تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 16-03-2016, 06:07 PM   #1

imoo
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Feb 2016
• رقـم العـضـويـة » 129268
• المشـــاركـات » 6
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
imoo صـاعـد

imoo غير متواجد حالياً



(1) مشكله في الاس بوت



سلام عليكم عندي مشكله في الاس بوت
كلمافتحه يقولي wrong login credentials ,والبساسورد ول اي دي تمام اي المشكله بقي




إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
مشكله فى الاس بوت KING_ahmed_king12002 قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot 3 24-10-2020 08:17 PM
مشكله في الاس بوت adhmm قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot 3 01-02-2014 06:27 PM
مشكله في الاس بوت ahmedmousaw قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot 2 07-01-2014 11:42 PM
مشكله فى الاس بوت SINPERPOWER قـسـم الـ Sbot 4 22-12-2011 09:31 AM


الساعة الآن 12:55 PM.