|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم . لو سمحتوا يا جماعة انا مش عارف أشغل ال Auto Login فى ال Agbot Tool , او بمعنى أصح , مش فاهم أشغلوا ازاى , انا بصيت فى الشرح اللى فى اللينك ده عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] و عملت زى اللى مكتوب , و كتبت الاكونت , الباسورد , اسم السيرفر , الشخصية , و اخترت كلينت واحد بس و على Isro , و انا مش عاوز أشغل ال Hs فا ماحددتش مكانو , و على الرغم من كدا بلااقى ال Hs فتح لوحدوا , ممكن حد يفهمنى ازاى أفتح كلينت واحد بالطريقة العاديه اللى هى بال NuConnector , عالشان محتاج ال Auto Login , ضرورى جدا , و لكم جزيل الشكر . السلام عليكم و رحمة الله و بركاته . |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|