|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم انا كنت عايز اسئل سؤال اعمل ايه عشان اللودر و النو دس ما يعملوش ليه بلوك بلز فاهمني ارجو الرد السريع |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|