|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا رجالة عاملين ايه بجد والله وحشتوني الـ 15 يوم استدعا بتاعت الجيش دول عدو عليا أكنهم 15 سنه يالا اهي فترة وعدت ونرجع نعيش حياتنا مع اصحابنا وحبايبنا ![]() |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| خش شوف رايك في الصوره ديه ايع ياض انتا وهوا | meme12 | مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن | 25 | 19-05-2012 11:52 PM |