|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا عايز اخلى Rate البلص من +1-10 100 % 10-13 75 % 13-14 35 % 14-15 30 % 15-16 10 % 16-17 0 % يعنى محدش يطلع اكتر من 16 مع العلم انى ديجرى 14 |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| مساعدة سريعة | 1Ossama | قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot | 4 | 15-03-2015 05:15 AM |
| مساعدة سريعة | IError | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 4 | 19-12-2011 04:13 AM |
| مساعدة سريعة | Xx_MMADO_xX | قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Mbot | 2 | 08-05-2011 02:21 PM |