تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 16-03-2015, 10:43 PM   #1

zaus
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Feb 2010
• رقـم العـضـويـة » 69036
• المشـــاركـات » 31
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
zaus صـاعـد

zaus غير متواجد حالياً



(1) ارجو حل المشكله ! :/



انا مش فاهم المشكله دي من ايه
ممكن حد يفدني و يقلي حل ؟
الجهاز بيعلق كتيييييييييييييييييييير
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]





إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
ارجو حل المشكله abdoalaa قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 2 14-08-2019 07:51 PM
ارجو حل هذه المشكله DragonPoster قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Mbot 3 08-10-2017 03:09 PM
ارجو حل المشكله WrongWay قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 2 12-07-2015 03:20 AM
ارجو حال المشكله دى dmrmax قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Mbot 2 26-02-2014 03:11 PM
ارجو حل المشكله دى ؟ [GM قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 7 08-03-2013 07:27 AM


الساعة الآن 12:21 PM.