|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
لو سمحتم انا عاوز حد يشرحلى ال ag bot بالتفصيل من اول التسطيب عشان انا اول مرة استعملو و مش عارف ادخل بيه اللعبة اصلا |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| عاوز شرح برنامج Sbot AC بالتفصيل | Ma7moud Sempa | قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot | 24 | 23-09-2014 12:47 AM |
| شرح Academy بالتفصيل | skyboy191 | الـقـسـم الـتـعـلـيـمـى | 285 | 07-09-2012 06:22 AM |
| شرح Academy بالتفصيل | DrGoN_EGY | الـقـسـم الـتـعـلـيـمـى | 21 | 20-11-2008 01:41 AM |