|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا عملت اكون صغير وعايز اعمله فارم .. لكن المشكلة انى جربت كل الطرق الموجوده على المنتدى من غير فايدة .. ياريت حد يشرحلى طريقة مضمونه ومجربها بنفسه وشغال بيها دلوقتى وفاتح بيها اكونتين |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| عايز افتح اكونتين على سيرفر | king.king79 | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 3 | 10-08-2012 11:50 PM |
| عايز افتح اكونتين وجهازى ضعيف | YuGi | قـسـم الـبـرامـج الـمـسـاعـدة | 1 | 10-07-2012 03:08 PM |
| عايز افتح اكونتين | nightlover1 | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 3 | 23-11-2011 09:46 PM |