|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم أواجه مشكله بالكتابه بالكوري : لا أستطيع الكتابة الكود المشفر للدخول هل من برنامج أو طريقه غير التي بالمنتدى لأنها لاتنفع معي أبداً مع محاولات عديده وشكراً |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| جمل بالكوري من كتابتي أنا اللي يترجمها مش حرفياً لا قولياً يعني زي ما بتتقال | Lord Of Just | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 5 | 09-03-2009 12:09 PM |