حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_02/12/2024

END 13/8/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

END 13/07/2024

END_Bela 04/08/2024

END 05/08/2024

END 07/08/2024

END 23/08/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END 13/8/2024

END 22/08/2024

END 30/07/2024

END 13/07/2024

END 29/07/2024

Kamal_END 06/08/2024

ibrahim_END 07/08/2024

ibrahim_END 10/08/2024

END 23/08/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

موضوع مغلق

قديم 14-03-2013, 03:03 PM   #1

OldStelios
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Mar 2013
• رقـم العـضـويـة » 110800
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 37
OldStelios صـاعـد

OldStelios غير متواجد حالياً

273  

افتراضي تــوضيح شامل لقصه هيكتور

بسم الله الرحمن الرحيم

فــ صباح يوم الاربعاه الموافق 13 مارس

انا فتحت الكمبيوتر و علقت على شاى

فتحت اللعبه ذى كل يوم لقيت السيرفر نايم قلت اروح اصطاد هنتر

فــ طريق بحثى للهنترز لقيت CoCooo بيصبح عليا و بيسالنى على اخبار السيرفر قولتلو فــ 40 واحد خدو طرد امبارح قلى احسن علشان السيرفر ينضف روحت دحكت قلى بتعمل قولتلو بصطاد فــ هنترز قلى طب مفيش حاجه علينا قولتلو ماشى بعد كدا الراجل سكت و انا بدور عمال اقتل فيهم

خت الرانك بعد كدا نزلت التون لقيه 7 لاعبين و انا ال 8 عملنا 2 بارتى و قسمناها

و احنا بنلعب ....

لقيت اكونت هيكتور اتفتح بس ابيض! قولتلو اهكتورا حبييبى مردش جه فــ دماغلى تلاقى صاحبو

و كملت pvp عادى لقيت CoCooo اتفتح ابيض باردو ! كملت عادى قلت بينقلو الايتمز ميخصنيش دول صحاب مع بعضيهم و فجاه لاقيت الموبيل بيرن بفتح بقول الو مين

بيقولى انا CoCooo قولتلو عامل ايه يا صحبى لقيتو بيقولى انا فتحت لقيت الاكونت ابيض قولتلو ازاى قلى مش انت قولتلى هات الايدى و البا علشان انت مختش جولد و سيلك ال FW

و موضوع اللى هوا بيتكلم عليه ده فات عليه شهرين و اللى كان بيشحن سامى مش انا ..

قولتلو لا يا صحبى ده فاك نيم قلى لو انت عايز تخوفنى ف انا خوفت بس ده حاجتتت هيكتور

قولتلو انت صحبى بس انا لا طلبت منك حاجه و انت اساسن وقفت كلام معايا و انا كنت بصطاد هنترز

قولتلو لو انت معاك يا صحبى صوره
و موجود ان انا بكلمك خد الاكونت بتاعى قلى معايا

بعد كدا قلى لا مستأمنك قولتلو انا معايا الشات و انت وقفت كلام معايا بعد كدا رجعت تكلمنى تحب اصورها !! لو انت شاكك فيها قلى انا مستامنك بس ده حاجه هيكتور ..

قولتلو يبقى تكلم هيكتور تعرف منو الاكونت مع مين غيرك انت و نيرو و ارجع كلمنى قلى ماشى

لقيت هيكتور قولتلو ايه الدنيا قلى انا مش فارقه معايا الايتمز المهم اعرف مين فتح الاكونت و خد الحاجه

سالتلو قولتلو مين معاه البيانات غيرك انت و نيرو و كوكو قلى مفيش ..سالتلو عليهم قلى 5 حتت +7 و حته +9 leg

روحت مكلم نيرو قلى انا برا الموضوع و بصراحه اقنعنى .. بعد كدا قلى الحق فى سيت بيعرضها واحد اسمو Elman بشوفها لاقيت المواصفات اللى قلى عليها هيكتور روحت مكلمو قولتلو السيت بتاعتك State كذا كذا كذا قلى اه قولتلو طب ده مع واحد اسمو Elman كدا انا عملت اللى عليا و ع شان هوا صحبى كملت المشوار .. لقيت Lynx
بيكلمنى و بيورينى السيت بيقولى Elman ادهالى علشان اقلبها Euro قولتو لاااااا خليها معاك اوعى تدهالو ده بتاعت هيكتور و حيكتلو .. الراجل بكل احترام خلى الايتمز معاه و قال شوف بتاعت مين و قلى ع شا ادهالو قلى بس فيه حته انا عملتها و ادتهالو قولتلو مش مهم حته هيا جات على حته المهم الباقى ...

هيكتور فتح و طلبت من Lynx انو يعمل بارتى و يدخلنا

دخل البارتى انا و هيكتور و Elman و Lynx و xMacFly و Brices و دخل Welcome ف الاخر

فضلو يتكلمو و Elman يقول هات صوره حتى للايتمز ! اكلم هيكتور اقولو هات صوره علشان نخلص يقولى معيش من هنا ل هنا Elman جاب Welcome و الراجل قال الايتمز ده كانت مع Elman من يوم الثلاثاء .. راح هيكتور بيقول مش فارقه الايتمز المهم مين فتح الاكونت

رديت عليه و قلت

البيانات مع CoCooo و Neru بس مش مع حد .. و CoCooo كان فاتح الصبح !

يبقى هوا نقلهم من هيكتور و خطهم فــ CoCooo و الفاك نيم لما فتح CoCooo لقى الاتيمز راح خدها ... لقيت هيكتور بيقول ساتنو اكلم CoCooo عرفت بقى CoCooo مكنش قايل ل هيكتور ان هوا نقل الايتمز ع شان يلعب بيها او ايه الله اعلم

انا عن نفسى قولت انا عندى درس و يادوبك البس .. ابل ما انزل قلت اشوف فــ السريع لو حد عايز حاجه فــ S4a لقيت الموضوع بتاع هيكتور و كوكو Hacked

..

الحمد لله

انا قلت كل اللى عندى و اللى حصل ...

و الله العظيم انا خد تحذير بسبب انى ادخلت فــ موضوع ميخصنيش من سامى و اعتذرت و قلت اول و اخر مره !!

شوفت الموضوع ؟ قرأت كويس ؟ انا ظالم ولا مظلوم ؟

إعلانات google

قديم 14-03-2013, 03:17 PM   #2

abo0odx
عضو فعال

الصورة الرمزية abo0odx

• الانـتـسـاب » Jun 2012
• رقـم العـضـويـة » 101772
• المشـــاركـات » 337
• الـدولـة » الامارات
• الـهـوايـة » PS3 - FootBall
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 129
abo0odx جـيـدabo0odx جـيـد

abo0odx غير متواجد حالياً

244  

انا مش عارف الحق مع مين بس اتمنى يحصل خير وكل حاجة ترجع

توقيع abo0odx :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 14-03-2013, 03:58 PM   #3

genraleslam
عضو متألق

الصورة الرمزية genraleslam

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3510
• المشـــاركـات » 1,574
• الـدولـة » تحت سماء الله
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 32
genraleslam صـاعـد

genraleslam غير متواجد حالياً

73  

اولــــ حاجة : نيرو عمرو مهيسرق هيكتور هيما اصلان كان مكلمنى على بيعة لاكونت هيكتور وفعلان انا لقيتلو بيعة بس كنا مستنين رد اللى هيشترى وكمان هيمــا ميسرقش الاكونت دا لاسبابـــ كتيــر نيرو كان قايلى عليها وهيكتور اكيــد عارفها وموثوق منها 100%

تانـــــ حاجة : انتا سايب نقط مردتش عليهـــا وبتتكلم فى نقط تانى خالــــص المفروض ترد على كل نقطة اتكلم فيها الراجل مش ترد بمزاجك !!!

تالـــــت حاجة : حوار الفيك نيم اللى ليك ومعاك فى نفس الجايلد ونفس الاسم وماسك نفس الويبون ياريت تفسرلنا الحلم دا على احنا محتاريــــــــن وعاوزين حل!؟

رابع حاجة : انا ملاحظ ان كلامك اتعدلــ هوا الطرد اثر فيك انا شايف ان اللى عاوز يفسر او يوضح حاجة كان يوضحها من الاول ويبين انو مظلوم مش لازم حد ياخد ضدو موقف مش كويس علشان يفسر شكلك كنت فاكر ان الموضوع هيعدى زيو زى غيرو وزى الغلابة الكتير اللى اتنصب عليهم بس معرفوش يوصلو لحلــ !! انا عن نفسى شايف انك قعدتلك يوم تركب الحوار دا طبعا بعد ماتصدمت من قرار الادارة ..

ياريت تفسير لكل حاجة لو انتا فعلان مظلوم واعتقد ان دى صعبة عليك لان الموضوع وسع منك ومش هتعرف تلمو ...

توقيع genraleslam :

{ مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ }

قديم 14-03-2013, 04:33 PM   #4

OldStelios
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Mar 2013
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 37
OldStelios صـاعـد

273  

اولا سعتك بتتكلم و محضرتش الموضوع

بخصوص الفاك نيم .. اها هوا عامل نفس النيم بس مش Commander

و سامى هيعمل جرد لكل الفاك نيم قريبا

و انا مستعد لكل الاسئله

لان انا عارف نفسى

قديم 14-03-2013, 05:03 PM   #5

genraleslam
عضو متألق

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3510
• المشـــاركـات » 1,574
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 32
genraleslam صـاعـد

73  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة OldStelios عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا سعتك بتتكلم و محضرتش الموضوع

بخصوص الفاك نيم .. اها هوا عامل نفس النيم بس مش Commander

و سامى هيعمل جرد لكل الفاك نيم قريبا

و انا مستعد لكل الاسئله

لان انا عارف نفسى
عمتنا نستنا لما الناس تحضر وتتكلــم علشان انتا عمال تلف وتدور وفى الاخر ههتذنق فى حارة ضيقة وهتاخد على :fish:

والكلام اللى انتا كاتبو ميدخلش على عيل صغير وتقصيرك فى الكلام اكبر دليـــل على كدبك وحلوة انا مستعد لكل الاسئلة دى عجبتنى والله هههههههه انتا اتهرشت خلاص واتوقع رد هيعجبك من اى حد وبلفك ودورانك دا محدش هيصدقك فى اى حاجة لا قديم ولا جديد اتزنقت يــــــا

توقيع genraleslam :

التعديل الأخير تم بواسطة genraleslam ; 14-03-2013 الساعة 05:10 PM

قديم 14-03-2013, 05:06 PM   #6

OldStelios
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Mar 2013
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 37
OldStelios صـاعـد

273  

انت محروق علشان البان

ههههههههههه

على فكره السيرفر كولو قلى فكك من الكلام ده بس انا بعمل كدا علشان اوصل رساله لناس معينه

قديم 14-03-2013, 05:13 PM   #7

Nasser94
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 50800
• المشـــاركـات » 11
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 13
Nasser94 صـاعـد

Nasser94 غير متواجد حالياً

1  

بصو يا جدعان دلوقتي لاعرفو ان محدش هنا نصاب او حرامى و انا شايف ان الموضوع دا فيه فاك نيم و فيه سؤ تفاهم دا الانا شيفو و انا مش منحاز لحد و غير كدا يجماعه انا مصدقش ان اي واحد من اللأسامى دول يكونو اي حاجه غير ناس محترمه

قديم 14-03-2013, 05:50 PM   #8

genraleslam
عضو متألق

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3510
• المشـــاركـات » 1,574
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 32
genraleslam صـاعـد

73  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nasser94 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بصو يا جدعان دلوقتي لاعرفو ان محدش هنا نصاب او حرامى و انا شايف ان الموضوع دا فيه فاك نيم و فيه سؤ تفاهم دا الانا شيفو و انا مش منحاز لحد و غير كدا يجماعه انا مصدقش ان اي واحد من اللأسامى دول يكونو اي حاجه غير ناس محترمه
علشــــــان انتا غلبان يا صحبى ومتعرفش حاجـــــة..

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة OldStelios عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انت محروق علشان البان

ههههههههههه

على فكره السيرفر كولو قلى فكك من الكلام ده بس انا بعمل كدا علشان اوصل رساله لناس معينه
بان ايه يا ابو بان دا اللى انتا عملتو كولو فى حياتك انا عملتو فى اسبوعين
وبعدين هتحرق منك ليــه هوا انتا اللى اديتنى بان ؟ اما عرفت ان انتا حرامى وكنت بتسرق اصحابى حبيت اعرف الناس حقييتك يا سيلك سيلر

وكفايا كدا علشان الاسبام وفى انتظار رد الاخوة المحترمين ومش هرد عليك تانى علشاان الاسبام وانتا اطردت واللى كان كان يا زبون ..

توقيع genraleslam :

قديم 14-03-2013, 06:01 PM   #9

OldStelios
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Mar 2013
• المشـــاركـات » 119
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 37
OldStelios صـاعـد

273  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة genraleslam عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
علشــــــان انتا غلبان يا صحبى ومتعرفش حاجـــــة..

بان ايه يا ابو بان دا اللى انتا عملتو كولو فى حياتك انا عملتو فى اسبوعين
وبعدين هتحرق منك ليــه هوا انتا اللى اديتنى بان ؟ اما عرفت ان انتا حرامى وكنت بتسرق اصحابى حبيت اعرف الناس حقييتك يا سيلك سيلر

وكفايا كدا علشان الاسبام وفى انتظار رد الاخوة المحترمين ومش هرد عليك تانى علشاان الاسبام وانتا اطردت واللى كان كان يا زبون ..

اساسن الحوار فــ ايدي الدور و الباقى ع اللى خد بان و عيط

مش هرد عليك تانى لانك متتهلش

قديم 14-03-2013, 06:06 PM   #10

! ● ImMorTaL ● !
عضو لامع

MoGo

الصورة الرمزية ! ● ImMorTaL ● !

• الانـتـسـاب » Aug 2012
• رقـم العـضـويـة » 104264
• المشـــاركـات » 1,045
• الـدولـة » egypt
• الـهـوايـة » GAMING
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 627
! ● ImMorTaL ● ! اسـم تفتخر بـه! ● ImMorTaL ● ! اسـم تفتخر بـه! ● ImMorTaL ● ! اسـم تفتخر بـه! ● ImMorTaL ● ! اسـم تفتخر بـه! ● ImMorTaL ● ! اسـم تفتخر بـه! ● ImMorTaL ● ! اسـم تفتخر بـه

! ● ImMorTaL ● ! غير متواجد حالياً

1361  

لا حول ولا قوة الا باللة

يا جدعان فكروا شوية ميين اللى هيستفيد من الموضوع دة

ومش لعبة هى اللى تخليكو تعملوا كدة فى بعض

توقيع ! ● ImMorTaL ● ! :

قديم 14-03-2013, 06:26 PM   #11

Paranoid
عضو مشارك

الصورة الرمزية Paranoid

• الانـتـسـاب » Aug 2011
• رقـم العـضـويـة » 90447
• المشـــاركـات » 7,294
• الـدولـة » Mansura
• الـهـوايـة » Being Bored
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 406
Paranoid مـمـتـاز وصـاعـدParanoid مـمـتـاز وصـاعـدParanoid مـمـتـاز وصـاعـدParanoid مـمـتـاز وصـاعـدParanoid مـمـتـاز وصـاعـد

Paranoid غير متواجد حالياً

1142  

شوفوا مين ليه مصلحة في اللي بيحصل ده و انتم هتعرفوا الإجابة :)

توقيع Paranoid :

For My Right Ad Sponser Pm @ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

قديم 14-03-2013, 10:20 PM   #12

mr0mohamed
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Mar 2012
• رقـم العـضـويـة » 99488
• المشـــاركـات » 6
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mr0mohamed صـاعـد

mr0mohamed غير متواجد حالياً

1  

اســـلام كل واحد عارف هو عمل ايه ...

و من ناحية ان ستليوس حرامى دى حاجه ناس كتير عاارفها و اى حد عايز يتأكيد يسأل The_Magico___
و هو هيعرف و لو هو مش غلطان كان شرفنا بخلقتو الجميله دى و مخافش ييجى عندنا
بس احب اقولو انا لو شوفتو هزعلوووو جامد و يا ابنى احنا بنشيل الناس المحترمه فوق دماغنا و الناس امثالك مكنها معروف تحت الجزمه و لو بتتكلم ع البنا ايلى خدناه عادى والله مبتفرق دى جيم و يكفى انى انت كونت بتخاف تكلم حد مننا ....

و أسف ع الالفاظ

قديم 14-03-2013, 10:22 PM   #13

mr0mohamed
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Mar 2012
• رقـم العـضـويـة » 99488
• المشـــاركـات » 6
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mr0mohamed صـاعـد

mr0mohamed غير متواجد حالياً

1  

انا خــــالــد

:gun_bandan a:

قديم 15-03-2013, 02:27 AM   #14

WadCool
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية WadCool

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12818
• المشـــاركـات » 8,361
• الـدولـة » OCTOBER 6th
• الـهـوايـة » Graduate from Pharmacy Coleage
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 709
WadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداعWadCool صـانـع للابـداع

WadCool غير متواجد حالياً

2087  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى WadCool

اقتباس:
بسم الله الرحمن الرحيم

فــ صباح يوم الاربعاه الموافق 13 مارس

انا فتحت الكمبيوتر و علقت على شاى

فتحت اللعبه ذى كل يوم لقيت السيرفر نايم قلت اروح اصطاد هنتر

فــ طريق بحثى للهنترز لقيت CoCooo بيصبح عليا و بيسالنى على اخبار السيرفر قولتلو فــ 40 واحد خدو طرد امبارح قلى احسن علشان السيرفر ينضف روحت دحكت قلى بتعمل قولتلو بصطاد فــ هنترز قلى طب مفيش حاجه علينا قولتلو ماشى بعد كدا الراجل سكت و انا بدور عمال اقتل فيهم

خت الرانك بعد كدا نزلت التون لقيه 7 لاعبين و انا ال 8 عملنا 2 بارتى و قسمناها

و احنا بنلعب ....

لقيت اكونت هيكتور اتفتح بس ابيض! قولتلو اهكتورا حبييبى مردش جه فــ دماغلى تلاقى صاحبو

و كملت pvp عادى لقيت CoCooo اتفتح ابيض باردو ! كملت عادى قلت بينقلو الايتمز ميخصنيش دول صحاب مع بعضيهم و فجاه لاقيت الموبيل بيرن بفتح بقول الو مين

بيقولى انا CoCooo قولتلو عامل ايه يا صحبى لقيتو بيقولى انا فتحت لقيت الاكونت ابيض قولتلو ازاى قلى مش انت قولتلى هات الايدى و البا علشان انت مختش جولد و سيلك ال FW

و موضوع اللى هوا بيتكلم عليه ده فات عليه شهرين و اللى كان بيشحن سامى مش انا ..

قولتلو لا يا صحبى ده فاك نيم قلى لو انت عايز تخوفنى ف انا خوفت بس ده حاجتتت هيكتور

قولتلو انت صحبى بس انا لا طلبت منك حاجه و انت اساسن وقفت كلام معايا و انا كنت بصطاد هنترز

قولتلو لو انت معاك يا صحبى صوره
و موجود ان انا بكلمك خد الاكونت بتاعى قلى معايا

بعد كدا قلى لا مستأمنك قولتلو انا معايا الشات و انت وقفت كلام معايا بعد كدا رجعت تكلمنى تحب اصورها !! لو انت شاكك فيها قلى انا مستامنك بس ده حاجه هيكتور ..

قولتلو يبقى تكلم هيكتور تعرف منو الاكونت مع مين غيرك انت و نيرو و ارجع كلمنى قلى ماشى

لقيت هيكتور قولتلو ايه الدنيا قلى انا مش فارقه معايا الايتمز المهم اعرف مين فتح الاكونت و خد الحاجه

سالتلو قولتلو مين معاه البيانات غيرك انت و نيرو و كوكو قلى مفيش ..سالتلو عليهم قلى 5 حتت +7 و حته +9 leg

روحت مكلم نيرو قلى انا برا الموضوع و بصراحه اقنعنى .. بعد كدا قلى الحق فى سيت بيعرضها واحد اسمو Elman بشوفها لاقيت المواصفات اللى قلى عليها هيكتور روحت مكلمو قولتلو السيت بتاعتك State كذا كذا كذا قلى اه قولتلو طب ده مع واحد اسمو Elman كدا انا عملت اللى عليا و ع شان هوا صحبى كملت المشوار .. لقيت Lynx
بيكلمنى و بيورينى السيت بيقولى Elman ادهالى علشان اقلبها Euro قولتو لاااااا خليها معاك اوعى تدهالو ده بتاعت هيكتور و حيكتلو .. الراجل بكل احترام خلى الايتمز معاه و قال شوف بتاعت مين و قلى ع شا ادهالو قلى بس فيه حته انا عملتها و ادتهالو قولتلو مش مهم حته هيا جات على حته المهم الباقى ...

هيكتور فتح و طلبت من Lynx انو يعمل بارتى و يدخلنا

دخل البارتى انا و هيكتور و Elman و Lynx و xMacFly و Brices و دخل Welcome ف الاخر

فضلو يتكلمو و Elman يقول هات صوره حتى للايتمز ! اكلم هيكتور اقولو هات صوره علشان نخلص يقولى معيش من هنا ل هنا Elman جاب Welcome و الراجل قال الايتمز ده كانت مع Elman من يوم الثلاثاء .. راح هيكتور بيقول مش فارقه الايتمز المهم مين فتح الاكونت

رديت عليه و قلت

البيانات مع CoCooo و Neru بس مش مع حد .. و CoCooo كان فاتح الصبح !

يبقى هوا نقلهم من هيكتور و خطهم فــ CoCooo و الفاك نيم لما فتح CoCooo لقى الاتيمز راح خدها ... لقيت هيكتور بيقول ساتنو اكلم CoCooo عرفت بقى CoCooo مكنش قايل ل هيكتور ان هوا نقل الايتمز ع شان يلعب بيها او ايه الله اعلم

انا عن نفسى قولت انا عندى درس و يادوبك البس .. ابل ما انزل قلت اشوف فــ السريع لو حد عايز حاجه فــ S4a لقيت الموضوع بتاع هيكتور و كوكو Hacked

..

الحمد لله

انا قلت كل اللى عندى و اللى حصل ...

و الله العظيم انا خد تحذير بسبب انى ادخلت فــ موضوع ميخصنيش من سامى و اعتذرت و قلت اول و اخر مره !!

شوفت الموضوع ؟ قرأت كويس ؟ انا ظالم ولا مظلوم ؟

الكلام ده ما كانش موجود امبرح يا سبحان الله كان في حد تاني فاتح العضويه اظاهر مش انت ...

ما علينا انت حكيت الجزء اللي ليك فين الجزء اللي عليك

بص يا احمد انا لما اتعاملت معاك اكتر من مره عمري خونتك في حاجه اشمعنا المره دي بقول احمد سرقني !!

شوف يبني انا لما كنت بسمع من حد كلام عليك كنت بقول دي ناس بتحقد عليك او بتغير منك بس لما تحصلي انا شخصيا منك حركه زي دي انا هحقد عليك انا كمان ولا ايه

غير كده بتحاول تقنعني اني مسطوول مش عارف ليه

حاجه هيكتور كانت معايا وقلبت مال فعلا ولعبت بيها يومين بالظبط وهو اتصل عليا وقالي في مشتري عايز الحاجه انا هفتح كوكو انقل الحاجه علي هيكتور تاني ساعتها كان معايا كل حاجه ما عدا الويبون بتاعه

هو راح واخدهم كلهم هيلا بيلا كده ورجعهم فيمال تاني ولبسهم وانا ما فتحتش الاكاونت لا يوم الاتنين ولا التلات انا فاتح الاربع الصبح وقت ما كنت بكلمك وعيسي اخد الحاجت بتاعته يوم الاحد بليل يبقي الايتم ما كانتش علي كوكو

تاني حاجه يا ريس انت كل ما بترميها عليا بتلزق فيك انت اكتر لانك مش سابك القصه صح

هقولك دلوقتي الحوار بتاع Elman الفيلم الهندي ده كمان سبحان الله رايحلك انت ولينكس بالذات يقولك اقلبلي الايتم دي اوروبي هل انا بالسذاجه دي لو انا اللي عامل الحوار ده مثلا؟ !!

غير كده انت قلت بلسانك لهيكتور انك لقيت الحاجه بتاعته علي كوكو وانت عرفت منين يا عسل؟؟

فتحت كوكو وده اللي انا عمال بقول فيه حضرتك فتحت كوكو وانت اللي كلمتني وبتقولي فيك نيم !!

انا لما اتصلت بيك بتقولي انا كنت بكلمك وبعدين سكت مره واحده وانت قعدت تلعب بي في بي

همشي وراك واقولك حاضر انا يا عم مسطول وسكت فعلا ومره واحده لقيت سبحان الله نفس الاكاونت مفيش حرف واحد فيه اتغير بيكمل كلامه معايا مش بيبدا كلام جديد

طب احضرونا يا جدعان انا واحد بيكلمني لسه هيكمل كلامه ولا حتي هيقولي هاي اذيك

الا بقي لو شافك وانت بتكلمني او عارف انك بتكلمني وانا بردوا علي اساس اني مسطول وبرد علي واحد تاني خالص

عايز اكدلك حاجه واحده بس قبل ما ابعت اي ايدي او باسوورد انا عملت ويسبر للشخصيه بتاعتك اللي هي معايا في الجيلد وفي نفس الوقت الفريندس !!

يبقي حتي لو فيك نيم كان بيشتغلني زي مانت عايزني اتوهم واصدقك هقولك بس انا ما بعتش للفيك نيم حرف واحد انا بعت الحاجه كلها لحضرتك ...

اما موضوع نيرو ده فا هو برا عني ده حاجه تخص هيكتور انا قلتله علي راي وهو حر ياخد بيه او ما ياخدش

بس وقت ما كنت بكلمك وبتقولي سيلك وجولد والحوارات دي نيرو اتقفل وهيكتور اتفتح يمكن صدفه الله اعلم

شويه كده وهيكتور اتقفل وكوكو كان مفتوح وشويه كمان لقيت الاتنين فاضيين

شوف انا لا بيني وبينك حاجه ولا عمرها كانت ما كنش بينا غير الموده وكل احترام وانت جربتني بدل المره الف ده انا حتي عزمتك تجيني اكتوبر في بيتي اكتر من مره وانت ما كنتش بترضي يعني انا كنت واخدك صاحبي واخويا عشان كده كنت مئتمنك علي حاجتي كانها حاجتك بالظبط

بس دلوقتي عايز اسالك حاجه بس امبارح بتتريق عليا ولما اتعذلت واطردت بتتكلم كويس سبحان مغير الاحوال

انا كل اللي فعلا نفسي اعرف ليه بس مش اكتر هل انا قصرت مع حد قبل كده وبيردهالي؟

او هل انا حد ذعلان مني في حاجه طيب؟ او انا عملت حاجه وحشه في حد فا بتعاقب بسببها مثلا؟

ايا كان والله ما هي لازماني والحاجه الوحيده اللي مذعلاني هي اني خسرتك وانا الراجل عندي اعز من فلوس الدنيا كلها

توقيع WadCool :
--------------------

لآ مانع من وجُود مَن يكرهُني !!
فـهـ‘ـذه مُشكِلتَهُم , ولَيست مشكلتي !!!!!.

وليس عليّ أن أجتهد للحُصـول على .... حبهم
فـلســــتُ مُلزَم أنْ : أشكّل نفسي وفـــــــق أهواء النـاس...

إن أعجبتهم فهذا : طًبعي
وإن لم أعُجبــــــهم فـ كَثيــــــرةٌ هي : الجدران
وإن تَحدثوا عني ,أتمنى أن لآ يَسكتوا
فـَ.. كُل إنسانِ لهُ ذُنوب.

--------------------

قديم 15-03-2013, 08:17 AM   #15

genraleslam
عضو متألق

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3510
• المشـــاركـات » 1,574
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 32
genraleslam صـاعـد

73  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WadCool عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

الكلام ده ما كانش موجود امبرح يا سبحان الله كان في حد تاني فاتح العضويه اظاهر مش انت ...

ما علينا انت حكيت الجزء اللي ليك فين الجزء اللي عليك

بص يا احمد انا لما اتعاملت معاك اكتر من مره عمري خونتك في حاجه اشمعنا المره دي بقول احمد سرقني !!

شوف يبني انا لما كنت بسمع من حد كلام عليك كنت بقول دي ناس بتحقد عليك او بتغير منك بس لما تحصلي انا شخصيا منك حركه زي دي انا هحقد عليك انا كمان ولا ايه

غير كده بتحاول تقنعني اني مسطوول مش عارف ليه

حاجه هيكتور كانت معايا وقلبت مال فعلا ولعبت بيها يومين بالظبط وهو اتصل عليا وقالي في مشتري عايز الحاجه انا هفتح كوكو انقل الحاجه علي هيكتور تاني ساعتها كان معايا كل حاجه ما عدا الويبون بتاعه

هو راح واخدهم كلهم هيلا بيلا كده ورجعهم فيمال تاني ولبسهم وانا ما فتحتش الاكاونت لا يوم الاتنين ولا التلات انا فاتح الاربع الصبح وقت ما كنت بكلمك وعيسي اخد الحاجت بتاعته يوم الاحد بليل يبقي الايتم ما كانتش علي كوكو

تاني حاجه يا ريس انت كل ما بترميها عليا بتلزق فيك انت اكتر لانك مش سابك القصه صح

هقولك دلوقتي الحوار بتاع Elman الفيلم الهندي ده كمان سبحان الله رايحلك انت ولينكس بالذات يقولك اقلبلي الايتم دي اوروبي هل انا بالسذاجه دي لو انا اللي عامل الحوار ده مثلا؟ !!

غير كده انت قلت بلسانك لهيكتور انك لقيت الحاجه بتاعته علي كوكو وانت عرفت منين يا عسل؟؟

فتحت كوكو وده اللي انا عمال بقول فيه حضرتك فتحت كوكو وانت اللي كلمتني وبتقولي فيك نيم !!

انا لما اتصلت بيك بتقولي انا كنت بكلمك وبعدين سكت مره واحده وانت قعدت تلعب بي في بي

همشي وراك واقولك حاضر انا يا عم مسطول وسكت فعلا ومره واحده لقيت سبحان الله نفس الاكاونت مفيش حرف واحد فيه اتغير بيكمل كلامه معايا مش بيبدا كلام جديد

طب احضرونا يا جدعان انا واحد بيكلمني لسه هيكمل كلامه ولا حتي هيقولي هاي اذيك

الا بقي لو شافك وانت بتكلمني او عارف انك بتكلمني وانا بردوا علي اساس اني مسطول وبرد علي واحد تاني خالص

عايز اكدلك حاجه واحده بس قبل ما ابعت اي ايدي او باسوورد انا عملت ويسبر للشخصيه بتاعتك اللي هي معايا في الجيلد وفي نفس الوقت الفريندس !!

يبقي حتي لو فيك نيم كان بيشتغلني زي مانت عايزني اتوهم واصدقك هقولك بس انا ما بعتش للفيك نيم حرف واحد انا بعت الحاجه كلها لحضرتك ...

اما موضوع نيرو ده فا هو برا عني ده حاجه تخص هيكتور انا قلتله علي راي وهو حر ياخد بيه او ما ياخدش

بس وقت ما كنت بكلمك وبتقولي سيلك وجولد والحوارات دي نيرو اتقفل وهيكتور اتفتح يمكن صدفه الله اعلم

شويه كده وهيكتور اتقفل وكوكو كان مفتوح وشويه كمان لقيت الاتنين فاضيين

شوف انا لا بيني وبينك حاجه ولا عمرها كانت ما كنش بينا غير الموده وكل احترام وانت جربتني بدل المره الف ده انا حتي عزمتك تجيني اكتوبر في بيتي اكتر من مره وانت ما كنتش بترضي يعني انا كنت واخدك صاحبي واخويا عشان كده كنت مئتمنك علي حاجتي كانها حاجتك بالظبط

بس دلوقتي عايز اسالك حاجه بس امبارح بتتريق عليا ولما اتعذلت واطردت بتتكلم كويس سبحان مغير الاحوال

انا كل اللي فعلا نفسي اعرف ليه بس مش اكتر هل انا قصرت مع حد قبل كده وبيردهالي؟

او هل انا حد ذعلان مني في حاجه طيب؟ او انا عملت حاجه وحشه في حد فا بتعاقب بسببها مثلا؟

ايا كان والله ما هي لازماني والحاجه الوحيده اللي مذعلاني هي اني خسرتك وانا الراجل عندي اعز من فلوس الدنيا كلها
ههههه مش هقولك القلوب عند بعضها علشان الموضوع واضح واسأل مجرب دا فاكرنا جايين من الهند!!!

بص هوا هيعقد يحور ويلف ويدور بس زى مقولتها انا فوق اتزنق خلاص وانتا كل مرة تزنقو اكتـــر يا رااجل دا مردش على الموضوع بتاعــى حتى محولش يدافع عن نفسو

بيقولك الحرامى مهما كان زكى هيوقع برجليه دا بقا وجع برجليه ولسانو ووشو ورجلو وودانو مسبش حاجة

ربنا يعوض عليكو هتقول ايه لناس عايشة على الغش والنفاق , دول تتوقع منهم اى حاجة ..

توقيع genraleslam :

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)