تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 31-01-2013, 07:08 PM   #11

Ŝhâdôŵ Õf Țhê Kńïģĥț
عضو نشيك



الصورة الرمزية Ŝhâdôŵ Õf Țhê Kńïģĥț


• الانـتـسـاب » Sep 2012
• رقـم العـضـويـة » 105712
• المشـــاركـات » 53
• الـدولـة » El-GizA
• الـهـوايـة » Helping anther Player's
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ŝhâdôŵ Õf Țhê Kńïģĥț صـاعـد

Ŝhâdôŵ Õf Țhê Kńïģĥț غير متواجد حالياً



افتراضي



ربنا معااك يا كبير وياريت أدد yahoo:[email protected]
w شكرااااااااااااااااااً


توقيع Ŝhâdôŵ Õf Țhê Kńïģĥț :

Lyǿň CrÄzy Bøý


رد مع اقتباس
 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
انا عندى كلينت و داتا بيز دجرى 11 اصلية عايز اعدل على الكلينت كلو وخليه زاى سلك رود دجرى 13 مع تعدي yasser12611 قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 1 23-01-2015 12:17 AM
انا شغال علي داتا بيز دجري 11 بس !!! Mr.OnFire قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 1 02-08-2012 01:09 AM


الساعة الآن 01:38 AM.