
طبعا بعد ازن جميع الاحباء
بعد ميخلص الاجتماع هقوم بعرض جميع
الاراء والمعلومات
ومشاركتها هنا مع باقى الاخوان بطريقة منظمة
يا عمر اولا بنسبالى انا مش فارقة عاوزين تعملوا كدة اهلا و سهلا مش هقول لا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxman141 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[CENTER]
كلمة اخيره
انت مش هتصلح الكون , وى متعملناش حسن الهلاى جاى من اخر بلد المسلمين علشان تصلح الكون انا قولتلك قبل كده أنا اخرى هعمله ايه فى اللعبه , اقولك حاجه Lag مسلم طبعا لم كان فى Brothers وعارف بى الشتيمه متلعش ليه طلع بعد ما عملو ينيون لنفسهم , ماهو فين ناس كتيييييييييررررررررررررررررررر اوى عندنا بتسب الدين انت لو سمعت واحد منهم هتعملوه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هل هتضربه علشان سب الدين ولا تقدر تقوله حت عيب ده دينك . انا مقلتش نتحالف معاه بس الراجل اعتزر علشان خاطر المسلمين ام انا معرفش ربنا سمحه بقه ولا لا
انا قولتلك قبل كده (عدو عدوى هو صديقى )
متسبش الليه كله وتمسك فى Brothers
انا عن نفسى مش هاتفرق معايه ان Brothers يطلع من الينيون , بس انت هتجى انت والجماعه المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كلامى لا Storm
وربنا يا جلاد انتا بنى ادم بتفهم لاج متلعيش من brothers عشان كان بيحاول يخليهم يعتزروا لما ركبوا دمغاهم تطلع و خد ناس كتير من الى كانوا هناك كويتة معا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxman141 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
وى لو سمحتم فضنا سيره بقه من الموضوع ده علشان الواحد ميقولش كلمه كده ولا كده تودونا فى دهيه بقه
خلص الموضوع انتها الى عايز يجى معانه يجى الى مش عايز يجى برحته
الى مستريح فى guild بتعه يخليه فى وخلص بقه
يا سلام يا جلاد شكلك كدة راجل دماغك عالية و مشلكش فى الحوار دة

من الاخر بقى عشان انا زهقت انا انهارضة هكلم عم Saud على الشتمية و هكلم كويت و ديفوار و هعرف ميين الى بدا و ميين الى غلطان بس لو جت من كويتة يبقى سورى ليهم حق عشان المصريين يخلى اى حد عاوز يمسك فى رقبتك و يعملها شخليلة:D
و نفسى اعرف هوة الينيون بيتاعكو كلة كان واقف فى safe zone لية ولا الازرق جايب صن و عامل فيها عنتر اهوة جية الى يحط علية:eek:

توقيع Master_D8 :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 19-08-2008, 12:59 PM   #176

_STORM_
عضو جديد

الصورة الرمزية _STORM_

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 11669
• المشـــاركـات » 37
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_STORM_ صـاعـد

_STORM_ غير متواجد حالياً

اقتباس:
أما القرآن ففي موضعين ..
عَنْ عَدِيِّ بْنِ حَاتِمٍ قَالَ أَتَيْتُ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم وَفِي عُنُقِي صَلِيبٌ مِنْ ذَهَبٍ، فَقَالَ (يَا عَدِيُّ اطْرَحْ عَنْكَ هَذَا الْوَثَنَ))، وَسَمِعْتُهُ يَقْرَأُ فِي سُورَةِ بَرَاءَة :ٌ {اتَّخَذُوا أَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ}، قَالَ (أَمَا إِنَّهُمْ لَمْ يَكُونُوا يَعْبُدُونَهُمْ ، وَلَكِنَّهُمْ كَانُوا إِذَا أَحَلُّوا لَهُمْ شَيْئًا اسْتَحَلُّوهُ وَإِذَا حَرَّمُوا عَلَيْهِمْ شَيْئًا حَرَّمُوهُ)) [الترمذي] ، وللطبراني والبيهقي : قال عدي : إنَّا لسنا نعبدهم ! فقال : ((أليس يحرمون ما أحل الله فتحرمونه، و يحلون ما حرم الله فتستحلونه))؟ قلت : بلى. قال : ((فتلك عبادتهم)).
وأما السنة فالأدلة كثيرة أختزل منها الحديث التالي : عن أُمِّ سَلَمَةَ قالت: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَصُومُ يَوْمَ السَّبْتِ وَيَوْمَ الْأَحَدِ أَكْثَرَ مِمَّا يَصُومُ مِنْ الْأَيَّامِ وَيَقُولُ (إِنَّهُمَا عِيدَا الْمُشْرِكِينَ ؛ فَأَنَا أُحِبُّ أَنْ أُخَالِفَهُمْ)) [أخرجه أحمد وقوَّاه ابن تيمية] .
كلام جميل واستفدت منه طبعا
اقتباس:
وربنا غفور رحيم لو ده مات بالشرك او الكفر ده موضوع تانى طبعا ملوش غفران
ونعم بالله

اقتباس:
تفهم مين بس ؟؟؟ هوه انت دلوقتى بتصلح واحد اجنبى ؟ ده اللى شتمنا عربى وعارف هوه كاتب ايه

انا كنت فاكرك اذكى من كده بس للاسف اعذرنى خيبت ظنى تعرف ليه ؟؟

لو هما عندهم احترام ليكم مكنش يجرأ ولا يتجرأ انه يشتم اشمعنا لما hot. ,. والمصريين لما واقفين ؟؟ وخصوصا انهم عارفين ان فى عندهم مصريين فى اليونيون

والاثنين كده مره واحده وفى نفس واحد ؟؟ وبرده فاتك انهم عارفين ان فى منتدى وكان منهم كتير بيكتب هنا وانا على يقين انهم بيقرأوا اللى بيتكتب هنا

لما hot وانا كنا واقفين و egy_hammer والناس دول ؟؟؟ ده ان دل على شىء

بص يا سيدى هما بيقولوا كلام الله أعلم هو دا اللى ف ضميرهم ولا لأ خلاصته كالآتى
أنهم لما بيشتمو فى واحد مصرى ويقولو Fk egypt مش اصدقهم المصريين كلهم ولكن عايزين يستفزوا الشخص دا ( طبعا حجه واهية وكلام فارغ)
السؤال كان لو أنا جيت و أقولتلك fk kuwait هيبقى ايه احساسك ؟ الرد كان عادى شوية عيال بيشتمو بعض (مبدأ غريب)
طيب ليه kuwait و DevouR شتمو فى مصر فى الpvp ؟ الرد كان دول عيال صغيرة و مش عارفيين بيقولو ايه وقت الغضب
دا كان رد شخص واحد بس ولسه إن شائ الله هعرف بقيت أرائهم ولو كان دا رأيهم كلهم يبقى لا تعليق :(

اقتباس:
انت مش هتصلح الكون , وى متعملناش حسن الهلاى جاى من اخر بلد المسلمين علشان تصلح الكون انا قولتلك قبل كده أنا اخرى هعمله ايه فى اللعبه ,
سبحان الله منطق غريب جدا وفيه سلبية وتناقض .. يعنى لما الموضوع يبقى عن دينك تقولى مش هنصلح الكون ولما يبقى عن بلدك تقولى لازم نتحرك ونعمل حاجه ؟؟؟

اقتباس:
اقولك حاجه Lag مسلم طبعا لم كان فى Brothers وعارف بى الشتيمه متلعش ليه طلع بعد ما عملو ينيون لنفسهم
والله Lag هو اللى يقدر يرد عليك أو IneX لانه يعتبر طرف فى الموضوع

اقتباس:
انا عن نفسى مش هاتفرق معايه ان Brothers يطلع من الينيون , بس انت هتجى انت والجماعه المصريين
أنا بإذن الله هحاول محاولاتى الأخيرة ولو ملقتش فعلا نتايج إيجابية هتطلع من الجيلد وأدخل أى جيلد تانى أو من غير جيلد وأريح دماغى مش هتفرق آجى معاكو ولا مع أى حد مش هو دا المطلوب؟؟؟

توقيع _STORM_ :
Silent Storm

قديم 19-08-2008, 01:02 PM   #177

ali_alex
عضو جديد

الصورة الرمزية ali_alex

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2306
• المشـــاركـات » 0
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ali_alex صـاعـد

ali_alex غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ali_alex

آسف لعدم تواجدي - عندي حالة وفاه

هاكمل الموصوع ان شاء الله بعد 3 ايام

يا ريت يا انكس تحضر الصور الي كان فيها TERR او unique بيغلط في الله عز وجل

وتحط الصورتين ادام عينك وتشوف واقع الاثنين على قلبك ايه وانهي منهم هايزعلك اكتر ....

اما بخصوص الصورة الي فيها كويت بيشتمك وبيشتم مصر فيها يا ريت تجيبلي الحوار من الاول في screenshoot واحنا كمصرين مش هانسكت

بس لما نشوف امتوا هاتسكتوا ولا لا في وجود terr معاكوا

اشوفكو بعد 3 ايام

** هيثم : معلش اديني الميل بتاعك عشان ابعتلك البوت عشان مش هاقدر انزل السايبر

السلام عليكم

قديم 19-08-2008, 01:30 PM   #178

Master_D8
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 11934
• المشـــاركـات » 474
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Master_D8 صـاعـد

Master_D8 غير متواجد حالياً

اولا البقاء لله يا على
ثانيا يا جدعان حد شاف الشتيمة دلوقتى فى lord vedar
بذمتك انتا و هوة لو حد قالك كدة فى جلوبال هتعمل اية اقل حاجة هتشتم بلدة ولا اية يا اينكس

توقيع Master_D8 :

قديم 19-08-2008, 01:46 PM   #179

theghost20000
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 4354
• المشـــاركـات » 243
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
theghost20000 صـاعـد

السلام عليكم

هيثم

اقتباس:
اقولك حاجه Lag مسلم طبعا لم كان فى Brothers وعارف بى الشتيمه متلعش ليه طلع بعد ما عملو ينيون لنفسهم

والله Lag هو اللى يقدر يرد عليك أو IneX لانه يعتبر طرف فى الموضوع
اللى قال الكلام ده مش انا ركز شويه اللى قال الكلام ده Wizard_egy

اقتباس:
أنهم لما بيشتمو فى واحد مصرى ويقولو Fk egypt مش اصدقهم المصريين كلهم ولكن عايزين يستفزوا الشخص دا
المبدأ ده انا كنت عاوز ابدأ بيه فى كلامى بالنسبه ل terror بس انا قولت مينفعش

لان لو المبدأ والموضوع زى ما بتقول مجرد استفزاز يبقى حاجه تحطها فى دماغك

اى واحد فى اللعبه تجرأ على الله . ( استغفر الله ) ده برده بيستفزنا

واكثر من موقف حصل .... ولما قولت ليه يا جماعه قالوا احنا عرفنا ان لما نقول كده

الاتراك بيضايقوا جدا بس هما معندهمش ادنى فكره عن الموضوع فاهمنى طبعا ؟؟

يبقى منقدرش نقول بكل بساطه الموضوع مسألة استفزاز بدل ما يقول Fuck egypt

يقدر يقول Fuck folan aw 3lan

احنا بنتعامل مع ناس كبيره على حد علمى

اقتباس:
أنا بإذن الله هحاول محاولاتى الأخيرة ولو ملقتش فعلا نتايج إيجابية هتطلع من الجيلد وأدخل أى جيلد تانى أو من غير جيلد وأريح دماغى مش هتفرق آجى معاكو ولا مع أى حد مش هو دا المطلوب؟؟؟
بدأت تفكر صح واشكرك على الاهتمام

اقتباس:
آسف لعدم تواجدي - عندي حالة وفاه

هاكمل الموصوع ان شاء الله بعد 3 ايام
البقاء لله وكان الله فى العون

اقتباس:
يا ريت يا انكس تحضر الصور الي كان فيها TERR او unique بيغلط في الله عز وجل

انا زهقت منك يا على ومن الحجج الفارغه بتاعتك

اقتباس:
اما بخصوص الصورة الي فيها كويت بيشتمك وبيشتم مصر فيها يا ريت تجيبلي الحوار من الاول في screenshoot واحنا كمصرين مش هانسكت

ربنا يشفيك يا على انت واللى زيك انا لسه عامل احترام للمنتدى بس صدقنى

انا هغلط وهاخد kick علشان خاطر سيادتك والتفاهه اللى انتوا وصلتوا ليها

الناس بتتكلم فى ايه وعلى بيه بيتكلم فى ايه ..

توقيع theghost20000 :

قديم 19-08-2008, 01:59 PM   #180

_STORM_
عضو جديد

الصورة الرمزية _STORM_

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 11669
• المشـــاركـات » 37
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_STORM_ صـاعـد

_STORM_ غير متواجد حالياً

البقاء لله يا على
وألف سلامة عليك

توقيع _STORM_ :
Silent Storm

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)