تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 18-04-2009, 05:59 PM   #16

kimoabdo
عضو مجتهد



الصورة الرمزية kimoabdo


• الانـتـسـاب » Sep 2008
• رقـم العـضـويـة » 33654
• المشـــاركـات » 125
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kimoabdo صـاعـد

kimoabdo غير متواجد حالياً



افتراضي



طبعاً مش هتحصل
والفكرة مش ليها لزمة يا برو ومش تزعل مني
هي الفكرة جديدة صح
محدش قال عليها غيرك صح
بس لزمتها ايه بقى انت اساساً في سلك رود كل المدن بتاعتك يعني من حقك تروح اي مدينة ولا قصدك يعني اللي بيحب دون يبقى مع دون هانج واللي بيحب هوتان يبقى مع هوتان
طيب والوحوش يا برو هوتان فيها وحوش لفل 80 وداون اخرها 40 تقريباً
ممكن يكون بين DW و SMR
بس طبعاً الفكرة صعبة اوي
ومشكور لأنك بتتناقش معانا
تحياتي
الملعون
DaMNeDeR


توقيع kimoabdo :
للبيع اكونت لفل 76 نيوكر ماكس سكيلز وفيه 500 الف سكيلز وفيه الجناحات البيضة وشوية حاجات كده كويسة اوي ومطلوب مبلغ رخيص جداً 350 جنيه بدون اي فصال
السرعة مطلوبة والأكونت بسيرفير اسبارطة
0122501723
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

تباً لكل التحكمات
فساد بفساد
ولا يوجد أي ابتسامات


رد مع اقتباس
إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
أدخل و أولي إية رأيك poiu Minerva 6 15-05-2011 08:47 PM
أدخل و شوف و قول رأيك aymooooon مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن 3 05-01-2009 03:01 PM
أدخل و حط رأيك total2010 Minerva 3 23-07-2008 03:16 PM


الساعة الآن 01:14 AM.