تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 17-07-2013, 03:01 AM   #1

™_ titoo_™
عضو مميز



الصورة الرمزية ™_ titoo_™


• الانـتـسـاب » Dec 2011
• رقـم العـضـويـة » 96835
• المشـــاركـات » 753
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
™_ titoo_™ صـاعـد

™_ titoo_™ غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™_ titoo_™

(1) مساعده بسرعه



السلام عليكم انا كنت عايز اتاكد من حاجه بس يا جماعه دلوقتى الناس فى اللعبه بيقولوى لازم تدفع L.E عشان تجيب سلاح وشيلد EGY الكلام ده صح ولا ايه ؟
اكيد لازم يبقا فى حاجه coin او حاجه اجيب بيها السلاح EGY لو كده يبقا اللعبه استغلاليه اوى ؟
طيب والسيت بيجاب اذاى
ويرات كام اسم فى الجيم كده عشان نشوف الصحاب
وشكرا
اسمى فى اللعبه :UniCorns


توقيع ™_ titoo_™ :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


رد مع اقتباس
إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
مساعده بسرعه hunterboy303 قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 5 07-07-2012 03:21 PM


الساعة الآن 05:36 PM.