|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم صور الFW امبارح Jangan ظلت معا BlackList علشان محدش سجل اصلن نتيجى لHotan SpecialForce Won it last Time Now Time to Revenge ^^ Hannibal نزلت فى Gate 3 و بعدين اتجمعنا معا اليونيون SpecialForce كانوا حطين 3 SPY و خدوا بان بعد الFW الSPy علا مكسوا الTowers & Gate بقى باقى 60 Mint على الفورتريس كونا خيفين من البلاك ريس بس الحمد لله عرفنا نعمل Defence 1hour من غير ولا تاور ديست و اهى الصور ![]() ![]() ![]() ![]() زهقنا من هوتان و كنا مسجلين بى جيلد الباف Const كان باقى حوالى 30mins على الفورتريس كونا حوالى 6 Bards/Cleric الفورتريس كانت معا جيلد Just_Smile و كان معاهم underWorld دخلنا كسرنا الجيت و التاور بالبلاك ريس و سيبنا هارت Hp 1% لى حد مكان باقى 30 sec على الFW ^^ و روحنا خدناها منهم ^^ Last Hannibal + DT + ninjas = 1 ^^ |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| مشكله في Const FTW | _Legend_R_ | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 8 | 02-11-2018 10:41 AM |
| FTW Const | GM Java Sro | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 6 | 09-02-2017 03:36 PM |
| Ninja Back with hotan F.W | Mizo_BoY | Bellona | 5 | 26-02-2010 09:02 PM |