بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود [ هذا القسم مخصص لمختلف المواضيع البعيدة كليا عن مجال الألعاب ] |
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
19-10-2014, 11:48 PM | #1 | ||||||||||
|
]قولت ارجع تاني مع احلي القصص ويا رب تعجبكم وياريت تقول حلوة ولا وحشة عشان هي من تاليقي يحكي ان احمد كان في رابعة تجارة كان شاب خجول جدا بمعني اصح عمره ما اتكلم مع بنت في حياته الا في سياق الدراسة شايف كل صحابه بيكلمو بنات وفيه منهم اتخطبو كمان احمد كان عندو فكرة ان كل العلاقات ديه هتنتهي بالفشل فكرر ان ميرتبطش غير لما يخلص يتخرج ويخلص جيش ويشتغل بمعني انا ليه اتعب بنت الحلال معايا بس كل الافكار الي كانت بتدور في دماغه ديه وهمية بمعني بيهرب من الواقع لانه خجول جدا ومحترم جدا مبيحبش بيوص علي البنات في الكلية وبيغض بصره علي طول لدرجة ان اما بيشوف المعيدة بيحاول يغمض عنيه ويسمعها بس من الاخر هو خامة نضيفة جدا انقرضت في زمن فاسد في يوم من الايام اعلن رئيس الجامعة عن رحلة لدريم بارك احمد كان بيموت في حاجة اسمها رحلات كلم صحابه عشان يطلعوه معاه ردو عليه وقالوه يبني انت كبرت رحلة ايه وكلام فارغ ايه احمد قرر يطلع رحلة لوحده كان قرار غريب شوية منه وفي يوم الرحلة راح بدري جدا وقعد في اول كرسي وطبعا كل الكراسي اتمليت ورا بقا مفيش غيره في الكرسي بتاعه مكان فاضي جامبه وفي نفس الوقت فيه بنت كانت بتجري وجات متاخرة وطلعت الاتوبيس لقيتو مليان علي اخرو بس الكرسي الفاضي الوحيد هو جمب احمد المشرف قالها لو سمحتي اقعدي هنا او حد يبدل معاكي مفيش حد رضي يبدل فقالت للمشرف انا هفضل واقفة وطبعا في نص الطريق تعبت من الوقفة وقالت لاحمد استئذنك بس اقعد شوية جمبك احمد بكل خجل اتفضلي... وفي لحظة غريبة احمد كان بيشرب عصير وفاجئة جه مطب صغير خلي الاتوبيس يتهز جامد وشوية عصير وقعو علي البنت الي قاعدة جامبه راح قعد يتائسفلها وهكذا المهم ادلها منديل وقالها انا مكنش قصدي والله قالتها ولا يهمك انا عارفة انه مطب المهم انت اسمك ايه بقا قالها احمد وانتي اسمك ايه انا ندي احمد : تشرفنا ندي : قعدت ابتسمت وقالتله تشرفنا يا احمد في الاتوبيس ندي قعدت تكلم مع احمد كانها تعرفه من زمان لدرجت الاتوبيس كله كان رامي ودنه معاهم المهم الاتوبيس وصل دريم ندي بتنادي علي احمد بتقوله انت فين صاحبك قالها انا جاي لوحدي قالتله والله انت اكيد بتهزر انا كمان جاية لوحدي احمد: صدفة غريبة ندي: تسمحلي ياسي احمد ابقا صديقة ليك ونمشي مع بعض في دريم احمد: طبعا ده شرف ليا يا انسة ندي ندي: مش اكتر مني والله وهي بتضحك احمد وندي طول ماهما في دريم قاعدين بيضحكو احمد: يالا نروح قطر الموت ندي: علي طول كدة عايز تموت احمد: اه عندك مانع ندي : لا بس احمد: بس ايه !! ندي: ولا حاجة بكسوف كدة احمد بوصي انت تمشي قدامي وانا هحميكي في وسط الزحمة ديه ندي: طيب يا سي احمد شهم والله وفعلن طول ماهما واقفين في طابور قطر الموت احمد عامل حيز بينه وبينها وحاميها وسط الزحمة ركبو قطر الموت واحمد وندي نزلو ضحك ضحك ضحك للصبح المهم ندي بتقول لاحمد يالا ناكل بقا احمد : ليه انت مبتعرفيش تطبخي ندي: لا بعرف يا اخويا احمد طب ما يالا نروح لحسن انا جعان ندي: نعم حضرتك احمد : احم احم لا ولاحاجة يالا نروح بيتز كنج ندي: يالا بينا وفي وسط الاكل ندي بتسئل احمد انت عمرك ارتبط احمد: بصراحة عمري ندي: لا ياراجل بجد !! احمد : والله عمري طب وانتي ندي : بصراحة احمد: هاه !! ندي: ايه احمد : هاه!! ندي:لا لا لا احمد: طب يالا نقوم بقا عشان الاتوبيس معادوه قرب ندي : طيب يالا بينا المهم رجعو الاتوبيس متاخرين بردو وقعدو جمب بعض تاني والناس كلها نامت في الاتوبيس من التعب حتي ندي واحمد محسوش بنفسهم ونامو احمد صحي في وسط الطريق ولقي ندي راسها علي كتفه وهي نايمة احمد اتكسف جدا وقال اصحيها لالا انا انام احسن ومفكرش في التفكير ده المهم احمد نام وصحي من النوم لقي المشرف بيقول قربنا نوصل ولقي ندي جامبه صاحية وشكلها مكسوف جدا وفجائة ندي بتقول لاحمد انا اسفة احمد: علي ايه ندي: لا ولا حاجة احمد: قالها بضحك كدا ولا يهمك النوم سلطان ندي وشها احمر اكتر والاتوبيس وصل وتاني يوم احمد راح الكلية لقي ندي قاعدة مع زميلتها قعد يقول ندي ندي ندي : بتقوله ايه ياسي احمد احمد : انهردا خطوبة اختي ياريت تحضري ندي: الصراحة !! احمد: لا ارجوكي احضري ندي: طيب ان شاء الله المهم ندي نقت احلي لبس عندها واحمد لبس البدلة ونزل وركب العربية وبيتصل بندي بيقولها انت فين دلوقتي ندي اهو بلبس وجاية احمد طب استني استني انا هعدي عليكي بالعربية ندي : لا لا يا احمد احمد متخفيش اختي الصغيرة راكبة معايا ندي : اذا كان كدة ماشي المهم احمد لقي ندي شكلها حلو اوي وفي نفس الوقت نزل فتحلها باب العربية وقالها اتفضلي يا برنسيسة ندي ندي اتكسفت وصلوه الخطوبة وقضوه احلي وقت وفي النهاية قالها ممكن اعزمك علي عشا في احلي مطعم فيكي يا مصر ندي فين اختك الصغيرة روحتها ندي: اذا كان كدا ماشي احمد: يالابينا راحو مطعم واول ما قعدو احمد : انا معجب بيكي جدا اوي ندي: وشها احمر من الخجل احمد : لا ارجوكي بلاش تدمعي ندي: مش متوقعة ان ده كله ممكن يحصل احمد : عينيه دمعت هو كمان وقالها اهو حصل ومن بكرة ان شاء الله هروح اطلب ايديكي من بابكي ندي: بجد انا مش مصدقة احمد:صدقيني الطيبون للطيبات وخلصت الحدودتة ^^ |
||||||||||
التعديل الأخير تم بواسطة !MaGeD ; 20-10-2014 الساعة 12:11 AM
|
20-10-2014, 12:19 AM | #2 | ||||||||||
|
حلوة اوووى بس كان ممكن تشوف حاجة غير العصير تخليهم يتعرفوا على بعض :D |
||||||||||
|
20-10-2014, 12:20 AM | #3 | |||||||||||
|
اقتباس:
|
|||||||||||
|
20-10-2014, 02:34 AM | #4 | ||||||||||
|
هو فى كدة |
||||||||||
|
20-10-2014, 08:41 AM | #5 | |||||||||||
|
اقتباس:
|
|||||||||||
|
20-10-2014, 11:46 AM | #6 | ||||||||||
|
تسلم ايدك |
||||||||||
|
20-10-2014, 12:38 PM | #7 | ||||||||||
|
جميل بس انا مليش فى الحب انابخش وش على طول مفيش كلام ولا بحبك ولا المسخرة دى الحب بتاع العيال الصغيرة |
||||||||||
التعديل الأخير تم بواسطة *THEGAME* ; 20-10-2014 الساعة 12:41 PM
|
20-10-2014, 02:47 PM | #8 | ||||||||||
|
تسلم ايدك يابرنس |
||||||||||
|
20-10-2014, 04:38 PM | #9 | ||||||||||
|
معا انى مبحبش القصص العاطفيه ولا بحب العاطفه اصلا بس 10/10 عاوز اشوف قصه اكشن |
||||||||||
|
20-10-2014, 04:59 PM | #10 | ||||||||||
SHERLOCK HOLMES
|
اصلى ياد اصاحبى |
||||||||||
|
20-10-2014, 05:58 PM | #11 | ||||||||||
|
شكرا للجميع اهم حاجة ردودكم الحلوة المشجعة اكتر واكتر |
||||||||||
|
20-10-2014, 06:58 PM | #12 | ||||||||||
|
شغل جميل جداا عقبال وسام الشاعر المميز قليل لما برد فى مواضيع برة منتدى سيلك رود |
||||||||||
|
20-10-2014, 07:28 PM | #13 | |||||||||||
|
اقتباس:
|
|||||||||||
|
20-10-2014, 08:36 PM | #14 | ||||||||||
|
تسلمـ .! |
||||||||||
|
20-10-2014, 11:38 PM | #15 | ||||||||||
|
لو قلت اني كده محدش هايصدقني :D :weight_lift: |
||||||||||
|
يتصفح الموضوع حالياً : 2 (0 عضو و 2 زائر) | |
أدوات الموضوع | |
انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه | ||||
الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
أسلوب غير مسبوق للقرصنة الإلكترونية | !_Ahmed Elabbasy_! | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 3 | 14-03-2017 04:10 PM |
ورجعنا من جديد ^^ قصة الملك عنبر محرر مصر | !MaGeD | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 13 | 06-06-2014 03:06 PM |
قصة من تاليفي ورجعنا تاني من جديد فاكريني ^^ | !MaGeD | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 10 | 25-03-2014 03:02 PM |
ورجعنا من جديد بصبح على كل الاعضاء | srag | Minerva | 2 | 17-01-2012 05:56 PM |
فى مشهد غير مسبوق الالف فى مظاهرة رهيبه تغطى التحرير و تهتف يسقط حسنى مبارك | mazagangy | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 18 | 26-01-2011 02:19 PM |