|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
لا مكنش بتزيد بس لما اللون الاصفر و الاحمر يختفوا خالص ويبقى الشريط بقى لونه رمادى بس و انا مش بدافع عن حد يا ريس ![]() |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|