|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا عايز اعرف ازاى اخرج الداتا بيز من الكلينت .....او اعمل اى داتا بيز من اى كلينت |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| مساعدة من اصحاب الخبرة ارجوا المساعدة للاهمية | w1eg | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 5 | 07-09-2010 10:04 PM |
| مساعدة من اصحاب الخبرة فى معرفة الهيبر int sord&shield لو سمحت | abo.shoo2 | أخـبـار سـيـلك رود أون لايـن | 18 | 17-03-2009 11:01 AM |