تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 14-12-2016, 03:19 PM   #1

Danceeagle
عضو فعال



الصورة الرمزية Danceeagle


• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 65943
• المشـــاركـات » 431
• الـدولـة » العاشر من رمضان
• الـهـوايـة » web design
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 12
Danceeagle صـاعـد

Danceeagle غير متواجد حالياً



افتراضي استفسار بسيط



انا بلعب سيرفر خاص والتيمبل بتاع الjob الكويستات بتاعته بتظهر كل 6 ساعات هل ال auto quest يقدر ياخد الكويست دى كل 6 ساعات وازاى اظبطه انه يعمل كدا لان مواضيع شرح البوت كل الصور الى فيها بايظه ومش ظاهره مش عارف ليه .


توقيع Danceeagle :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

مكتبه المنتدى

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
استفسار بسيط ميدو الفنان قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 2 05-04-2017 06:29 PM
استفسار بسيط ؟ kimo77 قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 2 12-03-2013 11:10 PM
استفسار بسيط كدة zakaria000111 قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 4 03-02-2013 11:01 PM
استفسار بسيط Black_Wind_ قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT 3 03-02-2013 03:57 PM


الساعة الآن 06:02 PM.