تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 13-02-2013, 06:59 AM   #1

DolaFalcon
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Nov 2010
• رقـم العـضـويـة » 76595
• المشـــاركـات » 7
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
DolaFalcon صـاعـد

DolaFalcon غير متواجد حالياً



افتراضي سؤال بخصوص ال Agbot Tool



السلام عليكم .


لو سمحتوا يا جماعة انا مش عارف أشغل ال Auto Login فى ال Agbot Tool , او بمعنى أصح , مش فاهم أشغلوا ازاى , انا بصيت فى الشرح اللى فى اللينك ده
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

و عملت زى اللى مكتوب , و كتبت الاكونت , الباسورد , اسم السيرفر , الشخصية , و اخترت كلينت واحد بس و على Isro , و انا مش عاوز أشغل ال Hs فا ماحددتش مكانو , و على الرغم من كدا بلااقى ال Hs فتح لوحدوا , ممكن حد يفهمنى ازاى أفتح كلينت واحد بالطريقة العاديه اللى هى بال NuConnector , عالشان محتاج ال Auto Login , ضرورى جدا , و لكم جزيل الشكر .

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته .




إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 07:58 PM.