|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
ايه هو الكلينت ليس ده وده بتاع ايه وايه مهمته وده لازم وللا عادى ومهمته ايه اصلا وايه فايدته ![]() |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| استفسار صغنن | basel_basel | Bellona | 0 | 05-04-2013 01:34 AM |
| استفسار صغنن | AssassinCr | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 4 | 03-09-2012 01:23 PM |
| عندي استفسار صغنن | egy_angel | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 1 | 09-04-2010 05:07 PM |