|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة انا كنت عاوز استفسر عن ال honor buff انا عارف انو من الاكاديمى بس امتى ؟!!! كام point محتاجهم علشان يبقى معايا honor buff ازاى بياجى Auto ولا ايه بعد ازنكم الى يعرف يرد عليا ممكن يشرح ازاى ..... يا ريت شرح كافى thanks |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| honor buff | medomessi2 | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 1 | 25-12-2012 10:59 AM |