|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم انا كنت عايز اتاكد من حاجه بس يا جماعه دلوقتى الناس فى اللعبه بيقولوى لازم تدفع L.E عشان تجيب سلاح وشيلد EGY الكلام ده صح ولا ايه ؟ اكيد لازم يبقا فى حاجه coin او حاجه اجيب بيها السلاح EGY لو كده يبقا اللعبه استغلاليه اوى ؟ طيب والسيت بيجاب اذاى ويرات كام اسم فى الجيم كده عشان نشوف الصحاب وشكرا اسمى فى اللعبه :UniCorns |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| مساعده بسرعه | hunterboy303 | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 5 | 07-07-2012 03:21 PM |