تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 19-07-2012, 08:04 PM   #11

BallackBallack
عضو فعال



الصورة الرمزية BallackBallack


• الانـتـسـاب » Jul 2012
• رقـم العـضـويـة » 102119
• المشـــاركـات » 386
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
BallackBallack صـاعـد

BallackBallack غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة carbony عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عندي نفس مشكلة nuker2020 الصورة كبيرة برده و مش عارف اعمل شخصية ادخل بيها و من برة مش عارف اغير حجم الشاشة
لو حد معه ايمال في اكونت يدهولي اغير حجم الشاشة بيه من جوه اللعبة يكون مشكور
ادخل على اللعبة وسبها واطلع بره على الشاشة ودوس

كليك واختار properties هتظهرلك شاشة كده اختار كلمة Settings من فوق الشاشة

هتلاقى كلمة اسمها Less , more ديه الى بتظبت بيها حجم انتا بئا تخلى الشاشة صغيرة وترجع للعبة تانى وتطلع منها ولو مش عارف تطلع منها
اعمل كده دوس Alt+ctrl+Delete واختارهااسم اللعبة ودوس End Task
ورستـــر الكمبيوتر .. وهتظبط..


فهمت حاجة




رد مع اقتباس
 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
استفسار بخصوص مشاكل فورترس const احمد الفقى قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 13 08-08-2016 04:20 PM
تسمح لي بقتلك Halim بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود 10 17-07-2012 10:15 AM
.•°« استفسار اي مشاكل تقبلك أو طلب خش هنا »°•. Boody1337 Bellona 4 11-07-2012 06:09 PM


الساعة الآن 04:27 PM.