تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 24-11-2012, 01:46 AM   #11

™MetaLHead™
كبار الشخصيات



الصورة الرمزية ™MetaLHead™


• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 30963
• المشـــاركـات » 8,306
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 243
™MetaLHead™ جـيـد جـداً™MetaLHead™ جـيـد جـداً™MetaLHead™ جـيـد جـداً

™MetaLHead™ غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™MetaLHead™

افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة V.I.P9 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا زهقت من اوم ال كلينت بتاع الhs بيخلى ال prsesor بتاع الكمبيوتر 100% بيعملى lag جامد اوى فى الكمبيوتر مع انى عامل كل حاجة عشان اقلل فى استخداموا لل prsesror مع ان فى الكلينت القديم من كام شهر كدا كنت بفتح اكتر من 4 كلينتات + الكيلينت بتاع ال hs وا من غير lag
وكمان موصفات الكمبيوتر بتاعى حلوة


ياؤيت تجبلى hs تانى اوا نشوف حل لل موضع دة
طيب جرب اللى فى الموضوع ده لحد ما توصـــــــــــل للخطوة بتاعت ال itools و استخدم بدالهــــــــا Sro Hider يعتى اعمل Hide لل Client اللى ب HackSheild

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

و يا ريت لو نفعت التجربة ديه تبلغنى عن طريق رســـــــــالة


توقيع ™MetaLHead™ :




دخولـ الأدارة
08-12-2012

الاعتزالـ
06-02-2015


 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:17 AM.