قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة[ قسم متخصص فى شروحات و البرامج في عمل السيرفرات الخاصة ] [ يرجى عدم وضع الأسئلة والاستفسارات في هذا القسم ]
honor point مش شغال ف السيستم عل فكرة يا معلم لان انا ظبطه ولما بعمل تراد contribution بتاعى بيتعمل 1 وكل حاجه ودة معناه ان السيستم شغال بس مفيش reward وبعمل رسترت نفس الموضوع حاول تجرب عندك الهونور وقولى لو شغال معاك وهات صورة معلش بالهديه جوة اللعبه