تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 04-06-2012, 02:01 PM   #11

mido4gold
عضو فعال





• الانـتـسـاب » Oct 2011
• رقـم العـضـويـة » 92911
• المشـــاركـات » 238
• الـدولـة » شارع ياوحشنى رووود عليا
• الـهـوايـة » mako برخم على الناس فى bvb
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
mido4gold صـاعـد

mido4gold غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meso@elking عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طب يا جماعة دلوقتى عاوز اعرف حاجة هنعمل داونلواد ولة اية النظام :glare:
ايه ياد ازيك انا صاحب سمكه ايه انت معانا فى اليت ولا ايه




 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
الدمج مابين سيرفر اودين وسيرفر هركليز ابتداء من14/6 ahmadNET Bellona 8 03-06-2012 07:58 PM
دمج مابين سيرفر اودين وسيرفر هركليز ابتداء من14/6 ahmadNET Bellona 3 31-05-2012 01:25 AM


الساعة الآن 07:05 AM.