|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
انا xX_Sm4rT_Xx لفل 32 وبفرم sp : 53k ومحدش يتريق لاني عمري ما عرفت اوصل اكونت لحد 40 اصلا واول مرة افرم كنت بلعب وخلاص انا دلوقتي لفل 105 ومعايا 113والاتنين wizz/cleric FF |
||||||||||
|
التعديل الأخير تم بواسطة shico852 ; 20-03-2014 الساعة 12:07 PM
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| <<<<<دردشة اعضاء برسيا>>>>> | milan25 | Bellona | 3 | 11-07-2009 06:12 AM |