تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 12-10-2012, 09:55 PM   #1

lasthero48
عضو جديد





• الانـتـسـاب » Oct 2012
• رقـم العـضـويـة » 105985
• المشـــاركـات » 15
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
lasthero48 صـاعـد

lasthero48 غير متواجد حالياً



افتراضي عايز افتح اكونتين



انا عملت اكون صغير وعايز اعمله فارم .. لكن المشكلة انى جربت كل الطرق الموجوده على المنتدى من غير فايدة .. ياريت حد يشرحلى طريقة مضمونه ومجربها بنفسه وشغال بيها دلوقتى وفاتح بيها اكونتين




إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
عايز افتح اكونتين على سيرفر king.king79 قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 3 10-08-2012 11:50 PM
عايز افتح اكونتين وجهازى ضعيف YuGi قـسـم الـبـرامـج الـمـسـاعـدة 1 10-07-2012 03:08 PM
عايز افتح اكونتين nightlover1 قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 3 23-11-2011 09:46 PM


الساعة الآن 12:53 AM.