|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
رجالة السيرفر ^^ ان شاء الله انا راجع تاني عايز حد يظبطني بقي لحد ما اكون نفسي ^^ FreeAng3L عايز ماستر الجيم معلش في حاجة انا نسيت السيكيورتي و الايميل اللي مشترك بية عايز اعرفوا عشان اعرف اغير الباص و الاكونت بتاعي وربنا و انا اللي عاملوا و تقدر تسئل اي حد من الناس القديمة ف السيرفر و الناس اللي كانت في جايلد NoThing2Lose شكرآ .. ياريت الرد لو الموضوع مخالف ياريت حد من المشرفين يبلغ Donaking .. |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| عــايــز رأيــكــوا ... | Kemo Eagle | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 2 | 09-09-2012 06:29 PM |