|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا كل ما ابدا اللعبة يظهرلى ان مفيش نت وبحاول فيها كذا مرة ولماييجى start الصورة اللى بعدها مابتظهرشى وبعدين فى الآخر بييجى error وتحته كلام مش مفهوم ارجوكـــــــــــم انا مستنى الــــــــــــــــرد الســــــــــــــــــــــــــــــريع |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| ده برنامج يخلو النت عندك كويس جدا ارجو النظر (ارجو التثبيت) | xxvandamxx | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 47 | 18-04-2008 05:25 PM |