|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انهاردة انا افتكرت زى كل يوم فى نسخة جديدة فى مسحت القديمة و طلع الابديت و انا عاوز البووت ضرورى |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| لو سمحت الابديت الجديد للكيلنت ليس للفرجين لو سمحت ممكن؟ | fatota7 | قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot | 1 | 02-09-2015 09:35 AM |
| لو سمحت الى البوت اشتغل عندو بعد الابديت يخش هنا | mido8823 | قـسـم الـ SroKing Bot | 13 | 18-07-2009 12:20 AM |