تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 18-12-2015, 03:27 PM   #16

GM]KingsRoad]
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Nov 2015
• رقـم العـضـويـة » 128489
• المشـــاركـات » 19
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
GM]KingsRoad] صـاعـد

GM]KingsRoad] غير متواجد حالياً



افتراضي رد: .•°« كـــلـــ مـــا تـــريــد مـــعــرفــتــه عـنــ سـيـرفـر KingsRoad »°•.



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kingman2006 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هو كل حاجة من الميرور ؟ يعنى مفيش فورجتن لاسلحة جديدة ولا هو دجرى 13 صن بس؟
لا مش كل حاجه من الميرور الميرورو بيوقع الارينا تمام ده لو انتا حابب تجيب الايتم بتاعك صن +8 بتجمع ارينا وبتجيبه ولو حضرتك مش عايز تجمع مفيش مشكله موبس 104 بيوقع ايتم D13 Nova-Moon-Sun
تقريبا كل موبس بيوقع ايتم تمام




رد مع اقتباس
إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:41 PM.