|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
عايز البوت يعمل وي هو بيعمل اسكريبت يعمل الاخفاء انا دخل PT دخل اعمل Bard وي عاوز البوت وي هو جاي وبيعمل الاسكربت يعمل الاخفا وي لما يوصل يعمل Bard |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| انا غايز اعرف اخلي البوت وهو بيعمل اسكريبت | naruto123 | قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT | 1 | 24-08-2012 04:45 PM |
| انا عايز برنامج يكون بيعمل نو دى سى بس يشتغل مع البوت | Ezz_Orten | قـسـم الـبـرامـج الـمـسـاعـدة | 5 | 29-05-2008 04:37 AM |