تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 07-09-2008, 05:28 PM   #1

oskari
عضو فعال



الصورة الرمزية oskari


• الانـتـسـاب » Jul 2008
• رقـم العـضـويـة » 28217
• المشـــاركـات » 249
• الـدولـة » EGYPT - Cairo - El Wayle :D
• الـهـوايـة » Sro
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
oskari صـاعـد

oskari غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى oskari

ممكن برنامج؟؟؟



انا جديد ومش عارف اسم البرامج ومش عارف في سيلك غير اجيب وشاتري وازرد سحر وكدة والشخصيات يا ريت حد يديني ايمله عشان اكلمه واتعلم
و ممكن برنامج يخليني لما يكون السبرفر علي الاخر لا يخرجني
بليييييييييييز انا متاكد ان في برنامج
وشكرا




رد مع اقتباس
إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
ممكن برنامج mora681 قـسـم الـبـرامـج الـمـسـاعـدة 3 10-10-2008 04:35 AM


الساعة الآن 11:59 AM.