تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 21-04-2014, 11:03 PM   #1

Ahmedscondo
عضو مجتهد





• الانـتـسـاب » Oct 2011
• رقـم العـضـويـة » 93246
• المشـــاركـات » 170
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ahmedscondo صـاعـد

Ahmedscondo غير متواجد حالياً



افتراضي بخصوص كويست



فى طريقة اقدر اعمل بيها الكويست اوتوماتيك عن طريق برنامج

هو يعمل كل حاجه مثلا sbot

or

CenterBot




إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
بخصوص الاوتو كويست mostgreatfay قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT 1 20-06-2016 12:25 PM
مشكلة بخصوص الاوتو كويست في ال Phnot هانتر كويست yougymoto200 قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT 1 13-04-2016 02:05 AM
بخصوص كويست lvl 100 zer55 قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 9 23-02-2013 12:33 AM
بخصوص كويست لفل 105 blue_magick قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 2 11-01-2012 08:41 PM


الساعة الآن 08:23 AM.