|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
في اي كل ما اعمل بارتي الناس الي تخش كلها من اسرائيل طب عاوز اعرف مفيش مصرين بل السيرفر وله اييييييييي انا عاوز ناس معايه في البارتي من لفل 90 الى 95 انا معايه 4 شخصيات مشغل اس بوت بس عاوز 4 اشخاص معايه على شان البارتي تكون حلوووووووووه والا حقضها العب مع اسرائيل ![]() |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|