|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
يا جادعان خالو بالكم من ماتريكس عنده اكونت اسمه Best_lady كان عامل تاكسى penon دخلت معه ادتو 350k خادهوم وجالى dc وجاى بخوش بيقولى ادفع جولد تانى ![]() ![]() ![]() ![]() خالو بالكم اوى من الواد ده |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| خلى بالكم كلكم | neohadad | Ceres | 17 | 06-04-2009 09:17 PM |