|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا لسة منزل ويندوز جديد وكل ما اجي افتح اللعب وادوس استارت بتظهر بتاعة تحميل اللعبة تحت على اليمين كدة كالعادة وبعدين بتختفي ومبيحصلش اي حاجة اعمل اية وهل في برامج انزلها تحليلي المشكلة ؟؟؟ |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| مشكلة جامدة حملة اللعبة مرتين فيرجن 81 كل لما عمل تبادل اللعبة تطلعنى | سالم العربى | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 15 | 25-12-2010 01:14 PM |
| حل مشكلة الخروج من اللعبة بعد الد*** الى بيواجهة كل الى بيلعب اللعبة بعد الابديت دا | keko.aga | الـقـسـم الـتـعـلـيـمـى | 0 | 24-09-2008 10:01 PM |