|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا راجعت الملفات 500 الف مرة ونزلت نسخة وملفات من مكان تانى وبدأت من الصفر وبرده نفس الايرور اول ما بفتح ال Machine Manager بيفتح ويقفل تانى وبيكتب اى بى غير اللى انا كاتبه ![]() |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| مشكلة فى Machine Manager | aaaaa200123 | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 8 | 06-01-2015 06:50 AM |
| عندى مشكلة فى machine manger ارجو المساعدة | spidermol | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 3 | 27-07-2012 10:23 PM |